Je bent er in ieder geval op teruggekomen. Dat is sowieso mooi.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:23 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat hij ook dood is, hoort hier absoluut thuis ja. Eenzijdig ongeval.
http://nederlandvrij.com/(...)-danny-jowenko-dood/
9-11 is om diverse redenen 'n btje naar de achtergrond van mijn bewustzijn geglipt.
Het is gewoon weer typisch dat jij een poging doet de Demmink affaire en het Friso ongeluk(in complotwijze) aan elkaar te koppelen.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
ik had gehoopt dat je ook het reactie-commentaar had bij de 1e link had gelezen, van enkele posters.
Het triggeren van een lawine is ook niet mijn vermoeden en al helemaal niet interessant of relevant voor mij;
[..]
Daarom vroeg ik jouw mening. De suggestieve manier hoort bij de 2 aangereikte websites.
[..]
dat is een risico idd. maar ik doe nog geen enkele uitspraak.
[..]
ik heb nog niks gezegd; nogmaals ik vroeg alleen je mening over die websites over Friso.
[..]
Ik weet wel dat er al aardig wat websites vol staan over een verband tussen de affaire Demmink en het Koningshuis; al sinds of wat 4 of meer jaren geleden.
Niet dat ik met de inhoud daarvan instem. Ik constateer alleen. Ik heb nog niets beweerd.
Tja, de reden voor mij is dat het in de hoofdlijnen imo wel redelijk duidelijk is hoe 9-11 gegaan is, sinds die tijd zijn er zoveel misdaden tegen de mensheid begaan door de " slachtoffers " van 9-11 dat ik het eigenlijk zonde van mijn tijd vond worden om me nog dieper in alle details te storten.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:30 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Je bent er in ieder geval op teruggekomen. Dat is sowieso mooi.
Ik was nog redelijk jong toen het gebeurde en was er toen nog niet op die manier mee bezig, maar toen ik me ervoor ging interesseren heb ik geen enkel moment getwijfeld aan de mogelijkheid dat het om een inside-job zou kunnen gaan.
Bijna niet voor te stellen dat dit soort zaken zomaar onder onze neus plaatsvinden. Mocht het waar zijn natuurlijk.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:37 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
http://www.capoditutticapi007.blogspot.com/
Dit is trouwens wel een interessante link van die website over Friso.
"Robert Mink Kok is in het bezit van zeer,compromitterend foto- en filmmateriaal waarop leden van het Koninklijk Huis, Rechters, hoge ambtenaren van diverse Ministeries alsook Justitie te zien zijn."
Ik las destijds het boek over Mink Kok en vroeg mij toentertijd al af waarom hij zo'n lage straf kreeg voor een wapenarsenaal dat bij hem gevonden werd. Hij kreeg volgens mij 3 jaar voor dat feit. Normaal krijg je voor een volautomatisch vuurwapen al direct een jaar of anderhalf cel. Hij kreeg dus 3 jaar, voor tientallen volautomatische wapens en zelfs raketwerpers.
Even opgezocht;
Op 1 september 1999 worden in een appartement aan de Nachtwachtlaan 332 in Amsterdam-West tweehondertwintig (automatische) vuurwapens en 233.700 xtc-tabletten in beslag genomen.
Kok werd gearresteerd voor de wapenvondst en werd later veroordeeld tot 3,5 jaar gevangenisstraf.
![]()
Ik heb ook even een 9/11 docu gedumpt dan maarquote:Op maandag 27 februari 2012 00:20 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tja, de reden voor mij is dat het in de hoofdlijnen imo wel redelijk duidelijk is hoe 9-11 gegaan is, sinds die tijd zijn er zoveel misdaden tegen de mensheid begaan door de " slachtoffers " van 9-11 dat ik het eigenlijk zonde van mijn tijd vond worden om me nog dieper in alle details te storten.
Heb gister bij wijze van ceremonieel afscheid nog de meer dan 2 uur durende docu bekeken die ik ook in dit
[De Kluis] BNW Documentaires #2
topic heb gedumpt.
Misschien morgen, anders wordt het afraffelwerk, ik heb echt slaap nodig. Eerst nog even Eva Jinek op zondag kijken. Ik hoorde Hans Spekman net iets heel interessant zeggen, althans dat leek zo.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Bijna niet voor te stellen dat dit soort zaken zomaar onder onze neus plaatsvinden. Mocht het waar zijn natuurlijk.
Ben benieuwd hoeveel nieuwsberichten in de msm te vinden zijn waarbij dit soort opvallende zaken worden beschreven.
Misschien eens een topic openen, genaamd Verdachte nieuwsberichten ofzo?
Wel, ik heb groot nieuws voor jou Kolvenbach:quote:Op zondag 26 februari 2012 23:32 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Het is gewoon weer typisch dat jij een poging doet de Demmink affaire en het Friso ongeluk(in complotwijze) aan elkaar te koppelen.
het gaat idd niet over Friso an sich, ik had gehoopt dat je dat kon inzien.quote:Of had je soms een andere reden om ineens uit het niets over Friso te beginnen?
(het komt me ook de keel uit heel die Friso, het interesseert me geen reet wat er met die vent gebeurt)
ja, die ken ik..hij is gebanned van een forum waar ik al jaren kom.. craig oaxley.. heet ie..quote:Op maandag 27 februari 2012 13:07 schreef Bankfurt het volgende:
Je doet me denken aan een doorgeslagen gast die tussen 2004 en 2008 het Engelstalige internet w.b.t. conpiracy en NWO-fora zat te verzieken met zijn "Kolvenbach"-imago.
Die gast hadden ze in een psychiatrische intrichting moeten stoppen; Hij had geloof ik een nickname: 2tuff of zoiets. Deze gast heeft al heel veel Amerikaanse forums verziekt met zijn Jezuieten-gebler, en hij had een icoontje van Kolvenbach, kijk maar eens op www.davidickeforum.com.
Ach gut, Bankfurt is geraakt.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:07 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Wel, ik heb groot nieuws voor jou Kolvenbach:
Je doet zogenaamd alsof je hier in BNW iets afweet van de conspiracies e.d.
Dan kom je met zo'n Demmink-opmerking ,waarbij je voor mij en anderen direct aangeeft dat je niets maar dan ook niets weet hoe de TPTB opereren.![]()
Jij moet nog een heleboel leren, en speel maar niet de wijsneus; want dat ben je absoluut NIET.
Hou verder svp op met je gelater met je Jezuieten hier en je Jezuieten daar;
Je doet me denken aan een doorgeslagen gast die tussen 2004 en 2008 het Engelstalige internet w.b.t. conpiracy en NWO-fora zat te verzieken met zijn "Kolvenbach"-imago.
Die gast hadden ze in een psychiatrische intrichting moeten stoppen; Hij had geloof ik een nickname: 2tuff of zoiets. Deze gast heeft al heel veel Amerikaanse forums verziekt met zijn Jezuieten-gebler, en hij had een icoontje van Kolvenbach, kijk maar eens op www.davidickeforum.com.
Dat Jezuieten gedoe is een afleiding van de punten waar het werkelijk omgaat; ja, de
Jezuieten zijn zeker belangrijk voor de Illuminati; maar niet op de manier waarop, wat jij en Eric Phelps denken of schrijven.
En ik heb nog een detail voor jou mister Kolvenbach: Phelps is een Windsor-man.
[..]
het gaat idd niet over Friso an sich, ik had gehoopt dat je dat kon inzien.
Het gaat om wat er achter zit; maar daar weet jij kennelijk niets van af; ja, idd reptielen en "kabouters" in jouw zienswijze; en het zal heel lang duren voordat jij iets relevants weet; omdat jouw arrogantie je niet verder helpt.
Ik vroeg je om een mening m.b.t. Demmink en Friso aangaande die websites, als hint om te kijken naar de verbanden die werden vermeld.
Je pakte het niet op. Dat zegt dus genoeg.![]()
Lol, even een 1-2tje.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:58 schreef badabingie het volgende:
[..]
ja, die ken ik..hij is gebanned van een forum waar ik al jaren kom.. craig oaxley.. heet ie..
dit hieronder was z’n avatar
[ afbeelding ]
ik wilde dat plaatje eerst jatten maar het voelt niet goed..ik zie liever deze lekkere dameskont die ik nu even heb als ui.
hier een van de topics van hem..
http://www.thebiggestsecr(...)ostorder=asc&start=0
ik heb deze topics destijds nooit gevolgd, iets in mij zei dat ik dat niet moest doen..wie zou dat zijn geweest?
ooooh, was ik dat zelf![]()
the biggest secret forum is een goed en oprecht forum bankfurt, (en kolvenbach) kom ik al jaren (alleen lurken)
ken je/jullie ‘m al?
http://www.thebiggestsecret.org/forum/
verder...make love not war
Dat was je bedoeling he?quote:
Het is idd een lekker kontje, alleen geloof ik niet dat dit nog mag op FOK!quote:Op maandag 27 februari 2012 13:58 schreef badabingie het volgende:
[..]
ja, die ken ik..hij is gebanned van een forum waar ik al jaren kom.. craig oaxley.. heet ie..
dit hieronder was z’n avatar
[ afbeelding ]
ik wilde dat plaatje eerst jatten maar het voelt niet goed..ik zie liever deze lekkere dameskont die ik nu even heb als ui.
hier een van de topics van hem..
http://www.thebiggestsecr(...)ostorder=asc&start=0
ik heb deze topics destijds nooit gevolgd, iets in mij zei dat ik dat niet moest doen..wie zou dat zijn geweest?
ooooh, was ik dat zelf![]()
the biggest secret forum is een goed en oprecht forum bankfurt, (en kolvenbach) kom ik al jaren (alleen lurken)
ken je/jullie ‘m al?
http://www.thebiggestsecret.org/forum/
verder...make love not war
Wat zijn jij en Bankfurt op elkaar gebeten zegquote:Op maandag 27 februari 2012 16:11 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Dat was je bedoeling he?
Dat ik daarover begon en zodoende mensen te laten denken dat ik overal een complot inzie.
Interesseert mij verder vrij weinig, ik weet dat het zo is.
Bankfurt voorzet:"blablabladoorgeslagengastblablablaconspiracynwoforablablablapsychiatrischeinrichtingblablabla"
badabingie:"Ja dat was craig oxley!"
Toevallig is dat degene van The Unhived Mind, waarvan jij weet dat ik daar veel van mijn info vandaan haal.
Te doorzichtig voor mij.
waarom dan niet? een kont heeft toch iedereen?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is idd een lekker kontje, alleen geloof ik niet dat dit nog mag op FOK!
Iets met nieuwe regels. Vraag maar aan Gray. Ik weet niet zeker of het ook voor kontjes geldt of alleen voor borsten.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:21 schreef badabingie het volgende:
[..]
waarom dan niet? een kont heeft toch iedereen?
Jammer he, dat ik je al betrap bij je eerste voorzet.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:21 schreef badabingie het volgende:
wat wil je nu kolvenbach? ik ben geen bankfurt, ik ben mezelf, ik heb geen kloontjes nodig.
puur natuur
welke voorzet? je bedoelt craig oaxley aka 2 tuff? toen jij hier in het begin postte en je begon over de jezuïeten dacht ik gelijk aan die oaxley..daar zal je wel je info vandaan hebben..quote:Op maandag 27 februari 2012 16:28 schreef HansPeterKolvenBach het volgende:
[..]
Jammer he, dat ik je al betrap bij je eerste voorzet.
En nu moet je wel doorgaan met deze account om mij mijn ongelijk te bewijzen. Dus veel plezier met zo irrelevant(tov je andere kloonaccount) mogelijk te posten, heb je weer wat te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |