Leuk zeg, maar je staat wel 17e. Verder kan Willem II héél goed verdedigen hoor!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:18 schreef toma het volgende:
[..]
De speelstijl van WillemII is gewoon heel verdedigend de laatste tijd, spelers als Aerts, Baelum, Swinkels en Jansen doen het heel goed dit seizoen.
verdedigend doen ze niet veel onder voor de meeste middenmoters / subtoppers maar qua creativiteit en aanvallendheid is het echt slecht gesteld.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Leuk zeg, maar je staat wel 17e. Verder kan Willem II héél goed verdedigen hoor!
quote:
Vrouwen moeten niet proberen grappig te doen.quote:
quote:
Inderdaad. In al die jaren op deze planeet heb ik nog nooit een vrouw op humor kunnen betrappen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vrouwen moeten niet proberen grappig te doen.
Tineke Schoutenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:33 schreef Blight het volgende:
[..]
Inderdaad. In al die jaren op deze planeet heb ik nog nooit een vrouw op humor kunnen betrappen.
Die is nog niet grappig als de duivel haar boven het vuur hangt en dr dwingt EEN glimlach op te wekken bij me....quote:
Nog nooit om kunnen lachen. En wat HW zegt.quote:
-1quote:
Is dat een vrouw dan?quote:
Tegenwoordig moet ik tot 17.30 uur, voordeel is wel dat ik nu om de vrijdag vrij ben.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:47 schreef Blight het volgende:
Nog 13 minuten tot pils.
Ik moet normaal ook altijd tot 17.30, maar op vrijdag stoppen we er gewoon met z'n allen een half uurtje eerder mee en trekken we hier een biertje open. En dan straks gelijk door naar het centrum. Ideaal.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:48 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet ik tot 17.30 uur, voordeel is wel dat ik nu om de vrijdag vrij ben.
Vind ik eigenlijk ook wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:58 schreef M0NTANA het volgende:
Demy de Zeeuw mag van mij naar Ajax komen, beter om mee te spelen dan tegen te spelen!
We hebben Lindgren al.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:15 schreef Wooldoor het volgende:
De perfecte opvolger van Davids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |