SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is idd DE dikke neger van Leeuwarden die je hebt gezien dan denk ikCool. Ik wil hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jouw nick.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:09 schreef Donderdeldoekje het volgende:
naast het station/rabobank zit een fietsverhuur volgens mij. Wat is de klu?!
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Cool. Ik wil hem.Gooi de volgende keer 50 cent naar hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken 'm. Die man is geniaal in zijn wagentje.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:46 schreef DevilsWhore het volgende:
"Oh daar is King Kong al!"
Kent iemand de dikke negert?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gooi de volgende keer 50 cent naar hem?Ik zal ;t proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Heb je iets waarmee ik ;m kan contacteren? ;D:D:D;d;d:D:D;d:Dd;ddDD:D:D:D:D:d;D::D:Dquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:28 schreef Mof het volgende:
[..]
Ik ken 'm. Die man is geniaal in zijn wagentje.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zal ;t proberen.Do eje best!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 'n mobieltjequote:Op dinsdag 1 april 2008 23:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je iets waarmee ik ;m kan contacteren? ;D:D:D;d;d:D:D;d:Dd;ddDD:D:D:D:D:d;D::D:D
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Do eje best!Zal ik doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:40 schreef Mof het volgende:
[..]
Ik heb 'n mobieltje
Zijn nummer niet helaas
Zal het eens vragen als ik hem weer zie.
Kent ook iemand die rastaneger op zijn driewieler?
koppakking gok ikquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ken wel een paar dikke negers![]()
En ik ken zeker de Kig Kong![]()
![]()
@Dean: het is te merken dat mn autootje half dood is he?
quote:Op woensdag 2 april 2008 00:06 schreef Matje-1989 het volgende:
Friesland heeft de Spoiler-optie ontdekt?
Kende ;m al.quote:Op woensdag 2 april 2008 00:06 schreef Matje-1989 het volgende:
Friesland heeft de Spoiler-optie ontdekt?
Naar IJlst?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:16 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Tsk..
Ik zal morgen ook weer naar Fryslân reizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |