27 kaarsjesquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:15 schreef 2Mini het volgende:
Ja ik was mijn tanden poetsen.. met een tandenborstel in je mond kan je niet goed zingen...
HAPPY BIRTHDAYWohooo!
Hoeveel kaarsjes mag je eigenlijk uitblazen en ik claim de tepel van de taart!
quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:51 schreef Chiquitina het volgende:
Er is hier op de autostrade een zwaar ongeval gebeurdIemand wat van gevonden?
Het is op de A12 trouwens ter hoogte van de afrit voorburg denk ik... en er is zeker één persoon overleden
quote:DEN HAAG - De A12 in de richting Den Haag Malieveld is donderdagochtend even voor 8 uur afgesloten na een kettingbotsing. Volgens de ANWB zijn hierbij vijftien auto’s betrokken.
Het ongeval gebeurde door nog onbekende oorzaak ter hoogte van de afslag Bezuidenhout. Of er slachtoffers zijn is nog niet bekend.
Op de A12 staat tussen Gouda en Den Haag centrum inmiddels een file van 11 kilometer.
Thanx liefiequote:Op donderdag 13 maart 2008 08:52 schreef becky27 het volgende:
A_A gefeliciteerd!!!![]()
![]()
![]()
Maak er een mooie dag van!
quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
hehe geweldig
Fokke en Sukke zijn cool
Elegy is lief![]()
Ik zie maar 5 auto's... Maar er was hier een helicopter en al, dus wel erg serieus...quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
DEN HAAG - De A12 in de richting Den Haag Malieveld is donderdagochtend even voor 8 uur afgesloten na een kettingbotsing. Volgens de ANWB zijn hierbij vijftien auto’s betrokken.
Het ongeval gebeurde door nog onbekende oorzaak ter hoogte van de afslag Bezuidenhout. Of er slachtoffers zijn is nog niet bekend.
Op de A12 staat tussen Gouda en Den Haag centrum inmiddels een file van 11 kilometer
Dat was de herrie en dat waren dus de sirenes die ik hoordequote:Op donderdag 13 maart 2008 09:15 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Ik zie maar 5 auto's... Maar er was hier een helicopter en al, dus wel erg serieus...
Nouja, ik was 10 min. te laat, dus ik was slachtofferquote:Of er slachtoffers zijn is nog niet bekend.
Ik heb een keer een uur(!) gedaan om vanuit Rijskwijk over het Prins Clausplein de A12 op te komenquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:19 schreef Atreidez het volgende:
Was echt belachelijk wat zo'n aanrijding voor gevolgen heeft.. Zit ik om 9.45 pas op de snelweg (ja ik moest pas laat beginnen), staat t nog helemaal vast tot aan nootdorp! En dan lees ik nu dat de kettingbotsing nog aan de andere kant was ook![]()
[..]
Nouja, ik was 10 min. te laat, dus ik was slachtofferIk hoop dat t gebak van A_A vandaag wat goed maakt..
Join the gang.. ik zat daar ook toen tussenquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb een keer een uur(!) gedaan om vanuit Rijskwijk over het Prins Clausplein de A12 op te komen
quote:Kop-staart aanrijding A12
Den Haag – Bij een kop-staart aanrijding op de A12 ter hoogte van afslag Bezuidenhout, is donderdagmorgen 13 maart een man gewond geraakt. In totaal vijf auto’s raakten bij de aanrijding betrokken, toen zij in de richting van Den Haag achterop een file reden. De man moest door de brandweer uit zijn benarde positie bevrijd worden en is met onbekend letsel naar het ziekenhuis vervoerd. De twee jonge kinderen die bij hem in de auto zaten, zijn ter controle naar het ziekenhuis gebracht maar komen waarschijnlijk met de schrik vrij. De A12 is vanaf het Prins Clausplein tot 10.15 uur volledige afgesloten geweest wat op de snelwegen A4, A12 en A13 tot ellenlange files leidde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |