Bij een WK? Nou dan moet TS nog een jaar wachtenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:27 schreef DIPPAS het volgende:
Luchtbuks , niemand die ziet dat jij het was .
Ik zou het seriuus doen maar dan wel overdag en het liefst als der een beetje herrie is .
Bijvoorbeeld bij een wk nederland-....... iedereen gespannen voor de buis en buiten .... Pats Pats
Ligt eraan wat voor een WK hequote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:28 schreef Slasher het volgende:
[..]
Bij een WK? Nou dan moet TS nog een jaar wachten
Ik kijk nogal graag naar de sterren, en nu zie ik dus gewoon alleen maar paal.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:40 schreef RemcoDelft het volgende:
Gordijnen?!
haha wat voorn paal is het dan wel niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:55 schreef Metro2005 het volgende:
heel hard schudden werkt niet trouwens.
Nee ? en wel door een verkeers bord ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:07 schreef Lightning_NL het volgende:
Volgens mij kom je niet door plastic met zo'n 'luchtbuks'
of de kant naar de achtertuinen met folie afdekkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:21 schreef Adfundum het volgende:
Gewoon een verzoek bij de gemeente indienen. Dit verstoort je woongenot. Foto's bijvoegen. Grote kans dat ze de paal verplaatsen of ereen ander type lamp opzetten.
Een ander probleem bij het vernielen is dat het ongetwijfeld niet zonder reden is dat de paal 'opeens' is gemaakt: er heeft vast iemand geklaagd dat hij kapot was. En als hij weer kapot is gaat diegene zeker weer klagen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:47 schreef detulp050 het volgende:
Het punt is alleen: als je een verzoek indient en ze weigeren, dan gaan ze bij jou zoeken als die lamp 'opeens' kapot is. Bel anders gewoon eens 'anoniem' naar de gemeente om te peilen hoe ze ertegenover staan
Kun je doen. Alleen hebben ze die paal er ooit met een reden neergezet, en is het maar de vraag of ze 'm zomaar weg willen halen/het lampje eruit willen draaien.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:43 schreef Metro2005 het volgende:
maar je kan de gemeente dus niet gewoon vragen of ze die grafpaal uit willen zettne of het lampje eruit willen draaien ?
Geniaalquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:28 schreef MoneyTalks het volgende:
Gewoon 's nachts vuilniszak om die lamp doen. Niemand die die lantaarnpaal in klimt om die zak eraf te halen hoor
Altijd nog beter dan jouw pauperleven.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:57 schreef veldmuis het volgende:
Je hebt een ontzettende paupertuin en jankt over een beetje licht?
Been there, done that......Alleen de zijkant met zwarte verf bespoten (is glas en kan het evt. zo weer schoonmaken) en al 2,5 jaar geen last meer gehad van de lamp. Bij mij staat ie pal naast mijn huis en schijnt ie vanaf 3 meter door m'n zijraam heen. Was ook érg veel licht.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:52 schreef Fe2O3 het volgende:
Andere optie is zelf met een ladder de ene kant zwart te verven.
Je bedoelt wel dat je dan eerst 199 meter naar het bord toe moet lopen en dan schieten hè.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:41 schreef DIPPAS het volgende:
Dan zou ik voor de weihrauch hw90 gaan .:P
[ afbeelding ]
Kost wat eurotje of 400 maar heb je ook wel wat .
200 meter een verkeersbord doorboren , maar aangezien die paal toch niet zo ver staat zou je ook een HW 30 kunnen pakken .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |