Amenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:26 schreef Againzender het volgende:
als Gomes dit flikt is hij echt een God
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Gomes de laatste red maak ik zelf dat standbeeld voor hem.
[worshipmode]quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:26 schreef Againzender het volgende:
als Gomes dit flikt is hij echt een God
Hij was al gedocumenteerdquote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:29 schreef RayMania het volgende:
Marcellis, respect man.
dat bedoel ikquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:30 schreef Agiath het volgende:
NIEMAND LEEST DIT
dat dacht je maarquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:30 schreef Agiath het volgende:
NIEMAND LEEST DIT
Klopt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:30 schreef Agiath het volgende:
NIEMAND LEEST DIT
Toch welquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:30 schreef Agiath het volgende:
NIEMAND LEEST DIT
quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:30 schreef Agiath het volgende:
toch mooi voor het nederlandse voetbal
oh, zeker. en fijn voor mijn club, heeft PSV nog wat meer wedstrijden te doen dit voorjaarquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:30 schreef Agiath het volgende:
toch mooi voor het nederlandse voetbal
Ga je dit nu uit je hoofd lerenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Clublied
Voor Rood-Wit gezongen
vol man'lijke kracht
Een lied voor ons allen
want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde
een strijd vol van vree
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
Wat eens d'Oude Glorie
aan roem heeft gebracht
Dat geeft ons vertrouwen
de moed en de kracht
Om verder te bouwen
aan ons PSV.
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
Wij houden voor ogen
de Rood-Witte vaan
Aan 't 'blauwdoek' meer sterren
de club bovenaan
Wij zullen steeds strijden
sportief en voor twee
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
En komen er tijden
van veel tegenslag
Dan zullen wij tonen
wat vriendschap vermag
De strijd zal ontbranden
eenieder vecht mee
Vooruit nu Rood-Witten
vooruit PSV.
Dank je verzuurde opaquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:31 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd, kut-boeren.
Wat heb jij gedronken?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:32 schreef -SG- het volgende:
Iedereen bedankt die PSV feliciteerd en iedereen die psv vorrot scheld kan in de stont zakken!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:31 schreef _Mike_ het volgende:
Jorien jij bent echt een fucking succes supportertje
Wat is stont?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:32 schreef -SG- het volgende:
Iedereen bedankt die PSV feliciteerd en iedereen die psv vorrot scheld kan in de stont zakken!
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Joep dit is geen tijd om te pimpen met je vreemde talen
Had het niet beter kunnen zeggen.quote:
Waar was ajax in de uefa cup ? Als ajax nu eens kut voetbal zou spelen, haalden ze ook eens wat europeesquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:30 schreef Devrim_ het volgende:
Kut psv
Ze winnen alweer met dat kut voetbal
pracht ervaring,quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:34 schreef BonJovi het volgende:
-
Waarschijnlijk masturbeert hij op de psv selectieposter 2007/2008 die boven z'n bed hangt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik denk dat die dat allang kan
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:34 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Waar was ajax in de uefa cup ? Als ajax nu eens kunt voetbal zou spelen, haalden ze ook eens wat europees
FENERquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:34 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Waar was ajax in de uefa cup ? Als ajax nu eens kunt voetbal zou spelen, haalden ze ook eens wat europees
Dankje kut joodquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:31 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd, kut-boeren.
En diegene die ie moest pakken, pakte hij!quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:32 schreef Zjakkie het volgende:
penalties zijn een loterij maar bij jou niet?Hij heeft er maar 1 gestopt van de 7 anders hoor?
Deed devrim dat maar eensquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Briljant hoor, ik gun het PSV ook echt wel.
Gewonnen bij Bayern uit vandaagquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:35 schreef _Mike_ het volgende:
edit
Alleen de Spurs hadden strafschoppen mogen nemenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:36 schreef -SG- het volgende:
Mensen die zeuren dat PSV strafschoppen kreeg
Diegene daarvoor had hij ook kunnen pakken. Was simpeler geweest.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En diegene die ie moest pakken, pakte hij!
Dan had Gomes ze allemaal gestopt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:37 schreef Mof het volgende:
[..]
Alleen de Spurs hadden strafschoppen mogen nemen
quote:
Rot op naar Marokko domme turk?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat doe je nu zielig dan. Rot op naar Marokko, domme Turk.
Ga huilenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat doe je nu zielig dan. Rot op naar Marokko, domme Turk.
Never...en al helemaal niet na wat er vorig seizoen is gebeurtquote:
Ah that reminds me, moet idd behoorlijk zijkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:39 schreef TheYoung1 het volgende:
Stelletje zijkerds stelletje zijkerds...lalalalalallaaaalaallalala!!!![]()
PSV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na vandaag gun ik het ze ook weer. Zit nu geen ploeg meer in waar ik wat mee heb, dan toch het liefst een Nederlandse club.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Briljant hoor, ik gun het PSV ook echt wel.
En daar was/ben ik ook erg blij mee!!!! Maar om nou te zeggen dat het voor hem geen loterij is?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En diegene die ie moest pakken, pakte hij!
Volgens mij wordt er best sportief gereageerdquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Reageer alstublieft volwassen allemaal, frusti's zitten we niet op te wachten.
Hij staat al jaren achter elkaar ballen tegen te houden zodat dat clubje van jou niet scoort, en op jouw beurt ken je zijn naam nog niet. Is ook wat voor te zeggen he? Gomes dus.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:32 schreef Jimmeh het volgende:
Waarom kan Gomez nog geen Nederlands?? Of is dat omdat er te weinig Nederlands gepraat wordt in het PSV elftal
Iddquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er best sportief gereageerd
s gebeurt met een t...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:38 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ga huilen
[..]
Never...en al helemaal niet na wat er vorig seizoen is gebeurt
Over het algemeen wel en dat lijkt me ook wel op z'n plaats. Een enkeling daarentegen...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Precies die is wel 30 miljoen waard.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:41 schreef 9christensen het volgende:
gomes was weer donnnnnnnnnders goed
Ooooo door de meeste welquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is wel eens anders geweest hoor....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Over het algemeen wel en dat lijkt me ook wel op z'n plaats. Een enkeling daarentegen...
Jammer genoeg denk ik dat ook, al dacht ik dat vorig jaar ook.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het zal iig wel zijn laatste jaar in NL zijn..
Dat moet toch kunnen voor het Nederlandse voetbalquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:45 schreef Zwansen het volgende:
Respect voor de Ajacieden die ook meejuichten tijdens de penals. Geweldig vind ik dat.
Oh, en Jorien:![]()
Dat weet ik als geen ander, maar als je het wat kunt voorkomen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het is wel eens anders geweest hoor....
Volgend jaar is Heerenveen er weer gewoon bijquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jammer genoeg denk ik dat ook, al dacht ik dat vorig jaar ook.
Jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:45 schreef Zwansen het volgende:
Respect voor de Ajacieden die ook meejuichten tijdens de penals. Geweldig vind ik dat.
Niet alleen elk nadeel heeft zijn voordeel, maar ook elk voordeel heeft zijn nadeel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Fuck het Nederlandse voetbal, ik gun PSV niks.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat moet toch kunnen voor het Nederlandse voetbal.
Nederlands voetbalquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:45 schreef Zwansen het volgende:
Dat van mij part niet, want ik was voor Tottenham.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het verschil in niveau van de Engelse ploegen in de UEFA cup en die in de Champions League is natuurlijk ook wel redelijk groot hè. Tegen een CL club hadden ze met dit belabberde spel met 4-0 verloren.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:45 schreef TheYoung1 het volgende:
Het was weer een heerlijke pt voetbal, net als een weekje terug. Het was spannend, het was tik-tak-voetbal, beide hebben evenveel en even weinig laten zien en vooral, en dat telt, het slot was billenknijpend spannend. En dan kan je als nederlander, imho,... , niet anders als happy zijn!!!
Fokking 4 britse ploegen in de CL, en PSV kicked er ééntje in de eufa uit!!!!
Niet zeikeuheuh, ga happy wezeuheuh,,,.... zucht..
Niet alleen Ajacieden ook ex-ajaciedenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:45 schreef Zwansen het volgende:
Vast niet, Gomes heeft geen ambitie, blijft liever bij een warme club.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
lol, ik ga als Ajacied toch niet voor PSV juichen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Moet je dat nu elk topic zeggen? Dat weten we nu allang.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Fuck het Nederlandse voetbal, ik gun PSV niks.
Enige voordeel is het zware programma.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Fuck het Nederlandse voetbal, ik gun PSV niks.
Enige voordeel is het zware programma.
So?quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Moet je dat nu elk topic zeggen? Dat weten we nu allang.![]()
Juist, apart maar super gaaf.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vast niet, Gomes heeft geen ambitie, blijft liever bij een warme club.
Voor een PSV-supporter wel, voor een Ajacied alleen maar heel vreemd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |