Jammer dat het onverstaanbaar was hierquote:
Ik ookquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:34 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vond het wel een heel leuk om het zo te doen
quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:41 schreef DaMook het volgende:
Ik ben vrij vanaf nu tot en met volgende week dinsdag.
Zekerquote:
Dat wel, maarja het is dan ook wansmaak woensdagquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jeroen van der Boom![]()
.
Jij bent zoooo RUK![]()
![]()
![]()
![]()
.
Iddquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:47 schreef DaMook het volgende:
Van mij mogen paul en giel nog wel een uurtje langer doorgaan.
Gisteravond las ik al van een boel mensen hier dat ze daarnaartoe gaan. Het wordt dus erg rustig hier vanavond!quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:00 schreef Damzkieee het volgende:
Vanavond naar Editors!!
Nog meer mensen hier?
Ja, hij doet Madonnaquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Doet Brian May?
Volgens mij is er niet veel op tv, dus ik ben er weer eensquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gisteravond las ik al van een boel mensen hier dat ze daarnaartoe gaan. Het wordt dus erg rustig hier vanavond!
Terwijl het toch echt een goed nummer isquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond weer tevergeefs "Don't Look Back" aangevraagd. Per mail en fucking sms!
Ook goedemorgen, wel beetje laat, niet?quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:33 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Raar dat Boston niet voorbij is gekomen .. topsong
Smaakloze zakkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Terwijl het toch echt een goed nummer is
Maar misschien zijn de DJ's geen fan?
Oost Zeventien.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:23 schreef Glacier het volgende:
OMG, wat is dit ook alweer voor boyband?
quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:14 schreef Againzender het volgende:
Een lasser die belt tijdens het lassen
Echt welquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:47 schreef cosmick het volgende:
Het waren iig wel lekker wijven, die van AOB.
Mja idd. Maar dit nummer was nog wel het meest te pruimen (die Labri Sifre sample vind ik wel dope).quote:
Jah, ik was nog jong, had net een stereotoren en m'n zus kocht ook een singletje. Toen moest ik er ook 1 hebben natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, ik was nog jong, had net een stereotoren en m'n zus kocht ook een singletje. Toen moest ik er ook 1 hebben natuurlijk
quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:21 schreef cosmick het volgende:
O god wat heb ik toch een hekel aan dat gezang van Beyonce.
Nah.. dan nog moet ik denken aan dat geblèrquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Denk eraan hoe ze uitziet en dat gezang ben je he-le-maal vergeten![]()
!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |