Ouders die in een dorp naas (onder ) Dokkum wonen?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:24 schreef Mof het volgende:
Mooie stad. Staat zeker in mijn top-11 van Friese Steden. Daar niet van.
Maar wat moet je wel ooit in Dokkum?
Damwoudequote:Op woensdag 2 april 2008 11:43 schreef Deansensitized het volgende:
Damwoude
Maar ja, je ging wel erg rustig gisteren, denk al, daar is vast wat mis
Die dikke neger
Dat kan ook niet anders. :]quote:Op woensdag 2 april 2008 00:24 schreef Mof het volgende:
Mooie stad. Staat zeker in mijn top-11 van Friese Steden. Daar niet van.
Maar wat moet je wel ooit in Dokkum?
neuh, 12. Maar Berlikum heeft zijn stadsrechten aan Franeker verpatst toen ze geld nodig hadden, dus die telt nietquote:
Ja, hoewel er ook wel wordt gezegd dat Berlikum eigenlijk de 12e stad is, omdat ze vroeger ook stadsrechten schijnen te hebben gehad.quote:
quote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 2 april 2008 11:46 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Damwoude![]()
Eigenlijk best een kutdorp
Mja, de natuur was wel weer lekker van streek door dat gezeikquote:Op donderdag 3 april 2008 10:44 schreef Tecnix het volgende:
Gister een dagje naar Ljouwert geweest om Frisian Flag weer mee te maken
Ach, die 7 dagen die het nog duurtquote:Op donderdag 3 april 2008 10:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, de natuur was wel weer lekker van streek door dat gezeikHad een fazant op mn dak en een hert in mn tuin
beide helemaal in paniek
juni.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:25 schreef Tecnix het volgende:
[..]
Ach, die 7 dagen die het nog duurt
In juli weer de opendagen![]()
Bedoel ik..quote:Op donderdag 3 april 2008 11:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
juni.ben er bij
in 2006 wel een paar fotootjes gemaakt
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:38 schreef Matje-1989 het volgende:
De wereld wordt weer een stukje beter:
http://www.nu.nl/news/151(...)%27s_in_de_maak.html
In heel Nederland, en de hele dag...quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:15 schreef Deansensitized het volgende:
Het was vanochtend heel erg verdacht rustig op de weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |