Nee, hij heeft niet helemaal door dat je geloof ik geen foto's eraf kan halen die anderen geplaatst hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:39 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb ook een bericht van onze vriend Taco.
[..]
Ik heb helemaal niks online gezet maar goed.
Op post #257 een TVP.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
tvp.
Die gast zit nu ook mijn hyvespagina te terroriseren.....quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:39 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb ook een bericht van onze vriend Taco.
[..]
Ik heb helemaal niks online gezet maar goed.
Zoiets?quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:01 schreef LasTeR het volgende:
Hoe convert ik een AMR file dan weer?Dat kutprogramma ervoor werkt niet.
Nou hij is 1 whois verwijdert van je NAW gegevensquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:15 schreef LasTeR het volgende:
http://www.amazinglyenigmatic.nl/voicemail.wav"Als je nog een keer de foto's van mijn kinderen op hyves zet breek ik je kankernek, kankerlul!"
![]()
Mocht het ooit de spuigaten uit lopen heb ik genoeg bewijs.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:15 schreef LasTeR het volgende:
http://www.amazinglyenigmatic.nl/voicemail.wav"Als je nog een keer de foto's van mijn kinderen op hyves zet breek ik je kankernek, kankerlul!"
![]()
Maakt mij eigenlijk weinig uit schat.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou hij is 1 whois verwijdert van je NAW gegevens
En daarom haal je alle foto's ineens weg.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:19 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Maakt mij eigenlijk weinig uit schat.
Ik ben de stad in!
Wat een stelletje hersenloze, agressieve mensen zijn die anti-dierenleed persoontjes toch ook.quote:voor iedereen die pro-dierenleed is: stuur mij effies een berichtje. ik zal ervoor zorgen dat jullie ongekend leed te verduren krijgen. Misschien krijgen jullie dan wat gevoel en mededogen in je lijer.
Noes!!! en dan ben ik nog wel de beheerder......quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik kreeg net een hyve-kettingmail over het schokkende feit dat er een "pro-dierenleed" hyves is! Oh noes!!!!.
Hersenloze freaks. Iemand dat stukje van de Vegan Streaker VS 'de boeren' bij Jensen gezien @ Dumpert? Schitterend, de kortzichtige denkwijzes van die streaker, prachtig hoe hij even flink op z'n muil ging daar. Inmiddels weer helemaal bij (6 topics doorlezenquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat een stelletje hersenloze, agressieve mensen zijn die anti-dierenleed persoontjes toch ook.
quote:Santino (543)
vandaag, 11:21
jullie zijn echt niet gezond ofzo ;-) zal ik al die mensen over nemen en onder een hyves zetten pro mensenleed kijken of je je tegen mij kunt verweren;-) nou breek elk botje in je lichaam ouwe gek laat niets van je over jullie zijn echt misselijkmakend en dan achteraf zeggen dit is 1 grote grap als je onverantwoorde acties op je neem moet je er ook niet voor wegrennen als het te heet onder de voeten word ;-) want dan kom je in het verkeerde straatje
Briljant!quote:Jazzy-Fizzel (181)
vandaag, 11:57
eh jij bent een een kankermongool je voelt je zelf heel wat he door zo site te maken echt als ik jou tgn kom jonge jaag ik persoonlijk een kogel door je porem mafkees je hebt nu nog een grote bek tgn iedereen he ik zal jouw ff in zon hokje stoppen dat ej geen lucht meer krijgt vuile kankerflikker!
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:14 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik houd Part 7 al in de startblokken(!)
Ik vind het vooral typisch. Eigenlijk moet hyves eens tegen dat soort lui optreden. Ik bedoel, mensen met de dood bedreigen omdat ze zogenaamd pro-dierenleed zijn?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:17 schreef Hanstin het volgende:
Ik vind het wel heel erg eng hoor.
Al die mensen die mij met de dood bedreigen
Hoe durven zequote:Op donderdag 13 maart 2008 12:17 schreef Hanstin het volgende:
Ik vind het wel heel erg eng hoor.
Al die mensen die mij met de dood bedreigen
Dat accentquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:15 schreef LasTeR het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |