Dat komt ook een beetje omdat ze haar eigen selffullfilling prophecy waarmaakt. Eén van haar eerste posts met reden om niet in z&g te posten was "omdat ze daar toch niet thuishoort".quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:32 schreef dutchie het volgende:
[..]
Nou wil ik toch graag wel wat meer voorbeelden horen hoor. Dat van gister heb ik even gemist, maar het echte gekinnesinne is hier toch bijna niet meer?
Of ik mis iets, maar ik heb echt het idee dat je boel zwaar overtrekt.
Zo komt OUD nooit van die stempel af.
Wandelende hormoonbommen zijn hetquote:
Misschien zou je beter niet jezelf als voorbeeld kunnen nemen, maar gewoon eens wat rondlezen in OUD en kijken hoe daar over het algemeen op allerlei zaken, verhalen en mensen wordt gereageerd. WEllicht dat je dan toch tot een iets ander oordeel over OUD komt dan uit verschillende posts tot nu toe blijkt. Ik vind het erg jammer dat je het in OUD zo ervaart, maar wellicht (insert hier enige vorm van zelfkritiek) zou het wel eens ook een klein beetje aan je manier van posten/je invulling van reacties kunnen liggen? Wat Kim ook al zegt: een beetje selffullfilling prophecy...quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:55 schreef simmu het volgende:
ik ga geen namen noemen van mensen die n.a.v een topic in OUD mij erna een PM stuurden om te melden dat ik me er maar niks van aan moet trekken en dat sommigen nu eenmaal altijd zo doen. en five: ik wilde helemaal niet jou persoonlijk aanspreken hoor, ik wil alleen maar zeggen dat er gewoon een bepaald sfeertje hangt waardoor sommige mensen wegtrekken omdat ze toch maar steeds uitgescholden en afgekat worden, met dan achteraf de mededeling "ja, maar *jij* had dan maar dit-en-dit of dat-en-dat moeten doen). kijk naar het gescheld van gister: dat bleef in eerste instantie toch ook gewoon staan met de mededeling naar mij toe dat ik zelf lullig deed?
als ik nu mezelf als voorbeeld neem: er zijn op het moment allerlei problemen die ik graag iig kwijt zou willen, of zelfs over zou willen praten, maar ik kijk wel uit om dat hier te doen, want dan krijg ik toch maar gescheld en ge "ja, maar *jij* moet dit-en-dit of dat-en-dat doen" te horen. wel duh! ik zit niet te wachten op meer gescheld. dus.
dit is nu precies wat ik bedoel: als iemand aangeeft de heerschende houding niet prettig te vinden, dan krijgt die persoon te horen dat het aan die persoon ligt en/of lange tenen heeft. op die manier valt natuurlijk elke rotopmerking en scheldterm goed te praten, want de 'gelukkige' ontvanger heeft het dan altijd aan zichzelf te danken. talk about selffullfilling profiecy!quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien zou je beter niet jezelf als voorbeeld kunnen nemen, maar gewoon eens wat rondlezen in OUD en kijken hoe daar over het algemeen op allerlei zaken, verhalen en mensen wordt gereageerd. WEllicht dat je dan toch tot een iets ander oordeel over OUD komt dan uit verschillende posts tot nu toe blijkt. Ik vind het erg jammer dat je het in OUD zo ervaart, maar wellicht (insert hier enige vorm van zelfkritiek) zou het wel eens ook een klein beetje aan je manier van posten/je invulling van reacties kunnen liggen? Wat Kim ook al zegt: een beetje selffullfilling prophecy...
De kans is aanwezig dat ik het al ben, maar het is mij ieg nog niet medegedeeld.quote:
Weet je, ik ga verder niet met je in 'discussie' hierover. zolang jij in het rond blijft trappen bij het minste of geringste is een normale gedachtewisseling niet echt mogelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:38 schreef simmu het volgende:
[..]
dit is nu precies wat ik bedoel: als iemand aangeeft de heerschende houding niet prettig te vinden, dan krijgt die persoon te horen dat het aan die persoon ligt en/of lange tenen heeft. op die manier valt natuurlijk elke rotopmerking en scheldterm goed te praten, want de 'gelukkige' ontvanger heeft het dan altijd aan zichzelf te danken. talk about selffullfilling profiecy!
en zoals gezegd: ik ben de enige niet met dit gevoel, ik ga alleen niet voor anderen spreken, dat moet iedereen maar gewoon voor zichzelf doen.
of heel simmuur!quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:29 schreef miss_sly het volgende:
als jij het in OUD zo vreselijk vindt, moet je er vooral niet posten of heel summier.
dat is ook niet wat me zo stoort. het is de houding dat als je uitgescholden word, je dat dan aan jezelf te danken hebt. die vind ik zo ontzettend storend. het is zo ongeveer hetzelfde als tegen een kind wat door een bullebak op school gepest en uitgescholden wordt zeggen dat het kind dan maar gewoon anders moet doen. en niks tegen de betreffende bullebak, want die kan er toch ook niks aan doen, want het gepestte kind is nu eenmaal 'anders' dus dat maakt het gebullebak dan goed.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:58 schreef bixister het volgende:
[..]
of heel simmuur!
joh simmu, zie je dan echt niet dat 't gewoon een misverstand was doordat je juist wat té summier postte over je echo? daar snap ik niks van. beterschap verder!
Precies! OUD wordt zelfs zó groot, ik hou het allemaal niet meer bij hoor.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie namelijk op dit moment alleen maar een heel groot OUD met een hele grote groep users die, mss onderverdeeld in verschillende groepjes op basis van leeftijdsinteresse, het prima naar hun zin hebben hier.
Waarom moet het dan zo nodig anders? Van wie? Waarom?
Nou ik heb net je discussie terug gelezen... het lag toch echt aan jou.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:38 schreef simmu het volgende:
[..]
dit is nu precies wat ik bedoel: als iemand aangeeft de heerschende houding niet prettig te vinden, dan krijgt die persoon te horen dat het aan die persoon ligt en/of lange tenen heeft. op die manier valt natuurlijk elke rotopmerking en scheldterm goed te praten, want de 'gelukkige' ontvanger heeft het dan altijd aan zichzelf te danken. talk about selffullfilling profiecy!
en zoals gezegd: ik ben de enige niet met dit gevoel, ik ga alleen niet voor anderen spreken, dat moet iedereen maar gewoon voor zichzelf doen.
Dit is echt gewoon klinkklare onzin. Geloof me, ik kan het wetenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:38 schreef simmu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |