Ik beroep mij op de radio-uitzending vanmorgen op 3FM waar 'Eeuwige jeugd' als thema werd genoemd.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:39 schreef RoofingBurner het volgende:
Omdat het thema van de boekenweek 'Ouderdom' is. En niet eeuwige jeugd zoals enkelen denken.
nee, dat is hij zeker niet alhoewel hij later vrijgesproken is.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:58 schreef MadMaster het volgende:
Deze meneer is volgens mij niet zo vriendelijk, maar ik kom niet op z'n naam...
Nope, deze man deed zijn daden eerder en in een ander land. Polen welteverstaan. Wel grappig, laatst kreeg ik de hele goegemeente over me heen toen ik de in hun ogen 'onbekende' Poncke Prinsen durfde te vragen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:03 schreef slaveloos het volgende:
is t Poncke Princen?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:07 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nope, deze man deed zijn daden eerder en in een ander land. Polen welteverstaan. Wel grappig, laatst kreeg ik de hele goegemeente over me heen toen ik de in hun ogen 'onbekende' Poncke Prinsen durfde te vragen.
Die is het inderdaad steek +1quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:23 schreef steekbal het volgende:
demjanjuk
eh, ik denk de oorspronkelijke (ken er maar 1), niet soekarnoquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:38 schreef MadMaster het volgende:
Bedoel je de oorspronkelijke naamhouder of de huidige?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:08 schreef slaveloos het volgende:
de Gaulle misschien?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:18 schreef PhysicsRules het volgende:
De zoon van Sarkozy?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:50 schreef tomtomaat het volgende:
De zoon van Mitterand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |