quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Slechte batch endorfine vandaag?
Klopt, hij is idd wel wat duurder ja, maarja..quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
@ Euc, die Wok to Go op de markt van Maastricht is verschrikkelijk overprijsd! Hier in Eindhoven hebben ze de wok vanaf 2,50 EUR vegetarisch en 3.50 met kip/varkensvlees, en 4 EUR met vis, garnalen of rundvlees.
Maargoed, vraag & aanbod, im Amsterdam is het ook altijd wat duurder.
Mag ik dan straks met Golfer?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:31 schreef Bluezz het volgende:
DH, mee in mijn badje?
Ik plons er nu in, met turkse thee en de esta![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:42 schreef Undergod het volgende:
Kort vraagje tussendoor van een kooknoob.
Vaak als ik bak (schnitzel, karbonaadje, pannekoeken) staat de boel blauw en gaat de rookmelder af.
Waarom? Bak ik te heet, lang, te veel boter, te weinig?
Iemand een idee?
Ik ga niet elke dag in bad, maar je mag wel mee onder de douche met me hoor.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga niet elke dag in bad, maar je mag wel mee onder de douche met me hoor.
Aan de andere handen te zien heb je net een koe gekocht, maar is wel een vreemde locatie om een koe te kopenquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:22 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel vingers heb ik ook al weer?
kom de meest rare foto's tegen..
Ik val ook even binnen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:37 schreef Euc- het volgende:
[..]
Is echt lekker![]()
![]()
Ik kijk net op hun website en zie dat in het nieuw te open retailpark in Roermond zitten!
Volgende week donderdag maar eens combineren met de opening van de MediaMarkt, die hebben altijd top aanbiedingen en zit erover te denken om een LCD tv aan te schaffen, hoewel ik nog twijfel om toch niet gewoon een erg grote widescreen monitor voor mn pc te halen.. En een compacte digicam voor op reis
Maar je zult dan net zien dat ze die dingen niet voor een leuke prijs hebben
Of 9 bier besteld, maar de bar zit aan de andere kant. Vreemd!quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:35 schreef Undergod het volgende:
[..]
Aan de andere handen te zien heb je net een koe gekocht, maar is wel een vreemde locatie om een koe te kopen
Vond het gezellig met je in badquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:31 schreef Bluezz het volgende:
DH, mee in mijn badje?
Ik plons er nu in, met turkse thee en de esta![]()
Ik denk dat ik het qua nagelbijten van je ga winnen, overigens, maar op 1 foto kan ik dat niet beoordelen en heb geen zin om die honderden andere foto's waar je op staat door te ploegenquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Of 9 bier besteld, maar de bar zit aan de andere kant. Vreemd!![]()
Zo, ik duik m'n bedje in! Weltrusten allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |