abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 maart 2008 @ 19:38:29 #101
111171 Richie_Rich
Rich Industries©
pi_57506416
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 07:33 schreef Kogando het volgende:

[..]

Ja, de ene boete is dan bijvoorbeeld 2% van je salaris en de andere 5% ofzo, dat kan je dan op die manier verdelen. En dan wordt iedereen even hard getroffen, de zwartverdieners daargelaten.. maar dat hou je toch.
En wat als ik mijn inkomen vergaar uit rente? Dat is immers geen salaris. Wat als ik ¤300k per jaar salaris hebt maar tevens ¤250k aan rentekosten van een lening hebt? Wat als ik met een miljoenensalaris m'n auto uitleen aan m'n neefje met een vakkenvulbaantje en die vervolgens geflitst wordt?

Ik voorspel dat er weer een flink blik extra ambtenaren wordt opengetrokken om dit alles te controleren, handhaven, bezwaren hanteren etc. etc. etc.

Belachelijk en onzinnig plan dus
pi_57506678
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:02 schreef Ankeiler het volgende:
Een rechtvaardige oplossing is dat soort mensen voor een paar dagen de rijbevoegdheid ontzeggen. Dat komt voor een rijke even hard aan als voor een arme.
Integendeel, voor mensen die een serieuze baan hebben heeft dat grote gevolgen, zeker als je regelmatig bij klanten langs moet gaan om relaties te onderhouden. Voor mensen die alleen thuis zitten maakt het niets uit, die blijven wel een dagje extra onderuit voor hun tv hangen.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_57509534
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 20:06 schreef henkway het volgende:
Gewoon Ferrari in beslag nemen en bij opbod verpatsen, gebeurd nu ook al .
Welnee, je krijgt je auto gewoon gelijk weer terug, zolang je je boetes maar betaald. Het zou onzin zijn om een auto te gaan verkopen
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  donderdag 20 maart 2008 @ 23:29:33 #105
14827 Kogando
Modelprutser
pi_57511850
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 19:38 schreef Richie_Rich het volgende:
En wat als ik mijn inkomen vergaar uit rente? Dat is immers geen salaris. Wat als ik ¤300k per jaar salaris hebt maar tevens ¤250k aan rentekosten van een lening hebt?
Dan moeten ze dat in deze dus wel als salaris rekenen.
quote:
Wat als ik met een miljoenensalaris m'n auto uitleen aan m'n neefje met een vakkenvulbaantje en die vervolgens geflitst wordt?
Goeie reden om te stoppen met flitsen. Dat is imho sowieso te makkelijk. Gewoon staande laten houden door een agent die vervolgens de boete kan toelichten en persoonlijk kan uitreiken. Net zoals vroeger, veel beter.
quote:
Ik voorspel dat er weer een flink blik extra ambtenaren wordt opengetrokken om dit alles te controleren, handhaven, bezwaren hanteren etc. etc. etc.

Belachelijk en onzinnig plan dus
Je ziet het, het valt alles mee.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 14:10:21 #106
203607 Ankeiler
Steen des aanstoots
pi_57520324
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 19:49 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Integendeel, voor mensen die een serieuze baan hebben heeft dat grote gevolgen, zeker als je regelmatig bij klanten langs moet gaan om relaties te onderhouden. Voor mensen die alleen thuis zitten maakt het niets uit, die blijven wel een dagje extra onderuit voor hun tv hangen.
Die mensen zitten ook een stuk minder op de weg. Tsja, wie wil scheuren laat de fiscus geld beuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')