Nopequote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, het kan niet altijd feest zijn, hè.
Haha dat klopt jaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:59 schreef wyccie het volgende:
De hond lag daar als een baksteen, maar volgens mij viel jij als een baksteen.
Ik stoot best vaak mijn teen aan mijn bank. En dan vloeken joh, echt niet schattig. Zo ontzettend kut is die pijn.
Ophangen! Aan het kruis!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:06 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ben sleeecht! Ik zit in Amsterdam op mijn PDA, gebruikmakend van andermans internetverbinding, te internetten
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:45 schreef ElizabethR het volgende:
Verslapen!! Maar ik heb onderweg toch maar even een Iers ontbijtje ogepikt, dus ik zit nu achter mijn buro te genieten van 2 rashers, 2 eieren, 2 sausages, een hash brown, een bende champignons en een tomaatje.
Er zijn enkele winkeltjes die de spullen verkopen hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
, daar zou ik een moord voor willen doen (figuurlijk dan).
Mis alleen de 'pudding'...
I know, maar om dat zelf te maken...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:19 schreef Nembrionic het volgende:
Er zijn enkele winkeltjes die de spullen verkopen hoor
In Den Haag en in een niet nader te noemen stad. Volgens mij zit er ook eentje dichter bij A'dam of in A'dam.
De producten kómen uit de UK (ja en de bacon uit Denemarken) dus daar kan het niet aan liggenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know, maar om dat zelf te maken...![]()
Tegen de tijd dat het klaar is heb ik dan geen trek meer.
En het is alleen maar lekker in de UK en omstreken...
Mag ik je dan bij deze feliciteren? Ik heb net gebrunched maar ik zie een bak aardeien staan. Die pik dan wel mee.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:21 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik net te horen heb gekregen dat ik formeel ben aangenomen op de functie waar ik al deels werkzaam in was bied ik jullie een buffetje aan (in de hoop dat jullie nog niet gelunched hebben).
Tast toe...
Ik ontbijt thuis nooit, alleen op vakantie en ik blijf er bij dat het alleen smaakt op de plek waar het vandaan komt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
De producten kómen uit de UK (ja en de bacon uit Denemarken) dus daar kan het niet aan liggen
Maar als jouw kookkunsten zo slecht zijn, dan vraag je het toch heel lief aan Mw MM?
Danki!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik je dan bij deze feliciteren? Ik heb net gebrunched maar ik zie een bak aardeien staan. Die pik dan wel mee.
All mine, I tell ya! ALL MINE! Muahahahahahahahhaa kakel kakel
Ik snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ontbijt thuis nooit, alleen op vakantie en ik blijf er bij dat het alleen smaakt op de plek waar het vandaan komt.
Dat is net zoiets als één of ander onbekend drankje dat je drinkt op vakantie.
Je vind het lekker, zuipt er glazen vol van leeg en je koopt een fles voor thuis.
Thuis neem je een slok en het lijkt ineens heel anders te smaken.
Resultaat: Een bijna volle fles die je nooit meer aanraakt...
Moeten we het eerst nog even over de slagroom hebben, want die zie ik nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Danki!
En als de bak leeg is, laat ik wel weer nieuwe aanrukken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |