Een handrem zorgt juist voor meer spektakel op't moment dat je over de sneeuw heen glijdtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:52 schreef Mof het volgende:
Sjonge jonge, met die gladheid ga ik er toch over nadenken mijn ene handrem te laten maken. Best lastig om niet te kunnen remmen als je terpafwaarts gaat.
Waar was jij vanmiddag?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:06 schreef Deansensitized het volgende:
Watsderbarre Paladijn?
Allinne wat blikskea hoop ik!
Met de grote vrienden van Connexxion. Even kaarten scoren voor Ill Niño, dus moest met de bus terugquote:Op dinsdag 25 maart 200821:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waar was jij vanmiddag? [afbeelding]
Ah kijk eens aan, goede redenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Met de grote vrienden van Connexxion. Even kaarten scoren voor Ill Niño, dus moest met de bus terug
Had ze even de groeten gedaan. Een sjoof op een omrijdende lijn 28 weigerde vanochtend namelijk te stoppen bij de bushalte waar ik altijd instap. Zaten maar 4 passagiers in, dus hij had ons mee kunnen nemen. In plaats daarvan moesten we wachten op het vertraagde gewone barrel.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Met de grote vrienden van Connexxion. Even kaarten scoren voor Ill Niño, dus moest met de bus terug
Op een minuutje van mijn huis rechtdoor gegleden met iets van 15 km/u (op de koppeling in de twee, dus misschien ook wel langzamerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:06 schreef Deansensitized het volgende:
Watsderbarre Paladijn?
Allinne wat blikskea hoop ik!
Dacht ikquote:Op dinsdag 25 maart 200821:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah kijk eens aan, goede reden [afbeelding]
Zal ik volgende keer even doenquote:Op dinsdag 25 maart 200821:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had ze even de groeten gedaan. Een sjoof op een omrijdende lijn 28 weigerde vanochtend namelijk te stoppen bij de bushalte waar ik altijd instap. Zaten maar 4 passagiers in, dus hij had ons mee kunnen nemen. In plaats daarvan moesten we wachten op het vertraagde gewone barrel.
Viel allemaal nog mee dusquote:Op dinsdag 25 maart 200821:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Op een minuutje van mijn huis rechtdoor gegleden met iets van 15 km/u (op de koppeling in de twee, dus misschien ook wel langzamer [afbeelding]) en gelukkig alleen een cambuurboompje wat uit het lood geduwd. Daarnaast zo'n rechthoudpaaltje naast de boom doormidden en verder alleen schade aan mijn auto.
[afbeelding]
Buitenste lijn is van mij, binnenste van iemand anders die bouncy bouncy tegen de stoep gedaan heeft... :x
Resultaat [afbeelding]
[afbeelding]
Schade is gewoon gedekt en verder niemand gewond (geen tegemoetkomend verkeer of fietsers geraakt gelukkig), het is alleen wat balen dat ik na ~180k km mijn eerste schade rijdt en minstens een week moet wachten tot de reparatie afgerond is [afbeelding]
Positief punt was de omstanders die meteen kwamen vragen hoe het ging en ondersteunden bij het van de rijbaan afhalen van mijn auto. Er kwam zelfs een fietser klagen bij de politie (hadden melding gekregen dat er een lantaarnpaal platgereden was, viel dus mee...) dat er niet gestrooid was, maar daar kunnen zij uiteraard ook weinig aan doen. Het is gewoon prutswerk/bezuinigingsdrift van de gemeente, op de snelwegen werd nl. wel gestrooid.
Maar goed, genoeg 112plaatjes... ik zal zometeen mijn foto's vanaf de oldehove eens bewerken, uploaden en hier spammen [afbeelding] Het beklimmen is wel een aanrader, mits het niet al te druk is. Je bent echt zo boven met een fraai uitzicht over de stad, alleen is de wenteltrap eigenlijk wat te smal voor tegenliggers.
Ik wil ook naar Ill Nino.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haal je kaartje toch??quote:Op woensdag 26 maart 200811:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Ill Nino. [afbeelding]
Vast iets in de trant van geen vervoer/geld/ander concertquote:
Dan is pagan fest, en daar ga ik met onze lieve Lexx heen.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan is pagan fest, en daar ga ik met onze lieve Lexx heen.
^^quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zin an!
Vandaag met DW op het station en in het centrum (Mac) geweest, maar lang geleden dat ik daar was bedacht ik me
Ik ries heel Nederland door, maar vergeet Leeuwarden
quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:23 schreef Dangel het volgende:
Nou in de stad hebben we je ook niet gezien
Wat wil je horen straks, Strawelte-Lykwein of Jitiizer - Fryslân Boppe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |