Pssst, voetbal.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:17 schreef Ole het volgende:
de jeugd van tegenwoordig kijkt liever naar Gordon
Ja, is het wat?quote:
Ik kijk ook naar Koot en Bie hoor.quote:
'Maak er geen halszaak van.'quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:25 schreef Ole het volgende:
hoe verzin je het, minutenlang over een coltrui
je mist echt wat..quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, 't is dat ik geen autoriteit over de tv heb, anders keek ik nu Ned2.
Ik kijk wel andersquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:17 schreef Ole het volgende:
de jeugd van tegenwoordig kijkt liever naar Gordon
Ik heb er 3 gekickt.quote:
Dat zet geen zoden aan de dijkquote:
En toch was het zo.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:02 schreef Remzz het volgende:
Het kan voor mijn tijd zijn, of niet mijn humor, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat hier vroeger miljoenen mensen naar keken.
Frank van Putten. Ik wil helemaal niet bij mijn moeder zijn, ik wil een geile vriendin met een dun sigaartje. Maar ik heb geen vriendin, daar wordt ik voor behandeld.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:49 schreef tong80 het volgende:
'Ik zit helemaal vast.' "
'Kom maar moeder.'
'Ik wil helemaal geen padvinder zijn, ik wilk een blonde stoot met grote borsten die me met jam insmeert.'
Hij krijgt een eigen bed omdat ie 40 wordt
Och, dit was ook niet het sterkste allemaal, maar de heren waren/zijn fenomenaal in het observeren van menselijke gewoontes en de tijdsgeest en het satirisch uitbeelden en uitvergroten ervan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:02 schreef Remzz het volgende:
Het kan voor mijn tijd zijn, of niet mijn humor, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat hier vroeger miljoenen mensen naar keken.
Een Fortuynist als opvolger van Clavan de Oost-Europadeskundige? Ik zie het zo voor me.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:45 schreef tong80 het volgende:
Ik verlang al sinds de dood van Pim naar Koot en Bie. Wat ze er mee hadden gedaan. De latere generatie weet ook wel dat ze dit nooit kunnen overtreffen. Koot en Bie waren en blijvenj de meesters.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |