abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57353266
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:45 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Idd zeg, dat waren nog eens jaren.

Ongelofelijk dat Esnaider daar met geel weg kwam na die aanslag op Witschge, en wie veroorzaakte die penalty eigenlijk? Was dat Mensah?
Belachelijke scheidsrechter natuurlijk. Die goal van Dani
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_57353280
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:48 schreef Radegast het volgende:

[..]

Veldman.
Haha.

Zit wat naar wat beelden van Ajax.tv te kijken. Die wedstrijd in Eindhoven in '94 (1-4), wat waren we toen toch ziek goed. Dat storen op de man met bal dat tot de 0-3 van Seedorf leidt, dat zie je bijna niet meer.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:58:58 #63
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_57353382
Vast een oud artikel, maar vond hem toen ik zocht op Rodney Sneijder.
quote:
Volgens insiders binnen Ajax is Rodney Sneijder getalenteerder dan zijn broer, Wesley. De gelijkenissen zijn haast hetzelfde. De traptechniek is bijna subliem maar fysiek is hij wat aan de kleine kant. Desalniettemin is de vechtlust en felheid hetzelfde als die van broer Wesley. Of Rodney net zo groot wordt als Wesley is nog maar de vraag.

Op 31 maart 1991 werd het gezin Sneijder uit Utrecht groter. Na zonen Jeffrey en Wesley kwam zoon Rodney op de wereld. De jongste telg uit de familie bleek, net als zijn broers die al enige tijd voor Ajax speelden, een voetbaltalent. Ook de tweebenigheid viel op. De negen en acht jaar oudere broers bleken toekomst te hebben, waardoor scouts uit Amsterdam ook maar een kijkje namen bij voetbalclub DOS uit Utrecht.

Rodney was een talent, dus in navolging van zijn broers vertrok ook hij naar de Toekomst. FC Utrecht dacht de middenvelder binnen te hebben maar Ajax won, dankzij de mooie verhalen thuis, de strijd om Sneijder. Hoewel Wesley boven de rest uitstak en ook Jeffrey veel werd geprezen was Rodney 'gewoon' een Ajacied, niets speciaals. Vooral geen grote kijk binnen de Amsterdamse vereniging vanwege zijn broers.

In de media zijn de jongens bij Ajax, met de grote namen, wel vaak het middelpunt. Natuurlijk zit het mee als je Sneijder, Blind of Kieft heet, maar binnen de jeugdopleiding zit er geen verschil tussen Rodney Sneijder en een willekeurig voorbeeld als Jeffrey Dekker. Twee jaar geleden maakte de linkspoot wel een grote stap vooruit. Voor het eerst kwam hij in de jeugdselecties van de KNVB en daardoor groeide de speler qua voetbaltalent. De handelingssnelheid ging vooruit en ook fysiek won Sneijder aan kracht. Gelukkig kwam in zijn pubertijd ook de lengte, wat bij broer Wesley het bekende probleem is.

Vorig seizoen, 2006/07, stond Rodney Sneijder in de B2 van Robin Pronk. In Oranje onder de 16 maakte hij, tegen Ierland, een doelpunt uit een vrije trap. In de pers werd hij geprezen, terwijl een jeugdspeler uit AZ het misschien met een vermelding op de website van de KNVB had moeten doen. Ondanks alle aandacht wordt Rodney niet zenuwachtig en krijgt zeker geen sterallures, wat toch geprezen mag worden.

Rodney speelt dit seizoen in de B1 van Ajax en hoopt een gooi te doen naar de landstitel. Persoonlijk zou de sierlijke voetballer aanvoerder willen worden, omdat het wat verantwoordelijkheid met zich mee brengt. 'Zo kan ik me echt bewijzen,' aldus de nog altijd nuchtere Utrechter.
Iemand meer informatie?
><(({°>
pi_57353461
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:24 schreef Fathom het volgende:

[..]

Jawel hoor. PSV zo vreselijk vernederen dat ze er geestelijk niet meer bovenop komen en dus de rest van de wedstrijden verliezen. Lukt vorig jaar ook
Eerst maar eens winnen van WillemII. Twee weken rust gehad, dat zal dus wel weer een gezapig ajax worden dat met moeite een punt pakt
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_57353547
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:58 schreef BigKahuna het volgende:
Vast een oud artikel, maar vond hem toen ik zocht op Rodney Sneijder.
[..]

Iemand meer informatie?
Hij kan zeker wel ballen maar hij is niet getalenteerder dan bijv. Siem of vd Heijden. Omdat hij het broertje van Wesley is komt hij ook sowiezo meer in het nieuws en krijgt hij ook meer aandacht.
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:16:40 #66
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_57353704
quote:
Sjaak Swart, ooit een fantastische rechtsbuiten bij Ajax, denk dat de problemen bij AZ voortkomen uit het feit dat de club speelt zonder buitenspelers.

De Amsterdammer denkt dat Julian Jenner de oplossing kan zijn in het elftal van Louis van Gaal. "Buitenspelers zoals Julian zijn zeldzaam en nodig in het Nederlandse voetbal. Jenner heeft een passeeractie, en nog een goede voorzet ook. Die heb je eenmaal nodig om te kunnen scoren en dat is nu net het probleem van AZ", vertelt Swart tegenover VoetbalVandaag.

Bij AZ kunnen Graziano Pelle en Ari nog niet overtuigen. Volgen Swart komt dat omdat AZ zonder buitenspelers speelt en daardoor kunnen de spitsen niet goed tot hun recht komen. "Ten eerste zijn ze pas aan hun eerste jaar bezig en ten tweede krijgen ze niet genoeg bruikbare ballen van de zijkant", aldus Swart.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_57353762
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:16 schreef Houniet het volgende:

[..]
sjaakie 'ouwe stempel' swart
pi_57353783
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:16 schreef Houniet het volgende:

[..]
Tuurlijk Sjaak. Even je eigen speler promoten.
pi_57353879
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:03 schreef Longmen het volgende:

[..]

Eerst maar eens winnen van WillemII. Twee weken rust gehad, dat zal dus wel weer een gezapig ajax worden dat met moeite een punt pakt
WillemII mag niet onderschat worden. Ze spelen al weken heel sterk, vorige week onterecht van Groningen verloren daarvoor de Graafschap uit gewonnnen en een tijdje terug onterecht van PSV verloren. Dat is ongelukkig maar niet slecht.
pi_57354521
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:08 schreef toma het volgende:

[..]

Hij kan zeker wel ballen maar hij is niet getalenteerder dan bijv. Siem of vd Heijden. Omdat hij het broertje van Wesley is komt hij ook sowiezo meer in het nieuws en krijgt hij ook meer aandacht.
Volgens Wesley was Rodney al verder dan hijzelf op zijn leeftijd. Ik verwacht wel veel van dat jochie. Sowieso is de B1 zeer getalenteerd dit jaar. Maar goed, laten we niet te vroeg juichen. Ik kan me nog de generatie Hosé herinneren. De enige die het daar van redelijk heeft gedaan is Andy vd Meijde geweest.
pi_57355008
Thuiswedstrijden tegen de onderste 4 zijn altijd standaard 6 goals, nooit echt 100% fantastisch en we krijgen er wel 2 tegen waarschijnlijk

Ik ga de 2e helft Roda-PSV kijken denk ik
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_57355572
quote:
'Stekelenburg is halfdoof'
--------------------------------------------------------------------------------
13 maart 2008
Keeper Maarten Stekelenburg hoort maar met één oor. Dat onthult Edwin Struis in zijn column in Sportweek. Volgens de redacteur van het blad spreekt de doelman van Ajax liever niet over zijn handicap. Bij Ajax hebben de gehoorproblemen van Stekelenburg nimmer tot echte problemen geleid, schrijft Struis.

Het gehoor van de sluitpost heeft nog niet gezorgd voor kolderieke situaties of veelvuldige misverstanden met verdedigers. Struis meldt wel dat het zo nu en dan voorkomt dat Stekelenburg niet op tijd aanschuift voor het ontbijt wanneer Ajax in trainingskamp is. De Ajacied gaat dan per ongeluk op zijn goede oor liggen terwijl hij in slaap valt, waardoor hij niet wordt gewekt door een wekker.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_57355596
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

. De enige die het daar van redelijk heeft gedaan is Andy vd Meijde geweest.
Die na Ajax ook niks meer heeft laten zien. Hij is nu toch bankzitter bij Everton?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_57355692
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:37 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Die na Ajax ook niks meer heeft laten zien. Hij is nu toch bankzitter bij Everton?

Uhu, heeft pas 18 wedstrijden gespeeld de laatste 2 jaar.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57355729
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:24 schreef toma het volgende:

[..]

WillemII mag niet onderschat worden. Ze spelen al weken heel sterk, vorige week onterecht van Groningen verloren daarvoor de Graafschap uit gewonnnen en een tijdje terug onterecht van PSV verloren. Dat is ongelukkig maar niet slecht.
Inderdaad en t zal niet de 1e keer zijn dit seizoen dat ajax zich verslikt in een "laagvlieger"
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_57355818
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:36 schreef F1Bas het volgende:

[..]

geniaal excuus op de middelbare school als je telaat komt
pi_57355877
quote:

[..]

Gelul. In die column staat nota bene dat zijn medespelers hem juist altijd even wekken, of checken of hij wakker is, omdat hij de wekker dus niet hoort als hij op z'n 'goede' oor slaapt. Klopt totaal niet.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_57356850
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:43 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Toch jammer, hij kon wel voetballen
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_57356855
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 14:45 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

noem de laatste tegenstander, die daarna 6 weken niet kon voetballen eens op

hij kan zn borst nat maken heb de knvb gemaild

Beste Jorien,

De situatie waarover u spreekt is op dit moment al neergelegd bij de openbaar aanklager.

Met vriendelijke groet,

KONINKLIJKE NEDERLANDSE VOETBALBOND
AFC AJAX
pi_57356868
Er zijn circa 40 kaarten weer terug naar Ajax gegaan van mensen die volgende week niet kunnen. Valt wel mee dus

Treinen vertrekken 17.45 en 18.15

Treinen gaan vroeg weer terug (1e staat 22.50 gepland)

Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57356899
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:37 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Hij heeft bij Ajax genoeg laten zien. Had graag gehad dat wij hem teruggehaald hadden van de zomer.
pi_57356915
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:41 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Waarom hier? Laat hem lekker ergens anders dingen verkloten
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_57356943
quote:

[..]

Leuke situaties levert dat dus op
pi_57356991
En die mail ook nog ondertekenen met jorien .
pi_57357088
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jorien is gewoon de fok-pauper
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57357127
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:43 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Met zn Ajax tattoo op zn poot
Geef mij maar Amsterdam
pi_57357149
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hij wilt gewoon niet dat zijn echte naam Marcel hier op internet komt
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_57357266
Voor je het weet sturen al die internetschobbejakken tientallen pizza's naar zn adres
Geef mij maar Amsterdam
pi_57357368
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:00 schreef Bullebak het volgende:
Voor je het weet sturen al die internetschobbejakken tientallen pizza's naar zn adres
Zou wel een geniale actie zijn
pi_57357543
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:42 schreef denthemen het volgende:
Er zijn circa 40 kaarten weer terug naar Ajax gegaan van mensen die volgende week niet kunnen. Valt wel mee dus

Treinen vertrekken 17.45 en 18.15

Treinen gaan vroeg weer terug (1e staat 22.50 gepland)

Instappen begint om 5 uur las ik?

Ja gepland, met die schijt politie zal het wel weer kwart over 11 worden want er zit ook extra tijd bij, lijkt me wel heel optimistich
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')