ze hebben de streamers weer wat gegeven om zich over op te windenquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:34 schreef neo567 het volgende:
[..]
Je mist het punt, de cams buiten hadden voor alle streamers wel ff omhoog gekrikt kunnen worden, laat staan voor de fans die de reclame betalen achter het vliegtuig. Het was bedoelt voor de bewoners, die hebben er vollop van genoten, maar een beetje feedback naar streamers zou op z´n plaats zijn sim-pel.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
En ze maakt schoon!
En je kunt haar Hoofd Huishouding blijven noemen
Mooie!quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook niet en ook niet. Nou ja, het ene dan bijna wel en het andere tegen het einde misschien een paar dagen.
Cryptisch?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:44 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
![]()
Lieverd, Sorbootje van me........
Gisteravond beldequote:Op donderdag 13 maart 2008 14:45 schreef yvonne het volgende:
Mooie!
Rond kwart over12.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:38 schreef akveor het volgende:
Amanda is weer terug...
[ afbeelding ]
Weet iemand wanneer ze vertrkken is? Ik heb niets gelezen in de COS
Over cryptisch gesproken.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
Gisteravond beldeJip
me.
Hoe was Amanda's tweede rijles?
heel logisch.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:20 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Precies![]()
En btw, die vliegtuigjes zijn onderhand wel heel afgezaagd aan het worden imo. Moet het nou echt steeds breed uitgemeten worden?
De febo wil geen uithangbord zijn voor Huubs familiestreken vandaar.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:31 schreef mazaru het volgende:
De vliegtuigjes worden vakkundig doodgezwegen.
Had je de verhalen moeten horen als het voor die rat was geweest.
Je roept echt maar wat he?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:01 schreef kit2u het volgende:
[..]
De febo wil geen uithangbord zijn voor Huubs familiestreken vandaar.
Heel goed van de febo.
Tuurlijk,daarom horen we ook zoveel spelinformatie als Huub zijn familie er is.Als er een familie zich niet met het spel bemoeid is het Huub zijn familie wel.Maar ga lekker door met valse informatie,beetje zielig noem ik dat.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:01 schreef kit2u het volgende:
[..]
Heel goed van de febo.
De FEBO is een uithangbord voor paupers, echt iets om trots op te zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:01 schreef kit2u het volgende:
Heel goed van de febo.
Roddels en achterklap.... kom met bewijzen op stop met posten van deze onzin.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:58 schreef kit2u het volgende:
[..]
heel logisch.
Nowlive is van Huubs pa en Huub moet winnen dus de komende tijd hel veel postitieve Huub acties.
Trap er niet in.
Degene die in dat 'afluisterverhaal in de witte bergen' dit opperde, heeft zijn woorden later herroepen. Nonsens dus.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:10 schreef akveor het volgende:
Roddels en achterklap.... kom met bewijzen op stop met posten van deze onzin.
Ze vertelde vanmorgen dat 'ze' [achter] verbaasd waren dat ze kon rijden, bleek dat ze voor de kooi al 34 rijlessen heeft gehad.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteravond beldeJip
me.
Hoe was Amanda's tweede rijles?
Alsof dat respect er andersom wel is.....quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:13 schreef neo567 het volgende:
[..]
`Recht hebben op" is idd een naieve gedachte, maar de cams even de lucht in richten op de vliegtuigjes is wel een teken van respect naar de fans toe, is mijn mening.
De familie van Huub valt op door zich nergens mee te bemoeien, maar op de momenten dat ze in de kooi zijn gezellig met iedereen om te gaan. Tegen alle opponenten van Huub zijn ze aardig en beleefd. Kunnen familieleden van andere miljo's een voorbeeld aan nemen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk,daarom horen we ook zoveel spelinformatie als Huub zijn familie er is.Als er een familie zich niet met het spel bemoeid is het Huub zijn familie wel.Maar ga lekker door met valse informatie,beetje zielig noem ik dat.
Nah, Cora is altijd aardig, zo ook Jaap's moeder, Claire's vader, Dennis z'n pa (toen hij er nog in zat) en ook Brian's moeder weet zich redelijk te gedragen (hooguit wat afstandelijk, maar wel beleefd). Ik weet dus niet goed hoe je dat nu precies bedoelt.......quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
De familie van Huub valt op door zich nergens mee te bemoeien, maar op de momenten dat ze in de kooi zijn gezellig met iedereen om te gaan. Tegen alle opponenten van Huub zijn ze aardig en beleefd. Kunnen familieleden van andere miljo's een voorbeeld aan nemen.
Ik bedoel dat de familie van Huub niet meteen begint met allerlei spelinformatie als ze op bezoek zijn bij Huub, maar het gewoon gezellig hebben met hun zoon/broer/oom. En veel lachen en lol maken, iets wat ik bij de anderen niet zo zie.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, Cora is altijd aardig, zo ook Jaap's moeder, Claire's vader, Dennis z'n pa (toen hij er nog in zat) en ook Brian's moeder weet zich redelijk te gedragen (hooguit wat afstandelijk, maar wel beleefd). Ik weet dus niet goed hoe je dat nu precies bedoelt.......
en dan nog vragen of het gas rechts zit.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:16 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze vertelde vanmorgen dat 'ze' [achter] verbaasd waren dat ze kon rijden, bleek dat ze voor de kooi al 34 rijlessen heeft gehad.
Klinkt goed maar in mijn ogen onzin. Het is een controversieel programma wat veel bij mensen oproept. De programmaleiding hoort daar boven te staan. Zij zouden juist blij moeten zijn dat mensen geld investeren in zoiets. Ze stoppen toch ook niet met het binnenhalen van stemmen via SMS omdat fans zich niet gedragen? Sterker nog zij hoeven niet eens te bewijzen dat de uitgebrachte stemmen wel daadwerkelijk naar degene gaan waarop is gestemd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alsof dat respect er andersom wel is.....
Je kunt alleen maar krijgen wat je geeft, dat gaat twee kanten op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |