Zelfmoord?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:36 schreef Err0r het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Holbrooke
13 december 2010 overleden door zelfmoord.
Wist 'ie soms teveel?
Oeps 2 zaken door elkaar gehaald. Ik zal m'n post ff editten!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zelfmoord?
Hoe kom je daar bij?
quote:Murder of John Wheeler III who served three presidents a mystery
http://www.allvoices.com/(...)presidents-a-mystery
quote:The murder reads like a spy novel: An ex-Pentagon official is found dead in a landfill, three days after disappearing between Washington and Wilmington. Christine Pelisek and Pat Wingert on what happened.
The murder could be taken from the pages of John le Carré.
A former Pentagon official boards a train from Washington to his home in Delaware just after Christmas.
The man—a West Point cadet, a Yale and Harvard graduate and former general's aide in Vietnam—disappears without a trace, only to be found dead in a landfill days later.
Wheeler, who his close friends knew as Jack, reportedly had earned TS/SCI (Top Secret / Special Compartmentalized Information) clearance during his most recent government job, special assistant to the Secretary of the Air Force during the administration of George W. Bush.
"It's the kind of clearance you have when you're in the inner ring (of the Pentagon)," said a source who didn't want to be identified. "But that doesn't mean anyone thinks there's an espionage component to this murder."
http://www.thedailybeast.(...)n-delaware-landfill/
quote:Did John Wheeler III Know Too Much?
Wheeler was well known as a biological and chemical warfare expert.
Did John Wheeler III know too much? About what? Something related to his field of expertise? And was the knowledge that got him killed somehow related to the aforementioned plethora of bird deaths and fish kills? An experiment? A test run?
http://bobmccarty.com/201(...)r-iii-know-too-much/
quote:According to multiple witness reports, Wheeler was seen in and around Wilmington Dec. 29, acting erratically. A parking attendant near the New Castle Courthouse in Wilmington says that Wheeler was unable to find his car, appeared disoriented and said he had been robbed. She said he was holding one shoe and was not wearing a coat over his suit despite the cold weather.
http://www.cbsnews.com/8301-504083_162-20027419-504083.html
Hoe zo wilde? Die film is gewoon gemaakt hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:37 schreef GoudIsEcht het volgende:
Mooi topic. Goed voor de krantenlezers van de andere fora die BNW-achtige zaken altijd zo graag categorisch willen ontkennen en ridiculiseren. Lijkt me een overweldige verzameling van 'complotten', nietwaar.
Ook voor in deze serie:
• Talloze leiders uit het M-O en Z-A. Bijvoorbeeld Omar Torijos van Panama.
• Mensen die de Euro tegenwerkten, zoals Anna Lindh uit Zweden, of de Poolse regering onlangs
Fortuyn was al genoemd. Van Gogh (die een film over de dood van Fortuyn wilde maken) ook.
En ging van Gogh voor of na de release dood?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe zo wilde? Die film is gewoon gemaakt hoor.
voor.: http://www.imdb.com/title/tt0419952/releaseinfoquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:50 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
En ging van Gogh voor of na de release dood?
Dan weten we dus niet in hoeverre hij die film gemaakt heeft.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
voor.: http://www.imdb.com/title/tt0419952/releaseinfo
Oh, dit is interessant, dank je wel hiervoor, dit ga ik zeker kijken. Ik heb hierover gelezen, al die mensen die sterven rondom Clinton.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:19 schreef Godfokt het volgende:
Docu over de Clintons, ook veel mensen die zelfmoord pleegde.
Zo'n heilig boontje is hij anders ook niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:52 schreef dadgad het volgende:
[..]
Oh, dit is interessant, dank je wel hiervoor, dit ga ik zeker kijken. Ik heb hierover gelezen, al die mensen die sterven rondom Clinton.
In Trance Formation of America door Catthy Obrien, een verhaal over een ex-mind controlled sex slaaf beschrijft ze Clinton als een cocaine verslaafde bi-seksuele psychopaat, Hillary evenzo.
Ik wou 'm net plaatsen hierquote:Op maandag 18 juli 2011 19:48 schreef NorthernStar het volgende:
News of the World phone-hacking whistleblower found dead
Sean Hoare, the former News of the World showbiz reporter who was the first named journalist to allege Andy Coulson was aware of phone hacking by his staff, has been found dead, the Guardian has learned.
"At 10.40am today [Monday 18 July] police were called to Langley Road, Watford, following the concerns for the welfare of a man who lives at an address on the street. Upon police and ambulance arrival at a property, the body of a man was found. The man was pronounced dead at the scene shortly after.
"The death is currently being treated as unexplained, but not thought to be suspicious.
Ja bijvoorbaat al als niet-verdacht aanmerken.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik wou 'm net plaatsen hier![]()
Vooral dat laatste zinnetje schreeuwt keihard DOOFPOT.
Je neus breken bij het ophangen van een slinger?? En tegelijk je voet ernstig blesseren doordat een familielid met een zware paal in de weer is?quote:He also said he had been injured the previous weekend while taking down a marquee erected for a children's party. He said he had broken his nose and badly injured his foot when a relative accidentally struck him with a heavy pole from the marquee.
Nou niet meer van hem in ieder geval. En wie nog meer overwoog te gaan praten zal zich nu wel twee keer bedenken.quote:"There's more to come. This is not going to go away," Sean Hoare said.
Die gebroken neus en voet waren duidelijk een waarschuwing, maar hij gaf aan dat ie nog meer te melden had. Zover hebben de belanghebbenden het niet laten komen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:40 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja bijvoorbaat al als niet-verdacht aanmerken.
Vorige week was hij nog geinterviewd dor de Guardian. Uit datzelfde artikel:
[..]
Je neus breken bij het ophangen van een slinger?? En tegelijk je voet ernstig blesseren doordat een familielid met een zware paal in de weer is?
Tja het kan natuurlijk maar het klinkt meer als "O ik ben tegen een deur aangelopen" als iemand je een blauw oog heeft geslagen.
[..]
Nou niet meer van hem in ieder geval. En wie nog meer overwoog te gaan praten zal zich nu wel twee keer bedenken.
De politie zit er ook tot de nek toe in. En de regering en politici. Het is een grote corrupte bende.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die gebroken neus en voet waren duidelijk een waarschuwing, maar hij gaf aan dat ie nog meer te melden had. Zover hebben de belanghebbenden het niet laten komen.
Het ligt er zo duimendik bovenop.
En dat de politie meteen al aangeeft het niet als verdacht te beschouwen geeft aan dat er figuren met zeer veel macht (Murdoch/mede-Illuminati die nog achter hem staan) achter zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |