Omdat het wachten zo lang duurtquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
WhahahahahahaWaaraan danken we deze 'eer' Q?
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb vorig jaar op vakantie een docu gezien op Discovery hoe ze die dingen maken.
Ja, oke, we hadden beide een zonnesteek en we moesten toch ergens naar kijken
Wat moet die linker nou voorstellen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat het wachten zo lang duurt [afbeelding]
[afbeelding]
Wat een schatjepatatje!quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Meet Grolsch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hey, hier nog 1quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:16 schreef oh-oh het volgende:
Nog ff en ik zeg sop t maar op met die shampoo, ik wil naar bed!
Da's een spaarpot! Dat zie je toch wel?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat moet die linker nou voorstellen?
Een gleuf. DUHquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Toch maar een maatje voor Rosa?quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Meet Grolsch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
spat er tenminste niks meer in mijn ogen
Nou ja, dát snap ik, maar die andere 3 hebben tenminste nog een herkenbare (menselijke) vormquote:
de ingang van een pisbuisquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
mhaw,mhawquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, dát snap ik, maar die andere 3 hebben tenminste nog een herkenbare (menselijke) vorm
Oh ik dacht dat dat de rechter was maar dan is dat de achterkant dan toch..quote:
Nog beter dan in mijn oor, dus ik overweeg ook oorklepjes, of oorwarmers. Van die pluizige.quote:
Ik snap die rechter nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Da's een bipsebapsje!quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik snap die rechter niet![]()
Of is dat voor mannen met kleine wielewapsjes?
Juist!! Dat is een sterretjequote:Op donderdag 13 maart 2008 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat de rechter was maar dan is dat de achterkant dan toch..
Aha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |