quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:32 schreef Greys het volgende:
Ik voel een lichte daling in het niveau van dit topic [afbeelding]
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ging es peuken halen bij de super hier benee met 1 dik oog.
Zegt dat lieve oude dametje, ach kind heb je zo'n hooikoorst????
Dus ik stamel met een rood hoofd ja tis heel erg vandaag...
Zegt ze dr nog heel melevend achteraan, tis wel heel typisch dat je t zo aan 1 oog hebt hoor meid!
![]()
![]()
![]()
En in je neus, das helemaal niet lekker.
Niet als je m per ongeluk in een reflex ophaalt , das echt naarquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
neus....aaaaarcchhh, daar komt het bij mij meestal gewoon weer uit
En het smaakt sowieso al naar een flinke groene rochel, compleet met bijbehorende structuurquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou echt . als t in je neus schiet, en je haalt je neus op, dan blijft t ook daar ergens plakken, en dat krijg je met geen mogelijkheid ff snel weggewerkt dan hoor
Nou met flink wat cola en chocola is het enigszins te pruimen...quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En het smaakt sowieso al naar een flinke groene rochel, compleet met bijbehorende structuur
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou met flink wat cola en chocola is het enigszins te pruimen...
Uitslag? DE uitslag!quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:39 schreef nokwanda het volgende:
Uitslag..krijgen we nou ook nog uitslag? he, nou daalt niveau pas echt.
@greys.. hou je Mr. Keefmen een beetje heel?
Nee nee, dat moet ruim van te voren gewoon vaak genuttigd worden door den spuiterd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]zal het bij de volgende gelegenheid bij de hand houden. Hoewel het nog niet van toepassing is geweest. het hoort hier niet bij de standaard uitrusting.
Maar dan kun je die cola dus ook door je neus opsnuiven om van het gevoel af te zijn als het blijft plakken
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, dat moet ruim van te voren gewoon vaak genuttigd worden door den spuiterd.
Dan is t wat minder bitter.
En zelfs gorgelen met cola helpt niet als t tegen je huig plakt, believe me...
Jaaaa das echt een gouden tip hoor, je huig dr buiten laten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik het maar gewoon als haargel blijf gebruiken en dat ik mijn huig er buiten laat
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:56 schreef nokwanda het volgende:
Dan ga ik dat effe bekijken en daarna naar bedje, mijn jeukende poes krabben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |