Blijf dan nog maar heel even wakkerquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hoi. Krijgen we zo nog uitslag? Of kan ik zo mn bed in?
Ik wil nog wel even speciaal wakker blijven heur
Ja ik kon net ook met heeeeeeeel veel pijn en moeite 6 foto's uppen, filmpjes wilde ie nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:36 schreef nokwanda het volgende:
owwww, damn. Vergat even dat ik morgen heel vroeg buiten de deur moet werken
Wilde nog pic van brilletje uploaden, maar photobucket weigert.
Litso...Multitasken, knul
MAAAAAAARRRRRRR hoe langgggggg nogggggg???????quote:
nee!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:38 schreef Greys het volgende:
Meisjes, meisjes, laat die jongen nou even gewoon eten en een biertje drinken
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:39 schreef Nonneke het volgende:
jullie lullen ook maar door he![]()
Vanavond dachten we even dat een van de chinchilla's dood ging. Het vrouwtje ging opeens als een imbiciel door het hok, dus wij kijken, ligt het mannetje helemaal op de vloer in een kuiltje.
Eerst dacht ik dat hij misschien zn rug gebroken had (hij doet afentoe nogal debiel springen, tis nogal een uitslover) hij lag nogal raar, dus heel voorzichtig gekeken, beetje gevoelt, en hij reageerde, nog even laten liggen en toen heel voorzichtig uit het hok getilt (normaal ben je zowat 5 minuten bezig om hem te vangen) tijdje geaait, en toen weer terug gelegd zodat het vrouwtje afscheid kon nemen.
Geeft ze hem toch een pordus hij trappelen
en evenlater gingen die eigenwijze oren weer de lucht in en waggelde meneer het huisje in
![]()
Blijkbaar is meneer weer eens van zn stok geflikkert of raar gesprongen
Hij waggelt nog een beetje dronken door het hok en wil niet op zn voorpootje leunen dus die zal wel een beetje verrekt zijn. De stok blijft er nog maar een dag of wat uit, hij mag eerst weer even oefenen op het plankje
Oh en de cavia's van Anka hebben wrs schurftOok dat nog !
Het zijn nou wel een beetje Naakt Cavia'squote:Op donderdag 13 maart 2008 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Vallende chinchilla's en schurftige caafjes?
Gossie...
Geloof t of niet, die bestaan echt!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:43 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Het zijn nou wel een beetje Naakt Cavia's
aha... heb jij de ruimte voor mijn ene fotootje ingepikt?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik kon net ook met heeeeeeeel veel pijn en moeite 6 foto's uppen, filmpjes wilde ie niet
Dan up je niet?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:43 schreef Frutsel het volgende:
grrr... die nieuwe DPS van de FP maakt me gek
duurt veels te lang om een bericht te uppen
Ja, voor dees:quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
aha... heb jij de ruimte voor mijn ene fotootje ingepikt?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik weet, ook erg cute !
[ afbeelding ]
Zit !
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
* ]Ingetje79 schenkt een wijntje in en hoopt zo eentje te kunnen drinken op Ziggy [afbeelding
Moet niet te lang duren, anders ben ik straks straalbezopen en ik moet ook nog werken morgen [afbeelding]
hij staat er nu wel, die over die Roosendaaler, maar ik ben nie tevreejquote:
Billy keek knetterscheelquote:
Nee nee Granddaddy Chic-O doet wat breakdance movesquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
Die middelste foto!Wordt daar rechts nou koppeltje gedoken?
Dat kan Melvin ook, je komt niet meer bij danquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee Granddaddy Chic-O doet wat breakdance moves
Echt he!?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
T zijn die tapijten op kantoor, daar wordt ie knetterwild van 4 keer per dagquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat kan Melvin ook, je komt niet meer bij dan
Gelukkig hebben mijn caafjes een heule grote ren buiten, alhoewel dat natuurlijk veuuuuls te koud zou zijn voor zo'n kaal caafje, ze zitten het hele jaar buiten. Ook zielig een cavia met een jasjequote:Op donderdag 13 maart 2008 22:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sweeeeeeeeet
![]()
Tis dat ik geen beestjes in kooitjes meer wil , want anders...
Ja ik heb gewoon een hekel aan kooien schoonmaken hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Gelukkig hebben mijn caafjes een heule grote ren buiten, alhoewel dat natuurlijk veuuuuls te koud zou zijn voor zo'n kaal caafje, ze zitten het hele jaar buiten. Ook zielig een cavia met een jasje![]()
Ook de andere 'kooi diertjes' hebben meer dan genoeg ruimte![]()
[ afbeelding ]
Ja echt, t zijn zulke clowns die chinezenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he!?Ik lach me een breuk hier!
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neh, hijs zo rubberachtig.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou...euhm...tja...mooi hoor Q.
Bevalt ie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |