weet niet of t al is gepost.quote:Jaakke: niet beschikbaar voor positie (interim) algemeen directeur
John Jaakke sluit uit dat hij bij Ajax de rol van interim-directeur gaat vervullen. Dat meldt het Algemeen Dagblad. De huidige voorzitter is de afgelopen dagen veelvuldig genoemd als kandidaat-opvolger van de vertrokken algemeen directeur Maarten Fontein. "Ik ben zeker niet beschikbaar. Niet als interim en ook niet voor vast. Ik hoop dat de geruchtenstroom hiermee ophoudt."
Huiliequote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:31 schreef jna het volgende:
[..]
Eerst Heitinga, nu Huntelaar
Wesley wat doe je?!
Die Mick van de beveiliging vertelde mij 17.45 en 18.15, dit ivm de spitsquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Instappen begint om 5 uur las ik?
Ja gepland, met die schijt politie zal het wel weer kwart over 11 worden want er zit ook extra tijd bij, lijkt me wel heel optimistich
Heb je connecties met de ABNquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:37 schreef Silenus het volgende:
En wat nog veel belangrijker is, in de rust gaat Rene Froger optreden! Komt dat zien komt dat zien!!
Geloof Ajax.nl nou maar:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die Mick van de beveiliging vertelde mij 17.45 en 18.15, dit ivm de spits
quote:De definitieve instapprocedure zal van 17.10 tot 17.50 uur zijn via ingang Noord B.
idd.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:16 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dan krijg je van Toma op je flikker.
dat kan sowiezo niet. Want je kunt geen seizoenkaart van WII en een CC van Ajax tegelijk heben.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:19 schreef BonJovi het volgende:
Wij helpen hem juist kan hij vrijdag in de Jupiler League volgen en dan zonddag Ajaxzo kan hij het makkelijker uit elkaar houden.
Toch aardig dat die Belgische krant Ajax nog als Europese topclub ziet.quote:
nee kan echt niet. Vriend van me had dat geprobeerd maar toen zeiden ze bij Ajax dat niet kon omdat hij al een SCC van WII had.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:23 schreef M0NTANA het volgende:
Je kan best van beide clubs een SCC kopen, hoor.
Ook niet als Willem II in de Jupiler speelt?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:21 schreef toma het volgende:
[..]
dat kan sowiezo niet. Want je kunt geen seizoenkaart van WII en een CC van Ajax tegelijk heben.
dat is een goeie.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:24 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ook niet als Willem II in de Jupiler speelt?
Waar een wil is, is een weg. Dan op naam van vader, broer, moeder etc?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:24 schreef toma het volgende:
[..]
nee kan echt niet. Vriend van me had dat geprobeerd maar toen zeiden ze bij Ajax dat niet kon omdat hij al een SCC van WII had.
Alles op een verschillende naam zetten, doen er wel meerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:21 schreef toma het volgende:
[..]
dat kan sowiezo niet. Want je kunt geen seizoenkaart van WII en een CC van Ajax tegelijk heben.
dat kan natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg. Dan op naam van vader, broer, moeder etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |