Dat heb ik vandaag dus precies gegeten. Ben jij helderziend ofzo?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spinazie met pasta is een heel normale combi hoor. Lekker met kruidenkaas, spekjes...
Nee.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 01:39 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag dus precies gegeten. Ben jij helderziend ofzo?
Oi, dat zijn niet de betere borrels.... Verder nog een kater of geheugengaten?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:37 schreef JH87 het volgende:
Ik ben dus gisteren op m'n borrel geweest en nu zaten er allemaal stickers op m'n deurpost met hyves-adressen. Die heb ik er vast zelf op geplakt.
Ik zit daarvoor een beetje aan de verkeerde kant van het gebouw, maar ik laat zo maar eens mijn ATV ingaan, even langs school en dan weekendquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:33 schreef freecell het volgende:
De zon schijnt zo lekker het kantoor binnen
Aannemende dat je Internet Explorer gebruikt moet je het volgende doen:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:47 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen iedereen!
En zou iemand me kunnen helpen met een vraag? Een bepaalde site onthoud mijn wachtwoord voor als ik wil inloggen, alleen nu heb ik dat wachtwoord verandert. Hoe zorg ik er voor dat hij dat nieuwe wachtwoord voortaan invult?
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:15 schreef Grulez het volgende:
Lekker man die zon. word er zowaar wel vrolijk van.
Wind boeit niet. Je mag allang blij zijn dat het nog zulk mooi weer isquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:24 schreef MaxMark het volgende:
Alleen die wind he..
Pff, we hebben niet eens een echte winter gehad. Dus ik mag klagen wat ik wil.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wind boeit niet. Je mag allang blij zijn dat het nog zulk mooi weer is
Valt best mee met die windquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:24 schreef MaxMark het volgende:
Alleen die wind he..
Kloptquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Pff, we hebben niet eens een echte winter gehad.
Heul nietquote:Dus ik mag klagen wat ik wil.
Firefox, maar daar werkt het hetzelfde, bedankt!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Aannemende dat je Internet Explorer gebruikt moet je het volgende doen:
Ga naar Menu Extra -> Browsegeschiedenis verwijderen -> Wachtwoorden verwijderen en klik daar op ja.
Al je opgeslagen wachtwoorden zijn verwijderd. Moet je daarna dus wel weer bij elke site waarvan je wachtwoorden op wilt slaan dit opnieuw doen.
---------------------------------
Zelf geef ik aan dit soort opties als wachtwoorden opslaan bepaald geen voorkeur
Niet geheel hetzelfde, want als je bij extra -> Opties -> beveiliging -> Wachtwoorden tonen doet, dan kun je ze ook individueel verwijderen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Firefox, maar daar werkt het hetzelfde, bedankt!
Ik vind het alleen maar handig als hij die dingen opslaat, er komt toch niemand anders op mijn computer.
Momenteel zit ik er gewoon op.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:26 schreef MaxMark het volgende:
Voor de Hanze-mensen onder ons, kan iemand op de webmail komen?
Oh, dat was nog makkelijker geweest. Maar maakt niet uit, zo werkt het ook.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet geheel hetzelfde, want als je bij extra -> Opties -> beveiliging -> Wachtwoorden tonen doet, dan kun je ze ook individueel verwijderen.
Je bent een stukje vergeten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:58 schreef maok het volgende:
Ik heb net lekker in het zonnetje mijn auto gewassen en in de wax gezet. Kijk hem eens glimmen:
[ afbeelding ]
Sportschooltjik?quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hallo Sebas!
Hoe is het met je tjik?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:02 schreef maok het volgende:
Ik ben eigenlijk voor FC Groningen, maar ja, als ze winnen zit ik maandag tussen allemaal sjacharijnige collega's dus eigenlijk hoop ik een beetje dat Groningen verliest.
Overigens hebben ChipsZak. en ik besloten om moslim te worden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie een pluk haar! Schande!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:02 schreef maok het volgende:
Ik ben eigenlijk voor FC Groningen, maar ja, als ze winnen zit ik maandag tussen allemaal sjacharijnige collega's dus eigenlijk hoop ik een beetje dat Groningen verliest.
Overigens hebben ChipsZak. en ik besloten om moslim te worden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
* 2cv is trots.quote:
Ja dus en dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:33 schreef 2cv het volgende:
FC ? Heeft dat met voetbal te maken ? Zo ja: het boeit me niet. Echt niet.
Heb ik inderdaad ook wel eens gedaan, maar meestal onbetaald voor de studentenvereniging (keeg gelukkig wel de lunch en de borrel na die tijdquote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:23 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Dat is waar ook! Normaal hielp ik altijd mee met de open dagen van Gamma (verdient best lekker en leuk werk) maar nu natuurlijk niet meer.
Ik heb weekendWas ik wel aan toe. En die arme TARA is naar z'n werk tot kwart voor 2
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:16 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |