Hoorde ik nou dat er wat acties gaan komen in het uitvak?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:42 schreef M0NTANA het volgende:
Twee kaarten voor FCT-uit gezocht trouwens.
Picornie wordt herdacht, toch?quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoorde ik nou dat er wat acties gaan komen in het uitvak?![]()
Heb zelf wel een kaart, maar zijn er idd veel die geen kaart hebben.
stoer manquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:49 schreef Ruiseart het volgende:
die gommes is un hoooomooo!
Man wat hebben we ons hier zitten ergeren aan die autist gisteren tijdens die strafschoppenreeks.
Gomes is een toffe gozerquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:49 schreef Ruiseart het volgende:
Man wat hebben we ons hier zitten ergeren aan die autist gisteren tijdens die strafschoppenreeks.
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:49 schreef Ruiseart het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:49 schreef Ruiseart het volgende:
Lief.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:49 schreef Ruiseart het volgende:
Ja en ik heb mijn rits-diplomaquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:49 schreef Ruiseart het volgende:
heb 3 weken geprobeerd kaarten te kopen. Toen kon ik niet eens meer 2 kaartjes naast elkaar krijgen op de eerste ringquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:37 schreef Silenus het volgende:
Komt dat zien komt dat zien!!
Komt Van Praag ook nog met de teletoeters?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:37 schreef Silenus het volgende:
Mensen mensen, voordat we naar Eindhoven gaan komt eerst Willem II nog.
En wat nog veel belangrijker is, in de rust gaat Rene Froger optreden! Komt dat zien komt dat zien!!
Wat, tering ik krijg nu al een stijvequote:Op donderdag 13 maart 2008 20:37 schreef Silenus het volgende:
En wat nog veel belangrijker is, in de rust gaat Rene Froger optreden! Komt dat zien komt dat zien!!
Vorig jaar was rond deze tijd Ajax - Feyenoord toen zongen veel feyenoord-fans :"hij is al 10 jaar dood...hij is al 10 jaar dood". zie filmpjequote:
quote:Directie en bestuur van Ajax hebben nog nooit excuus van bestuur en directie van Feyenoord gehad voor dit soort smakeloze uitingen van de Rotterdamse aanhang, noch voor de spandoeken en het gezang in De Kuip. Zal Ajax nu om excuses vragen? En… zal de KNVB nu ook een vooronderzoek instellen naar Feyenoord en haar supporters? En wanneer nemen de Nederlandse media eens stelling tegen dit soort uitingen en brengen dit breed in de publiciteit?
En komt Natasha Froger de wedstrijd analyseren?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:37 schreef Silenus het volgende:
Ja, die ook.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Komt Van Praag ook nog met de teletoeters?
Ach ja...quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:57 schreef toma het volgende:
[..]
Vorig jaar was rond deze tijd Ajax - Feyenoord toen zongen veel feyenoord-fans :"hij is al 10 jaar dood...hij is al 10 jaar dood". zie filmpje
Was net even aan het zoeken of er nog maatregelen waren getroffen hierna. Maar ik kwam niet verder dan dit stukje van highlow.
[..]
quote:Maduro: "Ajax verwachtte teveel van mij"
Bron: Algemeen Dagblad
De eerste helft van dit seizoen zat hij nog veelvuldig op de bank van Ajax, op dit moment is hij een vaste waarde bij Valencia: Hedwiges Maduro. Volgens de ex-Ajacied verwachtte men teveel van hem in Amsterdam. "Ik werd bij Ajax al neergezet als de nieuwe Frank Rijkaard. Men verwachtte veel te veel van mij en dat is niet eerlijk", aldus de 23-jarige middenvelder tegenover het Algemeen Dagblad.
"Ik baal ervan hoe mijn periode bij Ajax is geëindigd. Er kwam maar geen duidelijkheid over een nieuw contract. Er werd over mij getwijfeld. Dat is de reden waarom ik ben weggegaan."
"Ik ben voor mijn gevoel in Spanje opnieuw begonnen, heb een frisse start gemaakt", gaat de Nederlander die zijn jeugd bij Ajax genoot verder. "Ik speel alles en kan me optrekken aan de Spaanse internationals om me heen."
Het enige wat we verwachtte was een handtekening..... Is dat tegenwoordig al teveel gevraagd?quote:
Ik kan de keuze van Maduro om te vertrekken wel begrijpen. Verder zegt hij niets verkeerds.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:12 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Het enige wat we verwachtte was een handtekening..... Is dat tegenwoordig al teveel gevraagd?
Maar ik ga er van uit dat wanneer hij zegt dat 'Ajax teveel van hem verwacht' dat Valencia dan minder van hem verwacht? Ik denk niet dat dit het geval is.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan de keuze van Maduro om te vertrekken wel begrijpen. Verder zegt hij niets verkeerds.
mwoah, volgens mij was Ajax ook niet zo doortastend in deze situatie, kan mij voorstellen dat het van hem dan ook niet meer hoefde. Zeker als je, zoals hij inderdaad zegt, eerst als de 'Nieuwe Rijkaard' werd gebracht, dan verwacht je ook wel wat van je werkgever.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:12 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Het enige wat we verwachtte was een handtekening..... Is dat tegenwoordig al teveel gevraagd?
Ajax had hem een tijd daarvoor al een nieuw contract aangeboden maar toen was het meneer die niet wilde beslissen. Kan wel begrijpen dat Ajax daarna zoiets had van "graag of niet"quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
mwoah, volgens mij was Ajax ook niet zo doortastend in deze situatie, kan mij voorstellen dat het van hem dan ook niet meer hoefde. Zeker als je, zoals hij inderdaad zegt, eerst als de 'Nieuwe Rijkaard' werd gebracht, dan verwacht je ook wel wat van je werkgever.
Ik wilde eigenlijk gewoon een TVP'tje plaatsen maar was in een baldadige bui. Please don't hate me.quote:
Gomes is gewoon goed. Ik zou willen dat Stekelenburg zo keepte als hij. Aan goed keepen is niet veel irritants aan hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:50 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk gewoon een TVP'tje plaatsen maar was in een baldadige bui. Please don't hate me.
En Gomes was ook irritant bezig gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |