Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op donderdag 13 maart 2008 23:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
de ingang van een pisbuis [afbeelding]
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
Zit je potdomme op stemmen te wachten, krijg je de hele Christine le Duc om je oren
Ik ging es peuken halen bij de super hier benee met 1 dik oog.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog beter dan in mijn oor, dus ik overweeg ook oorklepjes, of oorwarmers. Van die pluizige.
heb dat ooit eens gehad een paar jaar geleden. Bleef heel lang vervelen in mijn gehoorgang
Nou, idd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
Zit je potdomme op stemmen te wachten, krijg je de hele Christine le Duc om je oren
Sue me, maar dit gaat over zaad in je ogen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ging es peuken halen bij de super hier benee met 1 dik oog.
Zegt dat lieve oude dametje, ach kind heb je zo'n hooikoorst????
Dus ik stamel met een rood hoofd ja tis heel erg vandaag...
Zegt ze dr nog heel melevend achteraan, tis wel heel typisch dat je t zo aan 1 oog hebt hoor meid!
![]()
![]()
![]()
En in je neus, das helemaal niet lekker.
Ff lezen, t gaat over 1 oog maar hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sue me, maar dit gaat over zaad in je ogen?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:26 schreef Greys het volgende:
Litso zit gewoon lekker met een biertje te MSN-en ofzo en is dat hele stemmen glad vergeten
Even Q nog een beetje opporren...![]()
En dan kietelenquote:
Nou echt . als t in je neus schiet, en je haalt je neus op, dan blijft t ook daar ergens plakken, en dat krijg je met geen mogelijkheid ff snel weggewerkt dan hoorquote:
Voor mannen met wijde bipsebapsjesquote:
Oh Oh, je staat er leuk opquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou echt . als t in je neus schiet, en je haalt je neus op, dan blijft t ook daar ergens plakken, en dat krijg je met geen mogelijkheid ff snel weggewerkt dan hoor
Zie het sticky topic hier in F&F over de wasactiequote:Op donderdag 13 maart 2008 23:32 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat ik zonder om toestemming te vragen in het keldertje ben beland!!![]()
Op welke uitslag wachten jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |