Judasquote:
dat zijn er al 3quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:56 schreef ScottTracy het volgende:
Parijs
Orlando
Ergens in Californie
...
er zijn wel vergevorderde plannen voor Sydney, maar die is er nog (lang) niet.quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:02 schreef ScottTracy het volgende:
Sydney?
"De scouts van Disney zijn ook in de buurt van Sjanghai op zoek geweest naar een nieuwe locatie voor een Disney-resort, Shanghai Disneyland Resort. Alhoewel Disney de geruchten heeft tegengesproken en aangekondigd heeft dat er geen nieuw resort gebouwd zal worden op het Chinese vasteland vóór 2010, is er al een locatie gevonden, die drie keer zo groot is als ................ Disneyland Resort, ongeveer de grootte van Disneyland Resort Paris."quote:Op woensdag 12 maart 2008 02:05 schreef ScottTracy het volgende:
Kom ik toch weer in China... Shanghai wellicht?
kon bijna niet anders hequote:Op woensdag 12 maart 2008 02:08 schreef ScottTracy het volgende:
Hong Kong?
Haha jij bent ook al verslaafdquote:Op woensdag 12 maart 2008 02:16 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Ik zal maar niet antwoorden, aangezien ik geen nieuwe vraag wil stellen... is toch moeilijk als je het wel weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |