Klopt, je hebt gelijk, ik had het Gesink gewoon erg gegund, hij werkte er zo hard voor en Evans dan in dat wiel.verdorie das niet eerlijk denk ik dan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:18 schreef horstjan het volgende:
Gesink reed voor z'n klassement en dat ging nu ten koste van de overwinning een heel normale zaak dat Evans daar van profiteerde. Had Gesink persé moeten winnen dan had hij het kunnen proberen te "regelen".
Ja, zo denk ik er eigenlijk ook over...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:34 schreef maril het volgende:
[..]
Klopt, je hebt gelijk, ik had het Gesink gewoon erg gegund, hij werkte er zo hard voor en Evans dan in dat wiel.verdorie das niet eerlijk denk ik dan.
Dat kan natuurlijk altijd en in die zin is een overwinning pas zeker na de laatste keer dat een finish is gepasseerd. Maar het ziet er verder gewoon goed uit voor Gesink, Rabo heeft een ploeg die kan controleren. Moerenhout, Tankink, Flecha en de Maar kunnen de boel wel aardig bij elkaar houden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 08:15 schreef Leatherface het volgende:
Ik denk dat er inderdaad weinigen zo diep kunnen gaan als Evans. Voigt misschien.
Overigens ben ik allerminst zeker voor wat betreft de eindzege voor Gesink. In een man tegen man gevecht bergop zullen Rebeliin en Popovych het waarschijnlijk niet van hem winnen, tenzij Gesink zelf een inzinking kent.
Maar hij kan nog vallen, lek rijden op een bepalend moment, of verrast worden met een aanval op een onverwacht moment.
Gesink zou als beter klimmer op de Col d'Eze normaal gesproken niet onder hoeven doen voor Rebellin, Nocentini of Popovych.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk altijd en in die zin is een overwinning pas zeker na de laatste keer dat een finish is gepasseerd. Maar het ziet er verder gewoon goed uit voor Gesink, Rabo heeft een ploeg die kan controleren. Moerenhout, Tankink, Flecha en de Maar kunnen de boel wel aardig bij elkaar houden.
Zondag is de lastigste rit maar dit het terrein waar Gesink kan uitblinken.
Was z'n 6e jaar al hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:02 schreef Ambrosius het volgende:
Boogerd won in z'n tweede jaar als prof Parijs-Nice, hopelijk kan Gesink dit nadoen.
Ok, nu weet ik zeker dat je er niets van af weet. In de klassiekers rijdt hij steeds beter. Echt zijn terrein. Vorig seizoen net geen top-10 in de Gold Race. Bijna bij Schleck en Di Luca gekomen in de finale van L-B-L en ook in de Waalse Pijl de finaler gekleurd met een aanval. In Lombardije top-10 en moet ik nog doorgaan soms?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bij de klassiekers valt hij juist tegen. Dan is het een meerijder. Zijn kracht ligt vooral bij de meerdaagse wedstrijden.
Klassiekers kan hij shaken, zijn sprint is volgens mij nog beroerder dan die van Boogerd.
[..]
Als het echt zo'n fenomeen zou zijn dan was het nu al helder hoever hij het gaat schoppen. Het is waar dat de top van een wielrenner pas na zijn 28ste komt maar om nou te zeggen dat men op z'n 23ste een ongeschreven boek is...
[..]
Het is allemaal niet bijster veel. Sterker nog: Romandië is tov de Tireno een beetje een achteruitgang.
Nee, ik vraag me af of hij veel gaat winnen.
wat Voigt deed dat was normaal. Als we wieltjeszuigers als Evans en Carlstrom ook al gaan classificeren als normaal dan wil ik je wel eens tegenkomen in een wedstrijd en dan als je kans maakt op een overwinning ga ik in je wiel hangen.. geloof me, na 2 minuten heb je je mening bijgesteld..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:31 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Inderdaad. Voigt gaf een keer de etappe weg aan Garate in de Giro omdat hij de hele dag geen werk had hoeven doen in de kopgroep, maar dat is ook het enige geval van iemand die op die manier redeneert wat ik me kan herinneren. Wat Evans deed was volkomen normaal.
Wat Evans deed was volkomen normaal. Hij had nota bene zelf dusdanig tempo gemaakt dat zijn eigen kopman eraf moest. Gesink heeft de laatste 4/5 kilometer op kop gereden en dan nog voor z'n eigen klassement, maar dat is wat anders dan een hele dag in het wiel zitten zoals Voigt destijds.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:00 schreef kawotski het volgende:
[..]
wat Voigt deed dat was normaal. Als we wieltjeszuigers als Evans en Carlstrom ook al gaan classificeren als normaal dan wil ik je wel eens tegenkomen in een wedstrijd en dan als je kans maakt op een overwinning ga ik in je wiel hangen.. geloof me, na 2 minuten heb je je mening bijgesteld..
Mja, gevaarlijk... de best geklasseerde is Barredo op 4'07", dus Rabobank zal ze ongetwijfeld niet heel ver weg laten rijden. Voorsprong is nu een minuutje of 2.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:49 schreef Damzkieee het volgende:
Gevaarlijke mannen mee nog?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:37 schreef TheArt het volgende:
Clement gevallen in de kopgroep, toen hij zich aan het bevoorraden was en nu opgegeven
Standaard Gerolsteiner water bij de rabo vanaf hedenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Meevaller dat Gerolsteiner kwam helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |