abonnement Unibet Coolblue
pi_57343184
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:22 schreef freiss het volgende:

[..]


[..]

Niks bijzonders dus

Waar kan ik handig pdf'jes uploaden eigenlijk?
www.speedyshare.com is wel handig voor relatief kleine databestanden imo
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57343487
Dit is dus het schema voor morgen. Gelukkig heeft de organisatie van haar fout geleerd door Martin nu wel op baan 1 te laten spelen. Hier zien we Martin's weg naar de titel.

De PDF-files zijn overigens gewoon te vinden op http://www.tenniscanada.ca . Ga vervolgens naar "National Bank Circuit" (daar maakt dit toernooi en ook die van volgende week deel van uit), klik dan op "Montreal". In de blauwe balk bovenin naar "Draws en Schedules" en daar zijn de schema's te vinden. (Hier dus.)

[ Bericht 28% gewijzigd door NY_Giant op 13-03-2008 01:32:29 ]
pi_57343543
off topic:NY_Giant..jij met mountain dew in je ava kan me vast vertellen of er een keten in NL is die het verkoopt? Krijg dorst elke keer als ik een post van je zie haha
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57343698
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 01:29 schreef Tim86 het volgende:
off topic:NY_Giant..jij met mountain dew in je ava kan me vast vertellen of er een keten in NL is die het verkoopt? Krijg dorst elke keer als ik een post van je zie haha
Ik weet niet of je wel eens op Schiphol komt, maar daar kan je het kopen bij Food Village. Verder is het heel onregelmatig verkrijgbaar. Supermarkten van Vomar schijnen het te verkopen. Sommige filialen van Subway verkopen het, ook heb je kans bij C1000, Jumbo en Plus. Het is helaas overal weer anders.
pi_57343739
thnx voor de tips..ik ga mijn ogen open houden
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57343800
Overigens schijnen de Canadese filmmaatschappijen overuren te draaien om maar aan Martin's verzoeken te kunnen voldoen. Ook hier zit Martin namelijk elke avond in de bioscoop.
pi_57344044
Super 6-3, 6-2. Dat is toch vrij overtuigend en dat tegen deze outsider.
pi_57344055
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 03:04 schreef northernlight81 het volgende:
Super 6-3, 6-2. Dat is toch vrij overtuigend en dat tegen deze outsider.
GEWELDIG
  donderdag 13 maart 2008 @ 08:20:26 #59
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_57344870
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 03:04 schreef northernlight81 het volgende:
Super 6-3, 6-2. Dat is toch vrij overtuigend en dat tegen deze outsider.
Outsider? De gedoodverfde titelfavoriet! Tot men hoorde dat Martin mee zou doen, natuurlijk.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_57345287
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 03:04 schreef northernlight81 het volgende:
Super 6-3, 6-2. Dat is toch vrij overtuigend en dat tegen deze outsider.
Hij schijnt zich ingehouden te hebben, z'n tegenstander heeft Verkerk een etentje aangeboden per game die hij zou verliezen.
sig verwijderd door FA
pi_57345887
Geloof maar dat Federer met samengeknepen billen op de bank naar de wedstrijden van Verkerk zit te kijken. Hij ziet zijn nummer 1 positie met de week steeds verder weggaan!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_57347345
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:22 schreef Komakie het volgende:
We gaan er weer voor

[ afbeelding ]

Bedrukte stemming bij winnaars toernooi nadat bekend is geworden dat Verkerk volgend jaar weer mee doet!
Nou stiekum is sampras maar wat blij dat martin niet in de 90s actief was. En dan bedoel ik niet Todd Martin maar DE martin
pi_57347455
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:54 schreef Ericr het volgende:


Sportman van het jaar 2008 is al bekend bij deze.

Nieminen verslagen op the graveyard van Montreal dat zijn puike prestaties. Scheelt ook weer een Nokia die in de plomp verdwijnt.
nee deze keer was een andere fin het bokje
  donderdag 13 maart 2008 @ 13:06:54 #64
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_57350006
Je let even niet op en Martin is er vandoor, op weg naar welverdiende wereldfaam

Iedereen maar lullen dat Nadal zo dichtbij de FedExpress komt, nou ja, ze zijn gewoon bang
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_57350092
Milos Raonic is het volgende slachtoffer.. Ik heb nu al medelijden met de Canadees .
  donderdag 13 maart 2008 @ 13:18:40 #66
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57350257
Hij heeft wel een kant van het schema uitgezocht wat nog een paar spelers heeft die hoger staan dan hij. Dan boezemt hij de anderen nog meer angst in.
Hij heeft uiteraard aan de wedstrijdleiding gevraagd of hij in een moeilijk gedeelte geplaatst kon worden
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_57350714


Martin is onze redder! Hij moet de vlag dragen bij de Olympische spelen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_57351029
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:47 schreef franklop het volgende:
Geloof maar dat Federer met samengeknepen billen op de bank naar de wedstrijden van Verkerk zit te kijken. Hij ziet zijn nummer 1 positie met de week steeds verder weggaan!
Federer kennende niet. Hij is ralistisch genoeg om zijn grenzen te bepalen. Net als dat je als boxer nooit zo groot zal worden als Ali, als polstokhoogspringer als Bobka en als aurocoureur als Schumacher weet Federer ook echt wel dat een Martin Verkerk in topvorm onbegonnen werk is.

Het zijn de top 20 slagen in combinatie met zijn mentale kracht en de manier waarop hij het publiek achter zich weet te krijgen die hem onverslaanbaar maken.

Is nou vanavond als de tweede ronde?

De nr1 geplaatst heeft trouwens netjes met 6-2 6-3 verloren van iemand met een wildcard die wel 1495e op de ranking is

En hij is geplaatst op basis van DA(?) geen wildcard. Wil dat zeggen dat hij sowieso aan al die chalangers mee mag doen en wat moet hij nou prsteren om in Europa weer aan de atp's en grand slam kwalificaties mee te doen?
pi_57351250
Martin staat momenteel op plaats 674, om rechtstreeks tot de meest prestigieuze challengers te worden toegelaten moet je zo rond de 200e plaats staan en rond de 300e plaats voor de wat mindere.
pi_57351542
Ik dacht dat ie al gestopt was...
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 13 maart 2008 @ 14:37:36 #71
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_57351792
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 14:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik dacht dat ie al gestopt was...
Ga je mond spoelen jij heiden! God is terug!
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_57352088
heeft iemand al uitgerekend hoeveelste martin staat als hij deze en volgende future wint en erna Roland Garros?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57352229
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 14:54 schreef Tim86 het volgende:
heeft iemand al uitgerekend hoeveelste martin staat als hij deze en volgende future wint en erna Roland Garros?
Zo rond plaats 30.
pi_57352364
Onder het mom: 'Martin is coming home'
That's all folks!
pi_57353029
Martin staat inmiddels alweer een 40 minuten op de baan. Hoe zal het vandaag gaan? Zal hij de beste Raonic in zijn thuisland enkele games gunnen of maakt hij korte metten met hem?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')