En ik, ik ben zelfs 1.62, krap.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet boos worden, ik telde alleen wat dingen bij elkaar op die ik van je te horen heb gekregen de afgelopen tijd en kreeg daardoor dat beeld. Over lilliputters heb ik het niet gehad, alleen over fictieve figuren...
Maar na het zien van die foto heb ik een veel beter beeld, mooie meid heb je...
Jij krijgt dan ook een aai...quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En ik, ik ben zelfs 1.62, krap.
Word ik ook niet groter vanquote:
Oprekkenquote:
Ik kreeg altijd te horen dat ik meer schoppen onder m'n hol moest krijgen om te groeien.quote:
Dan verdiende je ze waarschijnlijk ergens anders voorquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd te horen dat ik meer schoppen onder m'n hol moest krijgen om te groeien.
Ik kan je verzekeren, dat werkt ook niet...
Idemquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:31 schreef Whiteguy het volgende:
Zo... tv aan, eten en drinken in de buurt, laat dat voetbal maar beginnen.
en .. is die film een beetje de moeite waard, of hoef ik hem voor mezelf niet nog een keer te branden >?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben zo blij
Vandaag kwam èn mijn muziekdvd van bol.com aan en Whiteguy met de andere film
Nah, ik denk neit dat het iets voor je is, hijs typisch Frans dus neit heel goed. Maar die hoofdrolspeler hequote:Op woensdag 12 maart 2008 21:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
en .. is die film een beetje de moeite waard, of hoef ik hem voor mezelf niet nog een keer te branden >?
Ik heb niet veel Franse films in de collectie nee, volgens mij verder alleen de vier 'taxi' films. Welke ik overigens best wel kan waarderen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah, ik denk neit dat het iets voor je is, hijs typisch Frans dus neit heel goed. Maar die hoofdrolspeler he![]()
Ik ben hem (nog) niet aan het kijken, ik kijk nu nog naar een concert
Taxi vind ik wel vrij tenenkrommend. 'Les chroistes' moet je wel echt hebben. Ik ook, trouwens, maar dies neit duur volgens mijquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb niet veel Franse films in de collectie nee, volgens mij verder alleen de vier 'taxi' films. Welke ik overigens best wel kan waarderen.
Echt goed zijn ze nou ook weer niet. Maar ze waren het geld wel waard. (de hele box was 9,95 geloof ikquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Taxi vind ik wel vrij tenenkrommend. 'Les chroistes' moet je wel echt hebben. Ik ook, trouwens, maar dies neit duur volgens mij
Ook dat...quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan verdiende je ze waarschijnlijk ergens anders voor
Heet jij soms Henny van je voornaam?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:09 schreef iamredleader het volgende:de avond zit erop. Lekker wat strijkwerk weggezet, waslading gedaan, handvol boodschappen gehaald en nu nog even nagenieten met wat mooie filmmuziek: de (zeer) uitgebreide soundtrack van Lord of the Rings. (Zeer) uitgebreid wil zeggen: enkele minuten onder de 10 uur
en dan lekker slapen
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heet jij soms Henny van je voornaam?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heet jij soms Henny van je voornaam?
Kerngezond.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nee hoor
![]()
Ow, en ik ben 1,77 meter, en weeg 72,5 kilo. Gezond toch?
Valt wel mee hoor... ik heb er geen moeite mee. Wel met tomaat/ananas dusquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:51 schreef wyccie het volgende:
Overigens vind ik het wel typisch dat mannen hier over hun rooie gaan van sla op hun broodje. Behalve Sheep, maar hij is dan ook een schaap.
Vervolgens zijn op u de volgende waardenprofielen van toepassing, van meest naar minst passend:quote:De kosmopoliet
De open en kritische wereldburger die postmoderne waarden als ontplooien en beleven integreert met moderne waarden als maatschappelijk succes, materialisme en genieten.
Het milieu van de kosmopolieten kenmerkt zich door ambitie (hard werken en maatschappelijk hogerop komen), behoefte aan zelfontplooiing en sociale betrokkenheid. Nieuwe ervaringen en kennis opdoen om zich persoonlijk te verrijken vormen belangrijke drijfveren. Men toont een sterk geloof in het realiseren van persoonlijke en sociale ambities. De leefstijl van de kosmopolieten is actief en veelzijdig. Zij hebben een brede interesse op het gebied van kunst en cultuur. Werken neemt in dit milieu een belangrijke plaats in, zowel met het oog op persoonlijke groei als met het oog op maatschappelijke erkenning. Niet alleen werk, maar ook activiteiten in de vrijetijdssfeer worden aangewend om zich persoonlijk te verrijken. Mensen binnen dit milieu hebben een uitgebreid netwerk van sociale contacten.
Dat rekensommetje snap ik niet. Ben het wel met dat laatste eens.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Broodje tomaat met suiker = broodje aardbeien...
Ik niet met ananas, niet echt met tomaat (zou het er zelf niet op doen maar hoeft er niet per se af) en wortel vind ik ook best zolang ik het niet al te veel proefquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor... ik heb er geen moeite mee. Wel met tomaat/ananas dus
Probeer maar eens een broodje tomaat met suiker...quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:56 schreef wyccie het volgende:
Dat rekensommetje snap ik niet. Ben het wel met dat laatste eens.
Shit, nu heb ik zin in tomaat en ei. Ik ga maar even wat eten opwarmen, nog niet gegeten.
Vind je het erg als ik dat niet doe? Lijkt me niks. En ik heb geen tomaten in huis. Alleen in blik en als puree.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Probeer maar eens een broodje tomaat met suiker...
Ik vind het niet erg, maar een broodje tomaat met suiker smaakt naar een broodje aardbei.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:07 schreef wyccie het volgende:
Vind je het erg als ik dat niet doe? Lijkt me niks. En ik heb geen tomaten in huis. Alleen in blik en als puree.
Je was me net voor, ik wilde al 2 antwoorden afkeuren.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bah ik heb weer es een AKQ deel volgepost
Ik vind het dan weer typisch dat vrouwen over de rooie gaan als ze geen uiterstprecies passend topje kunnen vinden bij hun uiterstprecies uitgezochte oogschaduw. Maar dat terzijde.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:51 schreef wyccie het volgende:
Overigens vind ik het wel typisch dat mannen hier over hun rooie gaan van sla op hun broodje. Behalve Sheep, maar hij is dan ook een schaap.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het niet erg, maar een broodje tomaat met suiker smaakt naar een broodje aardbei.
De structuur van de tomaat lijkt op die van een aardbei en de suiker mengt zich met de smaak van de tomaat en dan is het net aardbei. Je kan op die manier ook aardbeien-ijs maken als er geen aardbeiden zijn...
Dan is het toch ergens goed voor geweestquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je was me net voor, ik wilde al 2 antwoorden afkeuren.
Maar dat van jou is goed, dus hup, een nieuw topic en een punt ontvangen...
Niemand van de vrouwen hier, volgens mij.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het dan weer typisch dat vrouwen over de rooie gaan als ze geen uiterstprecies passend topje kunnen vinden bij hun uiterstprecies uitgezochte oogschaduw. Maar dat terzijde.
Ik gebruik niet veel uit de chineese toko.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n ijsmaker, meer een ijseter. Maar wie weet als ik een smoothie wil maken....
Kookt iemand hier met ingrediënten uit de toko? Ik wil meer Chinees koken/simpele gerechten maken/goedkoper koken.
Ik vind de Shangai Paksoi en de visballen/tofu daar handig.
De gedroogde shii takes had ik in de soep moeten gooien.
Ik heb ketjap van de toko (van die hele dikke die nogal naar stroop smaakt) en heb er ook gemberpoeder vandaan. Eigenlijk wil ik daar ook es seroendeng vandaan halen en sambal (als de huidige voorraad op is). Maar eigenlijk eet ik de laatste tijd vrij weinig oosters en veel aardappelsquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n ijsmaker, meer een ijseter. Maar wie weet als ik een smoothie wil maken....
Kookt iemand hier met ingrediënten uit de toko? Ik wil meer Chinees koken/simpele gerechten maken/goedkoper koken.
Ik vind de Shangai Paksoi en de visballen/tofu daar handig.
De gedroogde shii takes had ik in de soep moeten gooien.
Kan niet koken, maar weet wel de recepten én wat lekker is (en ook nog voedzaam):quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niemand van de vrouwen hier, volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |