je krijgt het puntje bij de volgende rondequote:Op donderdag 13 maart 2008 17:03 schreef starla het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk parachute horen, omdat ik inderdaad niet wist dat die formules gelijk waren aan elkaar, dat klopt.
Je krijgt het puntje wel, alleen was ik bezig met een andere vraag te verzinnen. Toch wel raar, want dan geldt die formule ook voor een bal, of een paard, of een regendruppel.
2 goed, 1 op de goede plaatsquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:02 schreef PhysicsRules het volgende:
G A C F ?
Zit wel wat in natuurlijk. F = M * A geldt ook voor elke massa, of het een paard is, of een bal, of een regendruppel...quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Het lijjkt me trouwens ook niet vreemd dat een formule voor alles hetzelfde is.
4 goed, 2 op de juiste plekquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:23 schreef PhysicsRules het volgende:
Gezien je hints kom ik tot de conclusie dat het GEAD moet zijn.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:35 schreef Houtspeer het volgende:
G D A E
MadMaster + 1quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:48 schreef MadMaster het volgende:
OK, de remake van Joshua Tree dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |