abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108468546
oh, ok..
ian xel lungold
terence mckenna
bob marley
pi_108468576
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:54 schreef badabingie het volgende:
oh, ok..
ian xel lungold
terence mckenna
bob marley
Bob Marley? Dat wist ik niet.
  maandag 27 februari 2012 @ 16:55:37 #278
363381 HansPeterKolvenBach
All roads lead to Rome...
pi_108468597
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:44 schreef badabingie het volgende:

[..]

welke voorzet? je bedoelt craig oaxley aka 2 tuff? toen jij hier in het begin postte en je begon over de jezuïeten dacht ik gelijk aan die oaxley..daar zal je wel je info vandaan hebben..
wat heeft dat te maken met dat ik bankfurt ben?
bankfurt is meer van de rotschilds en windsors info..lees ik altijd graag, alleen weet ik helemaal niet zeker of de info juist is..misschien wordt bankfurt ook wel onbewust misleid, net zoals jij (wat ik al eerder zei)
en van nepperds houd ik ook niet van..
is oaxley met z’n jezuïeten geen neppert? hoe weet je dat zo zeker?
:')

Volgens mij had er voordat ik hier kwam(niet om mezelf op te hemelen) nog nooit iemand Craig Oxley genoemd of van hem gehoord. En nu kom jij, 16 dagen lid, even Bankfurt(jezelf) aanvullen op een post die ging over een doorgeslagen gast die in een psychiatrische inrichting thuishoort.

:W

[ Bericht 0% gewijzigd door HansPeterKolvenBach op 27-02-2012 17:08:32 ]
I cannot teach anybody anything, I can only make them think
pi_108468693
welnee man, denk je dat ik gelijk over die knakker begin..ik wacht eerst rustig af wie of wat je bent en komt doen.
tis dat mijn kloon, ik bedoel bankfurt erover begint.
pi_108468708
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bob Marley? Dat wist ik niet.
ja, precieze verhaal weet ik niet..het stinkt wel
nou ja, stonk
pi_108475940
quote:
oh, ok..
ian xel lungold
terence mckenna
bob marley
Ben wel benieuwd naar de eerste 2 eigenlijk..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  maandag 27 februari 2012 @ 22:03:09 #282
363381 HansPeterKolvenBach
All roads lead to Rome...
pi_108483355
-De huisarts Joyce Labruyere kwam op het spoor van kinderen die waren misbruikt door hoge ambtenaren. Ze trok aan de bel. Diende klachten in bij het OM. Ze leeft niet meer, ze werd vermoord. Onder nooit opgehelderde omstandigheden is ze gestorven. In februari 1991 verdween ze onderweg naar haar ouders in Hoofddorp

-Mr. Wilfred Brinkhuis organiseerde seksfeestjes voor volwassenen in Utrecht. Hij kwam zo in contact met hoge ambtenaren die zijn ruimtes wilde gebruiken voor pedofeestjes. Daar wilde hij niet aan meewerken en klaagde bij het OM. Hij leeft niet meer. Onder verdachte omstandigheden is hij gestorven.
I cannot teach anybody anything, I can only make them think
  maandag 27 februari 2012 @ 22:13:20 #283
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_108483928
quote:
terence mckenna
Oh die is dood?
:{ ;(
pi_108498755
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 20:04 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar de eerste 2 eigenlijk..
er was een mogelijkheid dat terrence een onthulling zou doen over tijdreizen in 2012 . hij zat denk ik op de goede weg met zijn timewave zero (uit de jaren 70)
het bewustzijn is de eeuwige kracht in het universum, dat was de boodschap van mckenna..massa is de illusie, tijd is illusie..we kunnen tijd manipuleren..gebruik maken van de illusie, tijdreizen..dat zou in 2012 mogelijk kunnen worden. verder weet ik er niet veel over..ik vond hem een goeie kerel..is meer een onderbuik gevoel welke hier altijd wel gewaardeerd wordt door sommige (not)

lungold met zijn lezingen over the mayan calendar comes north.. heb ik destijds gezien,.. hij had het ook over 28 oktober 2011..kwam niet uit of hij was wat te snel met zijn conclusies.. later, ik dacht 2005 twee laatste lezingen gezien met wat correcties...even later heeft ie kanker las ik.
hier een link over verschillende lezingen van de maya calendar
http://video.google.com/videoplay?docid=1030536695965417017

ook een onderbuik gevoel.. ik zit hier in bnw, niet op een wetenschapsforum dus share soms wat ik denk.
kijk als je meer wilt weten dit interview, (ned ondertiteld, 7 delen van10 min.)
vanaf 4, 5 minuut.

erg interessant wat er allemaal mogelijk is..bv iemand die lastig is of mensen bewust gaat maken op afstand een hartaanval bezorgen, zomaar uit het niet lijkt het..of op afstand iemand kanker laten krijgen..jaja, het bestaat…ze doen dit met verschillende frequenties door middel van straling…ook via satelieten..
ik heb dit interview eerder op bnw documentaires geplaatst..

quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 22:13 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Oh die is dood?
:{ ;(
mwah 12 jaar pas. :)
pi_108499616
quote:
bob marley
Peter Tosh - zanger van de Wailers (Bob Marley & The ...) - neergeschoten in 1987
Carlton Barrett - zanger van de Wailers (Bob Marley & The ...) - neergeschoten in 1987
Junior Braithwaite - oprichter/zanger van de Wailers (Bob Marley & The ...) - neergeschoten in 1999

Rastafari vs. the IMF?

//edit

http://hightimes.com/lounge/ht_admin/6951

[ Bericht 5% gewijzigd door DemureStoic op 28-02-2012 13:19:01 ]
pi_108500276
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:09 schreef DemureStoic het volgende:

[..]

Peter Tosh - zanger van de Wailers (Bob Marley & The ...) - neergeschoten in 1987
Carlton Barrett - zanger van de Wailers (Bob Marley & The ...) - neergeschoten in 1987
Junior Braithwaite - oprichter/zanger van de Wailers (Bob Marley & The ...) - neergeschoten in 1999

Rastafari vs. the IMF?

//edit

http://hightimes.com/lounge/ht_admin/6951
ah, ok thanx..strax even lezen
pi_108563062
Aaha, nav van een heel ander topic vond ik met wat googlen dit indirecte verhaal waarin Ferdi E en de ontvoering van Gerrit-Jan Heijn een andere invalshoek zou kunnen hebben:

http://boinnk.nl/blog/tag/familie-van-korlaar/
pi_108564101
Bedenk me net dat een goede bekende van me zijn oom plotseling zeer angstig raakte nadat hij 'zekere informatie had vernomen'. Hij zei dat 'ze' hem 'te grazen' wilden nemen... Kort daarop is hij verdwenen; jaren later is nog steeds niets van hem vernomen.

Technisch gezien geen sterfgeval, maar m.i. wel noemenswaardig in dit topic.

Helaas kan uit privacy-overwegingen niet gedetailleerder wezen. :{w
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:40:45 #289
39581 Salvad0R
universal
pi_111334857
A turboprop plane crashed in Russia’s oil-rich Tyumen region early today, killing at least 31 of the 43 passengers and crew on board, including an OAO Surgutneftegas board member and employees of OAO Lukoil.

http://www.bloomberg.com/(...)y-ministry-says.html
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:43:20 #290
39581 Salvad0R
universal
pi_111334964
Breitbart was walking without apparent distress when he stepped on the curb “and fell like a sack of potatoes,” Lasseter said.

A private investigator has been unable to find Lasseter, the only eyewitness to the sudden death of media innovator and conservative activist Andrew Breitbart.

http://www.wnd.com/2012/0(...)ts-death-disappears/
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:47:43 #291
39581 Salvad0R
universal
pi_111335131
According to police, Shokri Ghanem, Muammar Gaddafi's former oil boss in Vienna, died by drowning, possibly having fallen into the river after a heart attack after going for a walk.

"I thought that was ridiculous. You don't go down to the Danube, have a heart attack and fall into the river," said a former oil minister of another OPEC country

http://uk.reuters.com/art(...)dUKBRE8400Y220120501
  woensdag 9 mei 2012 @ 14:49:25 #292
39581 Salvad0R
universal
pi_111335198
A South Korean inspector from the International Atomic Energy Agency was killed in a car accident in Iran during a tour to inspect nuclear facilities.

http://www.bloomberg.com/(...)tomic-inspector.html
pi_111336975
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 23:37 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
http://www.capoditutticapi007.blogspot.com/

Dit is trouwens wel een interessante link van die website over Friso.

"Robert Mink Kok is in het bezit van zeer,compromitterend foto- en filmmateriaal waarop leden van het Koninklijk Huis, Rechters, hoge ambtenaren van diverse Ministeries alsook Justitie te zien zijn."

Ik las destijds het boek over Mink Kok en vroeg mij toentertijd al af waarom hij zo'n lage straf kreeg voor een wapenarsenaal dat bij hem gevonden werd. Hij kreeg volgens mij 3 jaar voor dat feit. Normaal krijg je voor een volautomatisch vuurwapen al direct een jaar of anderhalf cel. Hij kreeg dus 3 jaar, voor tientallen volautomatische wapens en zelfs raketwerpers.

Even opgezocht;
Op 1 september 1999 worden in een appartement aan de Nachtwachtlaan 332 in Amsterdam-West tweehondertwintig (automatische) vuurwapens en 233.700 xtc-tabletten in beslag genomen.
Kok werd gearresteerd voor de wapenvondst en werd later veroordeeld tot 3,5 jaar gevangenisstraf.
:')

Mink Kok zn wapenhandel kwam toch uit de Gladio depots? Zie ook:

La derecha oprime, la izquierda libera
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2012 @ 18:21:27 #294
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_111343604
quote:
6s.gif Op woensdag 9 mei 2012 14:47 schreef Salvad0R het volgende:
According to police, Shokri Ghanem, Muammar Gaddafi's former oil boss in Vienna, died by drowning, possibly having fallen into the river after a heart attack after going for a walk.

"I thought that was ridiculous. You don't go down to the Danube, have a heart attack and fall into the river," said a former oil minister of another OPEC country

http://uk.reuters.com/art(...)dUKBRE8400Y220120501
Dat was weer een klassieker ja. :)

De NOS:

quote:
Libische oud-premier dood gevonden in Wenen

In de Oostenrijkse hoofdstad Wenen is de Libische oud-premier Shokri Ghanem dood aangetroffen. Zijn lichaam dreef in een zijrivier van de Donau. Het lijkt er niet op dat hij is vermoord.

Niks vermoord, gewoon in de rivier gevallen. :')
pi_111381107
Iemand deze al gezien..? Het bericht komt van Niburu.co :@ maar allez..wel interessant..(en verdacht)
http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33
pi_111382969
quote:
Russisch vliegtuig verdwijnt van de radar

AMSTERDAM - Een Russisch vliegtuig van het type Sukhoi Superjet is ten zuiden van de Indonesische hoofdstad Jakarta boven Mount Salak van de radar verdwenen.

Dat meldt RT. Het vliegtuig verdween van de radar in een bergachtig gebied bij de plaats Bogor, kort nadat de bemanning toestemming had gevraagd om te dalen.

Volgens Skyliner-Aviation zou het toestel zijn neergestort. Het vliegtuig zou minstens 46 passagiers vervoeren. 8 daarvan zouden Russen zijn.

Het nieuwe type vliegtuig was onderweg voor een demonstratievlucht en keerde niet op de afgesproken tijd terug. Op dat tijdstip zou de brandstof ook zijn verbruikt.

Gekaapt
Veel passagiers zijn hoge afgevaardigden van luchtvaartmaatschappijen.
Indonesische autoriteiten zeiden niet uit te sluiten dat het vliegtuig gekaapt is. Ook een botsing met een berg wordt niet uitgesloten.

'Neergestort'
"We zijn nog op zoek en we weten niet zeker of het vliegtuig is neergestort'', zei Gagah Prakoso, woordvoerder van het Indonesische nationale opsporings- en reddingsbureau.
"Autoriteiten zijn op zoek naar het vliegtuig. Een helikopter is zojuist terugkeerd, maar ieder spoort ontbreekt", vertelt Sergey Dolya op Twitter. Dolya was ooit passagier van hetzelfde vliegtuig.
quote:
'Geen overlevenden vliegtuigramp Indonesië'

JAKARTA - Er zijn geen overlevenden bij de vliegtuigramp in Indonesië. Dat hebben reddingsdiensten donderdagochtend gezegd.

De reddingswerkers bereikten het wrak donderdagochtend, nadat de Indonesische luchtmacht de brokstukken van het Russische passagiersvliegtuig vanuit een helikopter had gesignaleerd.

Het vliegtuigwrak ligt op een klif van de vulkaan Mount Salak bij de stad Bogor op ongeveer 1650 meter hoogte.

Onduidelijk
Het vliegtuig verdween woensdag van de radar ten zuiden van de Indonesische hoofdstad Jakarta, nadat het snel in hoogte was gedaald. Aan boord waren volgens de laatste schattingen 45 mensen, waaronder de 8-koppige Russische bemanning, aldus CNN.

Hulpverleners beginnen vrijdag met het bergen van lichamen, meldt een woordvoerder aan de Amerikaanse nieuwszender,

Mist
Wat er precies is gebeurd, is nog onduidelijk. De urenlange zoektocht met helikopters werd donderdagochtend bemoeilijkt door dichte mist in het bergachtige gebied.

Het toestel is een Sukhoi Superjet-100, een van de modernste Russische vliegtuigen. Het ministerie van Transport meldde woensdag dat de passagiers Indonesische zakenmensen en Russische ambassademedewerkers waren. Volgens persbureau AFP waren er ook een Amerikaan en een Fransman aan boord.
  maandag 14 januari 2013 @ 12:27:24 #297
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_121541730
quote:
Visionary internet activist Aaron Swartz found dead; was this brilliant internet revolutionary 'taken out?'

Adding to the list of mysterious deaths that have happened over the last few days, internet visionary and brilliant internet activist Aaron Swartz was found dead yesterday. Swartz, only 26 years old, was the co-founder of Reddit.com, the co-creator of RSS technology, and the key activist who achieved a stunning defeat of the freedom-crushing SOPA / PIPA bills in the U.S. Congress.

Swartz was found dead yesterday, and the official story is that he committed suicide. But Swartz himself would have wanted us to question the official story and dig deeper.

After all, his own website, Demand Progress, questions the "PROTECT-IP" act, the insanity of George Bush's Patriot Act, the censorship of free speech by Facebook, the financial scams of Goldman Sachs, the internet kill switch and much more.

He even questioned the TSA's naked body scanners, just like I have here at Natural News.

In fact, when I look at Aaron Swartz, I see him as the next generation of American activists who we all desperately need: energized, intelligent, freedom-loving critical thinkers who spread truth and beat back tyranny and oppression at every opportunity. It's quite clear that had Swartz not been assassinated (er, I mean "suicided"), he would have gone on to be a game changer for freedom in our world.

bron
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator maandag 14 januari 2013 @ 12:49:29 #298
249559 crew  Lavenderr
pi_121542425
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 12:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Een verlies, deze briljante man.
pi_121591365
quote:

Kennelijk snapten ze het toch..
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_121591858
quote:

[..]

Aaron Schwartz had een verleden met suicidale neigingen, al is het niet zeker wat hem er nu toe dreef. (waarschijnlijk angst voor boete en gevangenisstraf, maar wie weet)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')