Zelfmoord?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:36 schreef Err0r het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Holbrooke
13 december 2010 overleden door zelfmoord.
Wist 'ie soms teveel?
Oeps 2 zaken door elkaar gehaald. Ik zal m'n post ff editten!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zelfmoord?
Hoe kom je daar bij?
quote:Murder of John Wheeler III who served three presidents a mystery
http://www.allvoices.com/(...)presidents-a-mystery
quote:The murder reads like a spy novel: An ex-Pentagon official is found dead in a landfill, three days after disappearing between Washington and Wilmington. Christine Pelisek and Pat Wingert on what happened.
The murder could be taken from the pages of John le Carré.
A former Pentagon official boards a train from Washington to his home in Delaware just after Christmas.
The man—a West Point cadet, a Yale and Harvard graduate and former general's aide in Vietnam—disappears without a trace, only to be found dead in a landfill days later.
Wheeler, who his close friends knew as Jack, reportedly had earned TS/SCI (Top Secret / Special Compartmentalized Information) clearance during his most recent government job, special assistant to the Secretary of the Air Force during the administration of George W. Bush.
"It's the kind of clearance you have when you're in the inner ring (of the Pentagon)," said a source who didn't want to be identified. "But that doesn't mean anyone thinks there's an espionage component to this murder."
http://www.thedailybeast.(...)n-delaware-landfill/
quote:Did John Wheeler III Know Too Much?
Wheeler was well known as a biological and chemical warfare expert.
Did John Wheeler III know too much? About what? Something related to his field of expertise? And was the knowledge that got him killed somehow related to the aforementioned plethora of bird deaths and fish kills? An experiment? A test run?
http://bobmccarty.com/201(...)r-iii-know-too-much/
quote:According to multiple witness reports, Wheeler was seen in and around Wilmington Dec. 29, acting erratically. A parking attendant near the New Castle Courthouse in Wilmington says that Wheeler was unable to find his car, appeared disoriented and said he had been robbed. She said he was holding one shoe and was not wearing a coat over his suit despite the cold weather.
http://www.cbsnews.com/8301-504083_162-20027419-504083.html
Hoe zo wilde? Die film is gewoon gemaakt hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:37 schreef GoudIsEcht het volgende:
Mooi topic. Goed voor de krantenlezers van de andere fora die BNW-achtige zaken altijd zo graag categorisch willen ontkennen en ridiculiseren. Lijkt me een overweldige verzameling van 'complotten', nietwaar.
Ook voor in deze serie:
• Talloze leiders uit het M-O en Z-A. Bijvoorbeeld Omar Torijos van Panama.
• Mensen die de Euro tegenwerkten, zoals Anna Lindh uit Zweden, of de Poolse regering onlangs
Fortuyn was al genoemd. Van Gogh (die een film over de dood van Fortuyn wilde maken) ook.
En ging van Gogh voor of na de release dood?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe zo wilde? Die film is gewoon gemaakt hoor.
voor.: http://www.imdb.com/title/tt0419952/releaseinfoquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:50 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
En ging van Gogh voor of na de release dood?
Dan weten we dus niet in hoeverre hij die film gemaakt heeft.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
voor.: http://www.imdb.com/title/tt0419952/releaseinfo
Oh, dit is interessant, dank je wel hiervoor, dit ga ik zeker kijken. Ik heb hierover gelezen, al die mensen die sterven rondom Clinton.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:19 schreef Godfokt het volgende:
Docu over de Clintons, ook veel mensen die zelfmoord pleegde.
Zo'n heilig boontje is hij anders ook niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:52 schreef dadgad het volgende:
[..]
Oh, dit is interessant, dank je wel hiervoor, dit ga ik zeker kijken. Ik heb hierover gelezen, al die mensen die sterven rondom Clinton.
In Trance Formation of America door Catthy Obrien, een verhaal over een ex-mind controlled sex slaaf beschrijft ze Clinton als een cocaine verslaafde bi-seksuele psychopaat, Hillary evenzo.
Ik wou 'm net plaatsen hierquote:Op maandag 18 juli 2011 19:48 schreef NorthernStar het volgende:
News of the World phone-hacking whistleblower found dead
Sean Hoare, the former News of the World showbiz reporter who was the first named journalist to allege Andy Coulson was aware of phone hacking by his staff, has been found dead, the Guardian has learned.
"At 10.40am today [Monday 18 July] police were called to Langley Road, Watford, following the concerns for the welfare of a man who lives at an address on the street. Upon police and ambulance arrival at a property, the body of a man was found. The man was pronounced dead at the scene shortly after.
"The death is currently being treated as unexplained, but not thought to be suspicious.
Ja bijvoorbaat al als niet-verdacht aanmerken.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik wou 'm net plaatsen hier![]()
Vooral dat laatste zinnetje schreeuwt keihard DOOFPOT.
Je neus breken bij het ophangen van een slinger?? En tegelijk je voet ernstig blesseren doordat een familielid met een zware paal in de weer is?quote:He also said he had been injured the previous weekend while taking down a marquee erected for a children's party. He said he had broken his nose and badly injured his foot when a relative accidentally struck him with a heavy pole from the marquee.
Nou niet meer van hem in ieder geval. En wie nog meer overwoog te gaan praten zal zich nu wel twee keer bedenken.quote:"There's more to come. This is not going to go away," Sean Hoare said.
Die gebroken neus en voet waren duidelijk een waarschuwing, maar hij gaf aan dat ie nog meer te melden had. Zover hebben de belanghebbenden het niet laten komen.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:40 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja bijvoorbaat al als niet-verdacht aanmerken.
Vorige week was hij nog geinterviewd dor de Guardian. Uit datzelfde artikel:
[..]
Je neus breken bij het ophangen van een slinger?? En tegelijk je voet ernstig blesseren doordat een familielid met een zware paal in de weer is?
Tja het kan natuurlijk maar het klinkt meer als "O ik ben tegen een deur aangelopen" als iemand je een blauw oog heeft geslagen.
[..]
Nou niet meer van hem in ieder geval. En wie nog meer overwoog te gaan praten zal zich nu wel twee keer bedenken.
De politie zit er ook tot de nek toe in. En de regering en politici. Het is een grote corrupte bende.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die gebroken neus en voet waren duidelijk een waarschuwing, maar hij gaf aan dat ie nog meer te melden had. Zover hebben de belanghebbenden het niet laten komen.
Het ligt er zo duimendik bovenop.
En dat de politie meteen al aangeeft het niet als verdacht te beschouwen geeft aan dat er figuren met zeer veel macht (Murdoch/mede-Illuminati die nog achter hem staan) achter zitten.
http://en.wikipedia.org/wiki/Philip_Schneiderquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:23 schreef Ticker het volgende:
Interessant topic.
En misschien niet eentje die direct in dit rijtje past, maar mij altijd wel is blijven interesseren is de dood van mensen die in UFO communities en andere pseudo-wetenschappelijk bijeenkomsten, praten, zoals:
[ afbeelding ]
Phil Schneider was een geoloog, een structurele ingenieur, en een ondergrondse een tunnel gravende deskundige die aan de bouw van vele diepe ondergrondse steden en basissen in Noord-Amerika en in het buitenland voor de overheid deelnamen. In Mei 1995, lijdend aan kanker, begon hij besprekingen in Las Vegas beschrijvend in detail over de ondergrondse steden, de geheime overeenkomsten van de overheid met negatieve aliens, high-tec alien technologie die door overheid word gebruikt- onder andere "corbamite" (element 140), die op de maan gevonden wordt, FEMA en de krijgswet, enz... Phil Schneider wist dat hij wegens de informatie ging worden gedood, hij gaf aan meedere malen van de weg geramt te zijn, en conflicten te hebben gehad waar vuurwapens aan te pas kwamen, dit allemaal omdat hij aan het Amerikaanse publiek openbarend was.
Phil Schneider is ergens in 1996 gevonden, het leek erop dat Phil zelfmoord had gepleegd. Hij zou zichzelf hebben gewurgd en opgehangen aan een kabel.
Zijn ex-vrouw beweerd dat hij vermoord is.
Heb er weleens een topic over geopent:
The Phil Schneider Story (samenzwerings theorie)
Geen idee hoe definitief zoiets vastgesteld kan worden, maar dit is toch wel opvallend nieuws. In tegenstelling tot wat veel mensen dachten blijkt hij toch zelfmoord gepleegd te hebben.quote:Onderzoek: Allende niet vermoord
President Allende van Chili heeft inderdaad in 1973 zelfmoord gepleegd met een geweer. Dat blijkt uit een nieuw onderzoek van zijn stoffelijke resten. Zijn dochter senator Isabel Allende heeft dat bekendgemaakt.
[...]
quote:Mexico helicopter crashed in cloudy weather
MEXICO CITY (Reuters) - The helicopter crash which killed Mexican Interior Minister Francisco Blake happened in cloudy conditions and could have been an accident, President Felipe Calderon said on Friday.
"The cloudy conditions at the time certainly make you think about the probability of an accident," Calderon said in a televised address.
"Regardless, there were will be exhaustive investigations into the circumstances around the fatal incident."
bron
quote:Ongeloof over crash drugsbestrijder
door Edwin Timmer
MEXICO-STAD, zaterdag - Het kost veel Mexicanen moeite te geloven dat de fatale helicoptercrash, waarin gisteren minister Francisco Blake Mora overleed, slechts een ongeluk is geweest. Binnen drie jaar twee ministers van Binnenlandse Zaken verliezen door een vliegongeval, doet burgers vermoeden dat hier sprake was van sabotage.
,,Ze hebben ‘m laten neerstorten’’, zegt een taxi-chauffeur vast overtuigd bij het vliegveld van Mexico-stad, waar de helicopter van het type Super Puma vrijdagochtend vroeg opsteeg. Met ‘ze’ duidt hij op de georganiseerde misdaad, die Blake Mora als hoofd van het federale politiekorps te vuur en te zwaard bestreed.
De helicopter met de 45-jarige bewindsman, met aan boord ook onderminister Felipe Zamora voor mensenrechten, verdween om vijf voor negen plaatselijke tijd in de ochtend van de radar. Ruim twee uur later werd het compleet vernielde voertuig en zeven slachtoffers teruggevonden op een heuvel ten zuidoosten van de hoofdstad.
Sinds zijn aantreden in juli 2010 was de in Tijuana geboren politicus het gezicht van de verbeten strijd tegen de Mexicaanse drugsbendes. Waar het geweld de spuigaten uitliep of waar lokale agenten te corrupt bleken, nam zijn federale politiekorps de macht over. Een dag voor de vliegcrash had de Mexicaanse overheid nog een belangrijk figuur uit het machtige Sinaloa-drugskartel in de kraag gegrepen.
,,Deze helicopter werd altijd goed bewaakt’’, stelde president Felip Calderón tijdens een televisie-toespraakt, waarmee hij de geruchten over sabotage trachtte in te perken. Ook zou het in 1987 door Eurocopter gebouwde toestel kort geleden nog een beurt hebben gehad. Wel was sprake van ‘dichte mist’ in het gebied, aldus Calderón.
Toen op 4 november 2008 een Learjet met de toenmalige minister Juan Camilo Mouriño zich in het drukke verkeer van Mexico-stad boorde, zorgde dat ook voor een storm aan verdachtmakingen. Met zijn bestrijding van Mexico’s machtige en geweldadige drugsmaffia’s had Camilo toen net als Blake nu talloze vijanden gemaakt.
Toch sloot een officieel onderzoek sabotage uit in het geval van Camilo Mouriño. De zakenjet zou veel te dicht achter een eveneens landende Boeing 767 hebben gezeten, wat hevige turbulentie veroorzaakte. Piloten grepen daarop niet snel genoeg in.
Eén van de laatste twitterberichten van Blake Mora ging juist over zijn verongelukte voorganger: ,,Vandaag herdenken we Juan Camilo Mouriño drie jaar na zijn overlijden, een persoon die werkte aan een beter Mexico’’, aldus de Mexicaanse minister een week geleden. De federale drugsbestrijder wordt vandaag begraven.
bron
Weer eens een klokkeluider die naar de klote wordt geholpen.quote:Cause of death has not yet been determined, but Officer Jacinto Rivera, a Las Vegas Metropolitan Police Department spokesman, said the case was not being investigated as homicide.
Ja die vond ik ook bizar en ongeloofwaardig.quote:Op zondag 13 november 2011 18:38 schreef Boswachtertje het volgende:
Dé anti-drugs minister bij uitstek in Mexico is om het leven gekomen bij een helikoptercrash:
[..]
[..]
quote:Anti nuclear town councilor died in undetermined manner
1/3/2012 2:45 PM ,Mr.Uemura Yasuhiro (64) ,who was a town councilor of Kowaura Minamiise Machi Mie was found dead in his car. He was bleeding from his chest, the car was parked in his farm.
According to police, he had his chest shot and a shotgun (113 cm long, over-under) was put outside of the car.
Around 10:30 AM 1/3/2012 ,he went out for his farm to keep the crows away with his gun. He went by himself. Police assumes it was suicide or a gun accident.
Mr.Uemura was elected in 1990 for the first time. He acted against the construction of Ashihama nuclear plan of Chubu Electric Power. After the Fukushima accident, he traveled around in Japan to give lectures against nuclear.
http://fukushima-diary.co(...)undetermined-manner/
heb een keer een test gezien, je kan een shotgun zo lang, dus alleen met je tenen bedienen en niet met je handen, als je het tegen je borst zet.quote:
quote:City councilor to measure radiation in Mizumoto park the first was found dead
Mr. Kabayama, a Tokyo city councilor of Liberal Democratic Party died after measuring radiation in Mizumoto Park.
He was measuring radiation in various areas in Tokyo and posted it on his blog.
On 6/30/2011, he measured 0.25 microSv/h in Mizumoto Park.
The next day, 7/1/2011 3AM, he was found dead with his head covered by a plastic bag.
Police thought it to be suicide for some reason. However, none of the posts on the blog suggested potential suicide, he sounded motivated to measure around in Tokyo.
He was found dead by his family.
http://fukushima-diary.co(...)irst-was-found-dead/
Schande. Bahquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:45 schreef Bastard het volgende:
Friso als afleiding opgeofferd voor de Griekse problemathiek?
Deze is inderdaad echt ziek, hoeveel getuigen dat er vermoord zijn.quote:
ik had gehoopt dat je ook het reactie-commentaar had bij de 1e link had gelezen, van enkele posters.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:52 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
Het ski-ongeluk van Friso kan ik niets over zeggen want ik weet het niet. Ik geloof niet dat er kunstmatig een lawine is opgewekt om hem uit de weg te ruimen, of als waarschuwing aan het koningshuis. Dat zouden ze immers veel makkelijker kunnen doen en dat zou ook niet zo breed uitgemeten hoeven te worden in de media.
Daarom vroeg ik jouw mening. De suggestieve manier hoort bij de 2 aangereikte websites.quote:Maar goed, ik zou het op prijs stellen als je de Demmink affaire niet in 1 zin noemt met het Friso verhaal, en dan in zo'n suggestieve manier met je aanhalingstekens.
Ze hebben niets met elkaar te maken en voor je het weet;
dat is een risico idd. maar ik doe nog geen enkele uitspraak.quote:Menselijke gedachtegang:
Friso 'ski-ongeluk' complotdenkers <-> Mensen die in de Demmink affaire geloven(alsof het nog ontkend kan worden)
Typische propaganda techniek dit.
ik heb nog niks gezegd; nogmaals ik vroeg alleen je mening over die websites over Friso.quote:Demmink en zijn pedoclubje zijn feiten, Friso 'ski-ongeluk' is jouw interpretatie, en ik geloof daar persoonlijk niets van en ik denk vele met mij. Zo breng je op geheel Bankfürter wijze de Demmink affaire in deskrediet.
Ik weet wel dat er al aardig wat websites vol staan over een verband tussen de affaire Demmink en het Koningshuis; al sinds of wat 4 of meer jaren geleden.quote:Demmink is een pedo, en het Friso ongeluk zal waarschijnlijk wel gewoon een ongeluk zijn.
Ik wist helemaal niet dat hij ook dood is, hoort hier absoluut thuis ja. Eenzijdig ongeval.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:34 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Deze is inderdaad echt ziek, hoeveel getuigen dat er vermoord zijn.
Danny Jowenko(Nederlander) wordt volgens mij niet genoemd in de video, hij was als het goed is een van de eerste die openlijk als demolition expert het instorten van WTC toren 1 en 2 als controlled demolition aanmerkte, in een documentaire van Zembla geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |