Zal van de stand afhangen denk ikquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ben benieuwd of Koster Huntelaar de hele wedstrijd laat staan zondag.
Tegen Excelsior speelde hij wel de hele wedstrijd en kon hij ook eerder gewisseld worden.quote:
Dat dus. Ik vond dat vreemd. Een 3e goal tegen Excelsior of een kaart riskeren, ik zou het wel weten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tegen Excelsior speelde hij wel de hele wedstrijd en kon hij ook eerder gewisseld worden.
Op zich wel, maar aan de andere kant moet een spits in zulke wedstrijden nooit tegen een gele kaart aanlopen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vond dat vreemd. Een 3e goal tegen Excelsior of een kaart riskeren, ik zou het wel weten.
quote:Vertonghen blij met Koster als trainer
Geschreven op donderdag, 13 maart om 12:40
Het seizoen 2007/2008 is voor Jan Vertonghen het begin van een doorbraak in het eerste elftal van Ajax. De Belg heeft zich onder trainer Adrie Koster in de basiself weten te knokken en maakt sindsdien veel minuten voor de Amsterdamse formatie.
Vorig seizoen werd Vertonghen (20) voor een half jaar uitgeleend aan RKC Waalwijk. Bij de Brabanders was de Belg de sterkhouder van het elftal, maar kon hij niet voorkomen dat de ploeg naar de Jupiler League degradeerde. Ondanks dat haalde Ajax hem terug naar de Amsterdam ArenA en mocht hij zich opnieuw bewijzen.
Onder Henk ten Cate mocht Vertonghen sporadisch opdraven als centrumverdediger of middenvelder, terwijl Adrie Koster de ideale linksback in de Belg zag. De vijfvoudig international is gelukkig met zijn nieuwe positie. "Ik ontwikkel mij onder Koster veel beter, alhoewel ik Ten Cate ook een goede trainer vond. Ik voel me lekker op linksback, ik kan hier nog wel een paar jaar spelen."
Bij de Amsterdammers maakt Vertonghen dus een goede indruk. Voor België zou hij eventueel mee mogen met het Olympisch elftal in de aankomende zomer. Deze trip staat voor de omgeturnde linksback echter zwaar op de tocht. "We moesten warmtetests doen, en mijn hart sloeg op hol. Ik kreeg geen lucht meer en mijn hartslag schoot omhoog. Het zou heel erg mooi zijn om de Spelen mee te maken, maar als ik niet mee mag wil ik mij bewijzen onder Marco van Basten."
De samenwerking met de oud-spits ziet Vertonghen zitten. "Ik ken hem dan niet persoonlijk, maar ik hoor zeer goede verhalen over zijn manier van werken. Ik heb nooit wedstrijden van hem gezien, slechts televisiebeelden. Hij schijnt goed te zijn geweest," sloot de Belg af.
Ja, uiteraard, mocht er een moment komen dat het echt gespeeld is (en das helaas niet 2-0 voor Ajax) moet hij er maar uit. Die wil ik echt niet missen tegen PSV, maar winnen bij W2 is net zo belangrijk, win je daar niet maakt het ook niet veel meer uit of ie wel of niet speelt vrees ik...quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vond dat vreemd. Een 3e goal tegen Excelsior of een kaart riskeren, ik zou het wel weten.
Dat mocht wel in de TTquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:52 schreef M0NTANA het volgende:
Edgar Davids is vandaag 35 jaar geworden!
We spelen gewoon thuis zondag. 5-1.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, mocht er een moment komen dat het echt gespeeld is (en das helaas niet 2-0 voor Ajax) moet hij er maar uit. Die wil ik echt niet missen tegen PSV, maar winnen bij W2 is net zo belangrijk, win je daar niet maakt het ook niet veel meer uit of ie wel of niet speelt vrees ik...
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:52 schreef M0NTANA het volgende:
Edgar Davids is vandaag 35 jaar geworden!
Woordje "van" vergetenquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
We spelen gewoon thuis zondag. 5-1.
Moeilijk he datums kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Een quote van bijna een week geleden, kom op man.
Eerst zondag maar eens winnen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:26 schreef tha_dark het volgende:
Zin in woensdag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |