quote:Reddingsactie voor rijbewijs
DEN HAAG - Dankzij een bekeuring voor het niet bij zich hebben van een hondenpoepzakje heeft Hagenaar Simon Visser sinds gisteren 'het duurste rijbewijs van Nederland'.
"Ik kwam gisterochtend terug uit het bos met mijn twee labradors toen ik op de Lange Vijverberg werd aangesproken door een paar stadswachten" , vertelt Visser. "Omdat ik geen plastic poepzakje voor het opruimen van hondendrollen bij me had, kreeg ik een bekeuring van 50 euro."
Visser was daar enigszins ontstemd over maar had geen zin in discussie. Hij overhandigde dus ook zonder morren zijn rijbewijs toen de ambtenaren hem om een legitimatie vroegen. "Het kostte de man door de wind behoorlijk wat moeite om de bon uit te schrijven", vertelt Visser. "Toen hij klaar was en mijn rijbewijs wilde teruggeven, woei het uit zijn handen."
Visser riep de stadswachten nog toe dat ze achter zijn papiertje aan moesten. "Maar toen lag-ie al in de hofvijver", zegt Visser.
Terwijl Visser zich naar huis spoedde om zijn honden weg te brengen, schakelden de verbouwereerde stadswachten de brandweer in. Visser: " Eerst kwam de brandweer met een gigantische ladderwagen. Toen stopten er een paar politiewagens, inclusief een auto met speurhonden. En tot slot kwamen er ook nog wat stadswachten kijken wat er gaande was bij de hofvijver. Maar ondanks alle pogingen met pikhaken vanaf de kant bleef het papiertje op de bodem liggen. En geen van hen voelde zich geroepen om te water te gaan."
Na anderhalf uur stuntelen werden dan maar de brandweerduikers opgetrommeld. "Een van die mannen daalde via een ladder de brandweerwagen af in de hofvijver in een waterdicht pak", lacht Visser. "Het water bleek daar ongeveer 40 centimeter diep. Na wat rondtasten haalde hij mijn rijbewijs van de bodem."
Visser kreeg zijn drijfnatte papiertje na twee hectische uren terug. Als goedmakertje verscheurden de stadswachten de bon.
Ik moest nog wat dingetjes doen voor MD training vanavondquote:Op woensdag 12 maart 2008 07:44 schreef becky27 het volgende:
wat doen mensen hier om half VIJF s ochtends???
goedemorgen
quote:
Water in Scheveningen is ook afgesloten vandaag, tussen 9 en 16. Lag netjes info formuliertje van in de bus, ook dat we de komende 4 dagen water moeten koken enzo.. Formuliertje weggegooit misschienquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:13 schreef Yoni het volgende:
Het waait wel aardig, maar op zich vind ik het wel meevallen. Heb wel mijn bezoekje aan Barendrecht lekker afgezegd vanwege het weeralarm![]()
En ik BAAAAAAAAAAAAAAAL trouwens! Mijn water is afgesloten!![]()
![]()
![]()
Stomme prutsers bij DWZ!!! En nu moet ik formuliertjes faxen, werkt niet!! ZUCHT!
Kom maar bij mij douchen danquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:13 schreef Yoni het volgende:
Het waait wel aardig, maar op zich vind ik het wel meevallen. Heb wel mijn bezoekje aan Barendrecht lekker afgezegd vanwege het weeralarm![]()
En ik BAAAAAAAAAAAAAAAL trouwens! Mijn water is afgesloten!![]()
![]()
![]()
Stomme prutsers bij DWZ!!! En nu moet ik formuliertjes faxen, werkt niet!! ZUCHT!
Nou, haal die ouderwetse, op hout gestookte trams maar weer van stalquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:05 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik hoop dat er niemand met een tram moest die via de Statenlaan rijdt:
[ afbeelding ]
Hij moet voorlopig nog even wachten. En aan de andere kant is de leiding helemaal gesneuveld.
Vandaar de politie in de Schipperstraat gisteren. Had btje haast dus en zag niets bijzonders dus ik ben doorgereden. Wel jammer mijn auto stond in de Wantstraat en die was ik vergeten op slot te doen. Hadden ze een echte roadstar radio van de mediamarkt heel makkelijk kunnen jattenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:17 schreef Atreidez het volgende:
Illegale criminelen teisteren Haagse regio
Bleek dat om de hoek hier, in Scheveningen dus, 6 auto's waren opengebroken vannacht. Deuren verbogen, raampjes getikt, radiootjes weg.. Maar ook gewoon radio's waar ze niks aan hebben (Opel inbouw radio's die alleen met een opel code weer in werking kunnen worden gesteld na stroomverlies). Ik durf niet gelijk met vingertjes te wijzen, maar in mijn auto ligt iig niets zolang deze groep nog rondwandelt
Daar stap ik elke ochtend op en moet ik zo ook weer heenquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:05 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik hoop dat er niemand met een tram moest die via de Statenlaan rijdt:
[ afbeelding ]
Hij moet voorlopig nog even wachten. En aan de andere kant is de leiding helemaal gesneuveld.
en toch om 3 uur alweer terug zijn en waarschijnlijk zelfs thuis?quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:09 schreef becky27 het volgende:
Den Haag - Ede heen: 1 uur 2 minuten
Ede - Den Haag terug: 2.5 uur
ggrrrrr
ik ben net thuis! ben om 8 uur begonnen en was om half 6 klaar, wat nou ambtenarenquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:20 schreef XL het volgende:
[..]
en toch om 3 uur alweer terug zijn en waarschijnlijk zelfs thuis?
Ambtenaren
8:00 tot 17:30quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:48 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik ben net thuis! ben om 8 uur begonnen en was om half 6 klaar, wat nou ambtenaren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |