Inderdaadquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:35 schreef JanVanHalst het volgende:
Zoals ik al in het degradatietopic zei: ik denk dat Willem II meer toevoegt aan de Eredivisie dan Excelsior of VVV. Laat die jongens er maar in blijven.
Willem II is sowieso geen club waar Ajax vaak moeite mee heeft, dus ik begrijp de aversie van sommige Ajacieden niet zo.
Ik vind Willem II ook een mooie club hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:35 schreef JanVanHalst het volgende:
Zoals ik al in het degradatietopic zei: ik denk dat Willem II meer toevoegt aan de Eredivisie dan Excelsior of VVV. Laat die jongens er maar in blijven.
Willem II is sowieso geen club waar Ajax vaak moeite mee heeft, dus ik begrijp de aversie van sommige Ajacieden niet zo.
Ook niet onbelangrijk. Ik ga jaarlijks toch altijd wel bij elke Eredivisie club een keertje op bezoek, en ik ga persoonlijk liever naar Tilburg dan naar Venlo. Rotterdam praten we niet over, want daar kom je toch al twee keer.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heb me toen de hele dag prima vermaakt in de binnenstad daar.
Ik kom nooit in rotterdam. Heb daar ook absoluut geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:06 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Ook niet onbelangrijk. Ik ga jaarlijks toch altijd wel bij elke Eredivisie club een keertje op bezoek, en ik ga persoonlijk liever naar Tilburg dan naar Venlo. Rotterdam praten we niet over, want daar kom je toch al twee keer.
Onder dominant spelen versta ik meer dan alleen maar wedstrijden winnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:51 schreef BonJovi het volgende:
Rot op man Real Madrid wisselvallig domineren nu al jaren in Spanje
Heb je dan liever dat we WEER geen CL spelen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Zie je het al voor je... Klaas en John blijven nog een jaar.. worden we kampioen.. Spelen we champions league.. gaan ze dan weg..
Klaas moet niks en mag zelf weten wat ie doet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:12 schreef toma het volgende:
Klaas moet naar Man Untd. samen met Rooney in de spits
Nieuwe dieptepunt van de medische staf?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
Van der Wiel komt dit seizoen niet meer in actie.
Dat is toch fucking triest man.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
Goftedomme.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |