Pffquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Niemand kon weten dat hij zo zou presteren, behalve jij natuurlijk.
Dat is toch normaal voor die bekrompen gedachtes van je? Alles wat je niet kent is een miskoop.quote:
slechte stats heeftquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat hij met heimwee naar huis is gegaan toen hij in Spanje speelde? Zo ja, gelul! Zo nee, waarom dan wel?
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:32 schreef De.Kromme het volgende:
Nee, (bijna) alles wat Feyenoord haalt en ik niet ken is een miskoop.
bij mij staat er omwisselbiljet op m'n kaartjequote:Met Sparta is afgesproken dat Feyenoord-supporters hun dagkaart rechtstreeks kunnen aanbieden bij de tourniquets. Er wordt dus NIET omgewisseld! Feyenoord maakt gebruik van de ingangen A (rechts) en D (links).
Komt niet dus, zal wel voor 7 miljoen naar PSV of Ajax gaanquote:'Feyenoord doet miljoenenbod op El Ahmadi'
Geschreven op zaterdag, 15 maart om 09:25
De interesse van Feyenoord in Karim el Ahmadi lijkt steeds concreter te worden. De Rotterdamse formatie zou volgens RTV-Oost een bod van zes miljoen euro hebben uitgebracht op de middenvelder van FC Twente.
Eerder deze week werd al bekend dat El Ahmadi, FC Twente en Feyenoord al contact met elkaar hadden opgenomen omtrent een mogelijke transfer van de Marokkaan. De Tukkers verlangen echter fikse afkoopsom voor zijn contract tot medio 2011. In het verleden deden de Rotterdammers al twee, vergeefse, pogingen om hem aan te trekken.
Volgens RTV-Oost zou FC Twente het bod van de Rotterdammers direct naast zich neer hebben gelegd. In eerdere berichtgevingen sijpelde door dat de huidige nummer zeven van de Eredivisie een bedrag van minstens twaalf miljoen euro vraagt voor de 23-jarige middenvelder, die zelf aan heeft gegeven graag naar Feyenoord te willen vertrekken.
Je blijft me keer op keer weer verbazen met je geweldige uitspraken die nergens op slaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Komt niet dus, zal wel voor 7 miljoen naar PSV of Ajax gaan.
Nee hequote:Feyenoord staakt zoektocht naar spits
Feyenoord zal geen tijd en aandacht meer steken in het halen van een werkloze spits. De Rotterdammers waren de afgelopen dagen bezig met een zoektocht naar een aanvalsleider, maar technisch directeur Peter Bosz slaagde er niet in om een juiste kandidaat te vinden.
Na het uitvallen van Roy Makaay tijdens het competitieduel van afgelopen woensdag met AZ, ging Bosz direct aan de slag. "Op de terugweg van Alkmaar naar Rotterdam ben ik direct gaan bellen. Daarbij ben ik ook platgebeld door zaakwaarnemers die hun werkloze spitsen graag bij ons wilde stallen. Zo werd Michael Ricketts, oud-spits van Southampton en enkelvoudig Engels international, ook bij ons aangeboden. Maar die speelt al zó lang niet," aldus de TD tegenover het Algemeen Dagblad.
De afgelopen dagen gingen de meest uiteenlopende namen door de geruchtenmachine. Van oud-AZ'er Ali Elkhattabi tot de 34-jarige Clyde Wijnhard. Ook op internationaal niveau werd er flink gespeculeerd. Zo staat de Italiaanse goaltjesdief Marco Delvecchio sinds dit seizoen werkloos op straat. Het grootste probleem lijkt echter de termijn van spelen te zijn.
"Een werkloze spelers is in het beste geval sinds januari niet meer in actie gekomen op het voetbalvelden," vertelde Bosz. "Haal je zo'n jongen binnen, dan heeft hij een paar weken nodig om wedstrijdfit te worden. Je kunt je afvragen of het dan nog zin heeft, als Makaay er ongeveer zes weken uitligt. Uiteraard hebben we alle mogelijkheden afgedwongen, maar dit is geen goede oplossing."
Het feit al dat hij gaat zoeken naar werkloze spelers die al een tijd niet meer op topniveau voetballen zegt al genoeg. Of had hij voor de zoektocht niet kunnen weten dat die spelers eerst de tijd nodig hebben om fit te worden? Laat ze de jeugd maar de kans geven. Liever ten onder met wat jeugd erin, dan zo'n volgevreten ex prof in de spits.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:09 schreef De.Kromme het volgende:
Wat heeft ie in dit geval fout gedaan dan? Klopt toch wat ie zegt?
Dat had hij voor het seizoen begon of in de winterstop moeten doen. Nu is het te laat.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:17 schreef De.Kromme het volgende:
Ja ok, dat wel. Maar ik vind het niet raar dat ie even rondkijkt.
Zullen ze ook echt niet gedaan hebben rond die tijd.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat had hij voor het seizoen begon of in de winterstop moeten doen. Nu is het te laat.
Feijenoord wil 4-3-3 spelen, waarom zouden twee of drie spitsen dan nodig zijn?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:42 schreef De.Kromme het volgende:
Neem het niet zo letterlijk joh, was gewoon beetje cynisch bedoeld. Ik vind het overigens niet zo'n ramp, meer dan 5 miljoen vind ik die gast toch niet waard. Zeker niet omdat we beter geld uit kunnen geven aan 2 of 3 spitsen.
Niet goed genoeg in elk geval.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Zullen ze ook echt niet gedaan hebben rond die tijd.
Omdat Mols stopt, en je nog maar 1 spits overhebt daarna. In totaal 3 spitsen in je selectie is geen overbodige luxe, zeker niet als je Europees speelt. Als Feyenoord volgend seizoen serieus mee wil doen, dan moet de nieuwe trainer zich in elk geval niet druk hoeven te maken om een te krappe selectie.quote:Feijenoord wil 4-3-3 spelen, waarom zouden twee of drie spitsen dan nodig zijn?
ja nee inderdaad, want in de zomerstop halen we ook geen spits erbij.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:42 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Niet goed genoeg in elk geval.
[..]
Omdat Mols stopt, en je nog maar 1 spits overhebt daarna. In totaal 3 spitsen in je selectie is geen overbodige luxe, zeker niet als je Europees speelt. Als Feyenoord volgend seizoen serieus mee wil doen, dan moet de nieuwe trainer zich in elk geval niet druk hoeven te maken om een te krappe selectie.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:18 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja nee inderdaad, want in de zomerstop halen we ook geen spits erbij.![]()
Was al bekend ja. Ik snap niet waarom die jongen persé naar Caen wil. Niet echt een jongensdroom...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:39 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord raakt opnieuw talent kwijt
Was wellicht al bekend? Zonde, is best een leuke speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |