Ook niet onbelangrijk. Ik ga jaarlijks toch altijd wel bij elke Eredivisie club een keertje op bezoek, en ik ga persoonlijk liever naar Tilburg dan naar Venlo. Rotterdam praten we niet over, want daar kom je toch al twee keer.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heb me toen de hele dag prima vermaakt in de binnenstad daar.
Ik kom nooit in rotterdam. Heb daar ook absoluut geen behoefte aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:06 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Ook niet onbelangrijk. Ik ga jaarlijks toch altijd wel bij elke Eredivisie club een keertje op bezoek, en ik ga persoonlijk liever naar Tilburg dan naar Venlo. Rotterdam praten we niet over, want daar kom je toch al twee keer.
Onder dominant spelen versta ik meer dan alleen maar wedstrijden winnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:51 schreef BonJovi het volgende:
Rot op man Real Madrid wisselvallig domineren nu al jaren in Spanje
Heb je dan liever dat we WEER geen CL spelen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Zie je het al voor je... Klaas en John blijven nog een jaar.. worden we kampioen.. Spelen we champions league.. gaan ze dan weg..
Klaas moet niks en mag zelf weten wat ie doet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:12 schreef toma het volgende:
Klaas moet naar Man Untd. samen met Rooney in de spits
Nieuwe dieptepunt van de medische staf?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
Van der Wiel komt dit seizoen niet meer in actie.
Dat is toch fucking triest man.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
Goftedomme.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
quote:Maduro: "Ajax verwachtte teveel van mij"
In de eerste helft van dit seizoen zat hij nog veelvuldig op de bank van Ajax, op dit moment is hij een vaste waarde bij Valencia: Hedwiges Maduro. Volgens de ex-Ajacied verwachtte men teveel van hem in Amsterdam. "Ik werd bij Ajax al neergezet als de nieuwe Frank Rijkaard. Men verwachtte veel te veel van mij en dat is niet eerlijk", aldus de 23-jarige middenvelder tegenover het Algemeen Dagblad.
"Ik baal ervan hoe mijn periode bij Ajax is geëindigd. Er kwam maar geen duidelijkheid over een nieuw contract. Er werd over mij getwijfeld. Dat is de reden waarom ik ben weggegaan."
"Ik ben voor mijn gevoel in Spanje opnieuw begonnen, heb een frisse start gemaakt", gaat de Nederlander die zijn jeugd bij Ajax genoot verder. "Ik speel alles en kan me optrekken aan de Spaanse internationals om me heen."
quote:Sneijder: "Huntelaar is een fantastische speler"
Wesley Sneijder, de middenvelder van Real Madrid, heeft zich positief uitgesproken voor de komst van zijn landgenoot Klaas Jan Huntelaar. De Nederlander zou een samenwerking met de Gelderse goaltjesdief wel zien zitten. In een interview loofde de Utrechter de huidige topscoorder van de Eredivisie en koesterde hij de hoop weer met Huntelaar te worden verenigd.
Sneijder vertelde het volgende over Huntelaar: "Hij is een fantastische speler. Hij heeft volgens mij in 28 wedstrijden zo’n 26 doelpunten gescoord. Dat is niet makkelijk kan ik je verzekeren. Een knappe prestatie. Maar het niveau tussen Ajax en Real Madrid is verschillend. Hij is een van de grootste killers van Europa en erg belangrijk voor Ajax. Het is duidelijk dat hij voor een grote club kan tekenen."
quote:Jaakke geen interim-directeur
AMSTERDAM - John Jaakke sluit uit dat hij bij Ajax de rol van interim-directeur gaat vervullen. De huidige voorzitter is de afgelopen dagen veelvuldig genoemd als kandidaat-opvolger van de vertrokken algemeen directeur Maarten Fontein.
,,Ik ben zeker niet beschikbaar. Niet als interim en ook niet voor vast. Ik hoop dat de geruchtenstroom hiermee ophoudt,’’ zegt Jaakke.
Hij blijft nog wel tot de zomer aanblijft als voorzitter van de vereniging Ajax en de Raad van Commissarissen. Daarna vertrekt Jaakke na vijf jaar uit de Arena.
quote:PSV wil Ajax-aanval afslaan
EINDHOVEN - PSV moet binnen vier dagen voorkomen dat Ajax de leiding in de eredivisie overneemt. De kampioen uit Eindhoven gaat zondag eerst op bezoek bij Roda JC en ontvangt woensdag de voornaamste concurrent voor de landstitel uit Amsterdam.
PSV koestert een ogenschijnlijk veilige voorsprong van zes punten op Ajax. De koploper kan in de komende twee duels de competitie definitief beslissen en een voorschot op de vierde landstitel op rij nemen. PSV kan zich echter geen twee nederlagen veroorloven. In dat geval zou het zo maar kunnen dat Ajax woensdag de leiding in de eredivisie neemt.
De nummer twee uit Amsterdam heeft namelijk een iets beter doelsaldo dan PSV. Ajax ontvangt zondag Willem II, dat tot dusver alleen de uitwedstrijd bij De Graafschap winnend afsloot. De club uit Tilburg bekleedt de voorlaatste plaats op de ranglijst.
Nummer drie Feyenoord mist zaterdag in de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo voor het eerst dit seizoen clubtopscorer Roy Makaay. De spits scheurde woensdag tijdens de uitwedstrijd bij AZ (0-1) een enkelband en is naar verwachting zes weken uitgeschakeld.
Makaay had een aandeel in twintig van de vijftig competitietreffers van Feyenoord. Hij maakte dertien doelpunten en was zeven keer de aangever.
Trainer Ton Lokhoff gaat met Excelsior op bezoek bij zijn oude werkgever NAC. De club uit Breda doet met een zege goede zaken in de strijd om de bovenste vijf plaatsen van de eredivisie, die aan het einde van het seizoen recht geven op deelname aan de play-offs om een plaats in de voorronde van de Champions League.
FC Utrecht kan AZ zondag nog dichter richting de onderste plaatsen van de eredivisie duwen. De voormalige kampioenskandidaat uit Alkmaar heeft na een serie van tien duels zonder zege nog maar vijf punten meer dan de nummer zestien, die aan het einde van de reguliere competitie tot voetballen in de nacompetitie wordt veroordeeld.
FC Twente is de bovenste vijf klasseringen ook nog niet uit het zicht verloren. De club uit Enschede ontvangt zaterdag Vitesse. De Graafschap behoort na een goede competitiestart inmiddels ook tot de degradatiekandidaten. De club uit Doetinchem heeft nog maar drie punten meer dan Excelsior. De Graafschap speelt zaterdag voor eigen publiek tegen Heracles. Sparta, dat een puntje meer heeft dan De Graafschap, moet op bezoek bij NEC.
De 28e speelronde begint vrijdagavond met het beladen duel tussen de twee beste ploegen van Noord-Nederland. FC Groningen en SC Heerenveen trappen om 20.30 uur af in Euroborg.
quote:Suárez in de basis tegen Willem II
Luis Suárez krijgt weer een kans in de hoofdmacht van Ajax. De aanvaller uit Uruguay maakt zondag deel uit van de basisformatie voor het thuisduel met Willem II.
Trainer Adrie Koster gebruikte Suárez de laatste weken slechts als invaller. De grillige aanvaller moest plaatsmaken voor Urby Emanuelson, die voor meer evenwicht op het middenveld zorgde.
Suárez krijgt zondag als rechtsbuiten de voorkeur boven Dennis Rommedahl en Kennedy Bakircoglü. Voor de geblesseerde Rasmus Lindgren komt de wedstrijd tegen de nummer zeventien uit Tilburg te vroeg.
Hilarischquote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:03 schreef M0NTANA het volgende:
Ach Urby doet het best aardig op die positiequote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mooi dat Suarez weer in de basis staat. Maar de linksbuiten zal Urby wel zijn dan? Weer geen Leo dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |