quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Die meisjes waren best pissig nogStageloper vond het wel mooi
In auto zitten.quote:
* Paladijn mompelt iets over K-series motoren en netjes warm rijden :xquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In auto zitten.
Ramen open.
Auto starten.
Radio aan.
Volume op 30.
Goede liedje zoeken op de CD.
Volume op 40.
Vol gas een meter achteruit spuiten terwijl er net twee 12-jarige meisjes voorbij fietsne die vervolgens bijna van hun fiets flikkeren.
Terwijl je stil staat en de meisjes nog van de schrik bekomen met de poot op de koppeling vol gas geven.
Als e meisjes vorobij zijn vol gas achteruit de oprt van t magazijn op, en in zn 1 met volle toeren door de bocht zeilen, weer achter dezelfde meisjes aan
Ik heb genoten
Zo nu en dan moet zoiets ff
Netjes warm rijden doe ik in de ochtend wel, als ik van mn werk af kom met ik ff mn frustratie kwijtquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
* Paladijn mompelt iets over K-series motoren en netjes warm rijden :xmaar kan't me wel voorstellen ja, ik heb echt weer zin om de ring rond te gaan in de MX-5
Over enkele weken toch maar eens kijken hoe die Alex 's middags wegrijdtquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Netjes warm rijden doe ik in de ochtend wel, als ik van mn werk af kom met ik ff mn frustratie kwijt
Vast welquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:35 schreef Paladijn het volgende:
http://www.nu.nl/news/149(...)bewakingscamera.html
Zou die ook fluiten als er een leuke dame voorbij komt?
Over enkele weken werk ik daar niet meer Eppo.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Over enkele weken toch maar eens kijken hoe die Alex 's middags wegrijdt
Weet ik flippoquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Over enkele weken werk ik daar niet meer Eppo.
Ik zou uit de buurt blijven van de fontijn bij het zaailand!quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:49 schreef Mof het volgende:
Wilde net de stad in gaan, maar kan dat nog wel nu Fitna uit is?
Terroristen zoeken natuurlijk wel de grote steden op.
Nou, dan is het nog wel veilig in Leeuwardenquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:49 schreef Mof het volgende:
Wilde net de stad in gaan, maar kan dat nog wel nu Fitna uit is?
Terroristen zoeken natuurlijk wel de grote steden op.
maar Leeuwarden is toch de grutte stêd?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:39 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nou, dan is het nog wel veilig in Leeuwarden
Als ze in Fryslân toeslaan is het hierquote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:20 schreef Donderdeldoekje het volgende:
[..]
maar Leeuwarden is toch de grutte stêd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |