Enorme benen..quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat plekje tussen die enorme benen van je, daar?
Is daar de motivatie te vinden?
uiteraardquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:02 schreef AKnynke het volgende:
Enorme benen..lange benen, dat bedoel je zeker?
laat ik over aan de jonkies hier die nog bijles nodig hebben.quote:Als je dat plekje goed bedient is er zeer zeker heel veel motivatie te vinden!
Die knuffel kan je wel van mij krijgen.quote:Maar, ook naast me, voor gewoon een dikke knuffel, ook best ok!
Oei, bijles...quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:06 schreef golfer het volgende:
[..]
uiteraard
[..]
laat ik over aan de jonkies hier die nog bijles nodig hebben.
[..]
Die knuffel kan je wel van mij krijgen.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Als je dat plekje goed bedient is er zeer zeker heel veel motivatie te vinden!
\quote:
Compton verstrooiiing. Als je een foton in materiaal schiet en het ketst tegen een elektron aan, dan schiet de foton in een hoek weg en de energieoverdracht zorgt ervoor dat de elektron in een andere hoek wegketst met een bepaalde kinetische energie.quote:
Ja, simpel toch?quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
Compton verstrooiiing. Als je een foton in materiaal schiet en het ketst tegen een elektron aan, dan schiet de foton in een hoek weg en de energieoverdracht zorgt ervoor dat de elektron in dezelfde hoek wegketst met een bepaalde kinetische energie.
jah logisch dat weten we toch allemaalquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Compton verstrooiiing. Als je een foton in materiaal schiet en het ketst tegen een elektron aan, dan schiet de foton in een hoek weg en de energieoverdracht zorgt ervoor dat de elektron in een andere hoek wegketst met een bepaalde kinetische energie.
Flikker es op naar truth manquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
Compton verstrooiiing. Als je een foton in materiaal schiet en het ketst tegen een elektron aan, dan schiet de foton in een hoek weg en de energieoverdracht zorgt ervoor dat de elektron in een andere hoek wegketst met een bepaalde kinetische energie.
Ik heb gister de grote Spectrum Encyclopedie van mijn schoonouders op marktplaats gezet. Volgens mijn schoonvader zonde om te verkopen en errug waardevol. Ja! 35 jaar geleden ja!quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Verkopen op marktplaats dan maar.
Tezz, er heeft iemand 1.000.000 EUR geboden op je encyclopedie!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb gister de grote Spectrum Encyclopedie van mijn schoonouders op marktplaats gezet. Volgens mijn schoonvader zonde om te verkopen en errug waardevol. Ja! 35 jaar geleden ja!
Hij is in de overtuiging dat zijn 25-delige mega-veel-plaats-op-zolder-innemende encyclopedie uit 1974 nog geld op gaat brengen.........
Fijn hoor. Hij is verkocht! Wanneer kom je hem halen Stereo???quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tezz, er heeft iemand 1.000.000 EUR geboden op je encyclopedie!!!![]()
![]()
Leuk idee maar dat gaat me niet lukken.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Misschien eens wat minder van je lichaam vergen
Dat was kort door de bocht he
Waarom niet?quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Leuk idee maar dat gaat me niet lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |