"Seizoen 2004 - 2005. Debuut Emanuelson en Maduro."quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:22 schreef Houniet het volgende:
Kies het mooiste shirt uit het 'tijdperk' ABN AMRO!
ik ben er nog nooit geweest en dat wil ik graag houden zo.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik was vandaag trouwens in Rotterdam, die trams daar lijken echt letterlijk uit een 3e wereld land vandaan te komen![]()
Nog erger als de GVB en dat zegt wat
Nee, dit dan:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:56 schreef Cheiron het volgende:
[..]
"Seizoen 2004 - 2005. Debuut Emanuelson en Maduro."
Was het beste wat er in dat seizoen is gebeurt
dat was toch het seizoen met de 2-4 in de Kuip? Wat een wedstrijdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:56 schreef Cheiron het volgende:
[..]
"Seizoen 2004 - 2005. Debuut Emanuelson en Maduro."
Was het beste wat er in dat seizoen is gebeurt
Jongen je weet niet wat je mist, euromast brienenoord puike stad heaurquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:07 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben er nog nooit geweest en dat wil ik graag houden zo.
Was dat niet in 2006 met een goal van Mitea in de laatste paar minuten?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:11 schreef toma het volgende:
[..]
dat was toch het seizoen met de 2-4 in de Kuip? Wat een wedstrijd
nouja nooit geweest. Ben ooit eens naar de finale vd Amstel Cup geweest in de Kuip. Maar dan heb je volgens mij al het mooiste van Rotterdam gezienquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jongen je weet niet wat je mist, euromast brienenoord puike stad heaur![]()
Inderdaad, triest eigenlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:45 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik ook, en het verbaasde me ook niks eigenlijk.
Onee die uitslag was 2-3 ipv 2-4. Heb het over die wedstrijd met een prachtige goal van Grygera en de 2-3 van Maduro in de aller laatstse minuut.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Was dat niet in 2006 met een goal van Mitea in de laatste paar minuten?
beide goals in de slotfase toch? Goal van grygera was ook zo'n 85ste minuut ofzo dacht ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:17 schreef toma het volgende:
[..]
Onee die uitslag was 2-3 ipv 2-4. Heb het over die wedstrijd met een prachtige goal van Grygera en de 2-3 van Maduro in de aller laatstse minuut.
ja idd. Kan dat jankende jochie me nog voor de geest halen. Prachtigquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
beide goals in de slotfase toch? Goal van grygera was ook zo'n 85ste minuut ofzo dacht ik.
Klopt. Toen de Ajacieden het stadion niet in mochtenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:17 schreef toma het volgende:
[..]
Onee die uitslag was 2-3 ipv 2-4. Heb het over die wedstrijd met een prachtige goal van Grygera en de 2-3 van Maduro in de aller laatstse minuut.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:24 schreef toma het volgende:
[..]
ja idd. Kan dat jankende jochie me nog voor de geest halen. Prachtig
Over wat van Ajax? dat we Liverpool hebben opgelicht met babel?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Net opgelicht gekeken ? ging nog over ajax
Vissen met Babangida.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De Regenjas was sowieso geniaal. Haring eten met Ronaldo bijvoorbeeld. Lag die daarna te kotsen achter die viskar.
De cirkel is rond was ook genieten.
Die goeie ouwe tijd.
Ze liep laatst ook met een strak Ajax shirtjequote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Niks gezien. Kom net terug van training.
Net voor de Lama's was wel een programma met de voetbalvrouwen. Nicolette van Dam zei volgens mijn broertje op de vraag "Hoeveelste staat Ajax?" iets van: "Ze staan geen eerste, maar voor mij zijn ze mijn nummer 1."
Ook gezienquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Niks gezien. Kom net terug van training.
Net voor de Lama's was wel een programma met de voetbalvrouwen. Nicolette van Dam zei volgens mijn broertje op de vraag "Hoeveelste staat Ajax?" iets van: "Ze staan geen eerste, maar voor mij zijn ze mijn nummer 1."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |