quote:
Een quote van bijna een week geleden, kom op man.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:19 schreef Houniet het volgende:
Ik mag toch wel quoten dat we kampioen worden?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:19 schreef Houniet het volgende:
Lijkt me wel, want we worden het ook. Mag best gezegd worden.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:19 schreef Houniet het volgende:
Huil niet zo joh.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Een quote van bijna een week geleden, kom op man.
Omdat we op eigen kwaliteit op geen enkele manier kampioen meer kunnen wordenquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:18 schreef Messenga het volgende:
Nou, eerst weer 10 'We worden Kampioen' 'Marco' en 'Kutboeren
' posts.
Waarom kijken we allemaal naar PSV, we moeten naar onszelf kijken. Uitgaan van eigen kwaliteit.
'T voegt niets toe.quote:
Makkelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:22 schreef BoNi het volgende:
[..]
Omdat we op eigen kwaliteit op geen enkele manier kampioen meer kunnen worden
Jawel hoor. PSV zo vreselijk vernederen dat ze er geestelijk niet meer bovenop komen en dus de rest van de wedstrijden verliezen. Lukt vorig jaar ookquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:22 schreef BoNi het volgende:
[..]
Omdat we op eigen kwaliteit op geen enkele manier kampioen meer kunnen worden
Niks makkelijk, gewoon keiharde realiteit....quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
'T voegt niets toe.
[..]
Makkelijk.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:24 schreef Fathom het volgende:
[..]
Jawel hoor. PSV zo vreselijk vernederen dat ze er geestelijk niet meer bovenop komen en dus de rest van de wedstrijden verliezen. Lukt vorig jaar ook net niet
Ik ben er heilig van overtuigt dat wij de laatste 6 wedstrijden allemaal kunnen winnen. Daarnaast is PSV na aankomende week de voorsprong al kwijt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:24 schreef BoNi het volgende:
[..]
Niks makkelijk, gewoon keiharde realiteit....
Dan ben je toch afhankelijk van PSV en moet je dus naar PSV kijken....?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik ben er heilig van overtuigt dat wij de laatste 6 wedstrijden allemaal kunnen winnen. Daarnaast is PSV na aankomende week de voorsprong al kwijt.
Zo is het!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:28 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dan ben je toch afhankelijk van PSV en moet je dus naar PSV kijken....?
quote:Vertonghen: "Koster meer van de dialoog"
Ajax-verdediger Jan Vertonghen is tevreden met zijn ontwikkeling bij de club. De Belg heeft inmiddels als linksback een basisplaats weten te veroveren in het elftal van interim-trainer Adrie Koster. De Rode Duivel is tevreden met zijn ontwikkeling en is zeer verheugd over de komst van Marco van Basten als nieuwe trainer. "Ik hoor goede verhalen over hem."
Onder Henk ten Cate kreeg Vertonghen nog geen basisplaats. "Ik vond Ten Cate een goede trainer. Hij was tactisch echt heel erg goed. Dat meen ik, maar ik ontwikkel me onder Koster beter, al weet ik niet hoe het gelopen was als ik onder Ten Cate linksback had gestaan. Ten Cate deed alles op een drukke manier, met heel veel gevoel en emotie erin. Koster is iets meer de man van de dialoog. Hij staat open voor discussie."
Onder Adrie Koster heeft Vertonghen een basisplaats, maar de vraag is of dat onder Marco van Basten ook zo is. "Ik ken hem niet persoonlijk maar ik hoor goede verhalen. Ik heb beelden van hem gezien als voetballer, maar nooit hele wedstrijden."
Zal van de stand afhangen denk ikquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ben benieuwd of Koster Huntelaar de hele wedstrijd laat staan zondag.
Tegen Excelsior speelde hij wel de hele wedstrijd en kon hij ook eerder gewisseld worden.quote:
Dat dus. Ik vond dat vreemd. Een 3e goal tegen Excelsior of een kaart riskeren, ik zou het wel weten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tegen Excelsior speelde hij wel de hele wedstrijd en kon hij ook eerder gewisseld worden.
Op zich wel, maar aan de andere kant moet een spits in zulke wedstrijden nooit tegen een gele kaart aanlopen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vond dat vreemd. Een 3e goal tegen Excelsior of een kaart riskeren, ik zou het wel weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |