quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:14 schreef iamredleader het volgende: 
klinkt goed!
En wat is er dan gebeurd met Peter R. de Vries? Wat heb jij hem gevraagd, wat was zijn antwoord en hoe heb je hem klemgeluld? Stories! Of beter: audio!
Peter zat op uitnodiging van onze onafhankelijke supportersvereniging in een discussie-panel waar o.a gesproken werd over het onlangs verschenen rapport over Ajax van de commissie Coronel.
Plotseling kwam Peter met de opmerking dat hij het schandalig vond dat spelers van Ajax door hun eigen publiek uitgefloten worden en dat, bij bijv. een afscheid van een speler, voorzitter John Jaakke uitgefloten wordt terwijl er iets feestelijks t.b.v. die speler aan de gang was.
Heb toen de microfoon gepakt en gezegd dat ik 30 jaar een seizoenkaart bij Ajax heb, dat ik dit jaar 3 wedstrijden heb bezocht, waarvan ik er 2 in de rust heb verlaten, omdat ik me dood zat te irriteren en voordat ik dus ook zou gaan fluiten. Ik ben de situatie bij Ajax namelijk meer dan zat.
Hij noemde me toen een successupporter en dat pikte ik niet, aangezien ik van 1980 t/m 2005 vrijwel alle thuis- en uitwedstrijden van Ajax heb bezocht en ik nog steeds ook alle Europese uitwedstrijden bezoek.
Ik heb hem gezegd dat hij niet bepaald hoe ik mijn supporterschap moet beleven en dat mijn seizoenkaart, waarvoor ik betaal, mij het recht geeft om te bepalen met welke intentie ik een wedstrijd wil bezoeken en dat die kaart dus voor mij een legitimatie is om eventueel te kankeren op een zwak presterend elftal en een zwalkend bestuur dat niet luistert naar de reëele wensen van de supporters.
Heb ook gezegd dat hij blij mocht zijn dat er geen glas wijn in de buurt stond, anders had hij misschien een deja vu kunnen hebben...
Heb er helaas geen opname's van, omdat ik de discussie zelf niet wilde opnemen, maar pas daarna informeel e.e.a. aan hem wilde vragen waarvoor ik mijn apparatuur bij me had. Na de clash kwam dat er niet meer van...