.......quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb zonet zowaar al mn MP3 CDs die ik op de pc heb staan op één CDtje gefiokt, zo ff in e auto mikken en een stukje gaan rijden
2 cds van Enigma, 2 cds van Finntroll, 1 van Lordi, 2 van Pink Floyd, Herzeleid van Rammstein, een cd van Vangelis, en nog een hele bult losse nummers (oa radiohead en Piter Wilkens)
Rare combi op zich
Nou ja, dat soort CDs doen het iig wel in de auto, werd een ietwat lang testrondjequote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
.......
Euh?
laat mij maar even fikken.
Ik dacht dat dat alleen gebeurde als mensen teveel naar schaars geklede knappe jonge vrouwen keken?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:42 schreef Deansensitized het volgende:
Net ongeluk gezien gebeuren, tussen het Europaplein en het rontondje voor het FEC, ten hoogte van B.I. Mulder. Schoof een stel Turken in een een 206 zo achterin in een nieuw model Renault. Gewoon recht voor me [ afbeelding ]
Zal hem leren, moet je ook maar niet de gek met mij en mijn korte broek hebben
Zat zo te wijzen en te lachen dat hij niet zag dat iedereen voor hem al stilstond....
Complete front uit de 206, andere kon ik zo niet zien, maar had verder ook geen tijd te kijken, moest de bus halen [ afbeelding ]
Mensen stonden zo naast de auto, dus gelukkig geen lichamelijke schade.
SSKKRRRRIIIIEEEE....... BAF [ afbeelding ]
Ik loop ook het hele jaar in polo/t-shirt rond hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:52 schreef blaaatkipje het volgende:
korte broek met dit weer is ook gek
Alleen als we er ook iemand van af mogen flikkeren!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:55 schreef Paladijn het volgende:
Nog mensen met interesse om a.s. maandag 14:00 de oldehove te beklimmen?
Nodig Peu uit?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen als we er ook iemand van af mogen flikkeren!
Twee uur geleden was ik nog in het dorpje Oldehove
Ik fik wel even een paar mooie cd;s.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou ja, dat soort CDs doen het iig wel in de auto, werd een ietwat lang testrondje
Bah, lelijke auto.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nodig Peu uit?
Gebruiken we zijn Maserati 155 als vangkussen :x
Rub it inquote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:31 schreef Dangel het volgende:
Paladijn zn schuld!
Via de N357 (weg Holwerd-Stiens-Leeuwarden) kwamik de stad nietin,dus via Beetgumermolen gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |