abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 maart 2008 @ 07:30:17 #51
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57321350
Gister Wir Sind Helden in het Paard gekeken. Erg goed!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 12 maart 2008 @ 07:44:42 #52
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_57321434
wat doen mensen hier om half VIJF s ochtends???

goedemorgen
pi_57321469
Goeiemorgen
quote:
Reddingsactie voor rijbewijs

DEN HAAG - Dankzij een bekeuring voor het niet bij zich hebben van een hondenpoepzakje heeft Hagenaar Simon Visser sinds gisteren 'het duurste rijbewijs van Nederland'.

"Ik kwam gisterochtend terug uit het bos met mijn twee labradors toen ik op de Lange Vijverberg werd aangesproken door een paar stadswachten" , vertelt Visser. "Omdat ik geen plastic poepzakje voor het opruimen van hondendrollen bij me had, kreeg ik een bekeuring van 50 euro."

Visser was daar enigszins ontstemd over maar had geen zin in discussie. Hij overhandigde dus ook zonder morren zijn rijbewijs toen de ambtenaren hem om een legitimatie vroegen. "Het kostte de man door de wind behoorlijk wat moeite om de bon uit te schrijven", vertelt Visser. "Toen hij klaar was en mijn rijbewijs wilde teruggeven, woei het uit zijn handen."

Visser riep de stadswachten nog toe dat ze achter zijn papiertje aan moesten. "Maar toen lag-ie al in de hofvijver", zegt Visser.

Terwijl Visser zich naar huis spoedde om zijn honden weg te brengen, schakelden de verbouwereerde stadswachten de brandweer in. Visser: " Eerst kwam de brandweer met een gigantische ladderwagen. Toen stopten er een paar politiewagens, inclusief een auto met speurhonden. En tot slot kwamen er ook nog wat stadswachten kijken wat er gaande was bij de hofvijver. Maar ondanks alle pogingen met pikhaken vanaf de kant bleef het papiertje op de bodem liggen. En geen van hen voelde zich geroepen om te water te gaan."

Na anderhalf uur stuntelen werden dan maar de brandweerduikers opgetrommeld. "Een van die mannen daalde via een ladder de brandweerwagen af in de hofvijver in een waterdicht pak", lacht Visser. "Het water bleek daar ongeveer 40 centimeter diep. Na wat rondtasten haalde hij mijn rijbewijs van de bodem."

Visser kreeg zijn drijfnatte papiertje na twee hectische uren terug. Als goedmakertje verscheurden de stadswachten de bon.
  woensdag 12 maart 2008 @ 07:58:19 #54
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57321490
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 07:44 schreef becky27 het volgende:
wat doen mensen hier om half VIJF s ochtends???

goedemorgen
Ik moest nog wat dingetjes doen voor MD training vanavond

En ook hoi
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_57321903
Goeiemorgen

Zo lang geslapen en ik ben nog moe
Mad world, Good thing that I'm crazy!
The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
pi_57322174
Wakker, soort van. Iemand koffie?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57322385
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 07:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Goeiemorgen
[..]

goedemorgen
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_57322863
Het stormt
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:07:58 #59
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57322909
Niks van gemerkt vanochtend, en ik was al om kwart over drie wakker

Ook hier (Utrecht Jaarbeurs) niks te zien.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 12 maart 2008 @ 10:13:49 #60
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57322993
Het waait wel aardig, maar op zich vind ik het wel meevallen. Heb wel mijn bezoekje aan Barendrecht lekker afgezegd vanwege het weeralarm

En ik BAAAAAAAAAAAAAAAL trouwens! Mijn water is afgesloten! Stomme prutsers bij DWZ!!! En nu moet ik formuliertjes faxen, werkt niet!! ZUCHT!
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:37:35 #61
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_57323381
En centraal station is weer eens afgezet voor alle trams. Ik wilde nog gaan fietsen maar dat leek me ook niet echt een goed idee met het oog op de storm als ik om 5 uur terug moet
Jawel, je keek.
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:08:44 #62
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57323916
Ah joh, tis westenwind dus je hebt windje mee
pi_57324357
Nog niet aan gedacht ik moet ook rond 16-17u terug naar huis met de fiets
Mad world, Good thing that I'm crazy!
The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
pi_57324747
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 10:13 schreef Yoni het volgende:
Het waait wel aardig, maar op zich vind ik het wel meevallen. Heb wel mijn bezoekje aan Barendrecht lekker afgezegd vanwege het weeralarm

En ik BAAAAAAAAAAAAAAAL trouwens! Mijn water is afgesloten! Stomme prutsers bij DWZ!!! En nu moet ik formuliertjes faxen, werkt niet!! ZUCHT!
Water in Scheveningen is ook afgesloten vandaag, tussen 9 en 16. Lag netjes info formuliertje van in de bus, ook dat we de komende 4 dagen water moeten koken enzo.. Formuliertje weggegooit misschien Of gewoon een ander probleem bij jou? Zou wel toevallig zijn
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:54:10 #65
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57324786
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 10:13 schreef Yoni het volgende:

Kom maar bij mij douchen dan
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 12 maart 2008 @ 12:51:53 #66
95752 crew  Chell
Kluns
pi_57325866
Nee het was bij mij echt afgesloten, er is van alles mis gegaan met mijn aanvraag toen ik hierheen verhuisde. De woningbouw heeft nooit de gegevens doorgestuurd en mijn eigen aanvraag is daardoor ook niet verwerkt. Laatst dus een brief, met verzoek om de beginstand. Die doorgegeven, hoorde niks meer en gister dus ineens geen water meer en alleen een aanvraagformulier in de brievenbus.

Inmiddels formulier gefaxt en naar huis geraced, waar 5 minuten geleden het water weer aangesloten is. Ben benieuwd wat dit geintje me gaat kosten
pi_57326098
Ik hoop dat er niemand met een tram moest die via de Statenlaan rijdt:

Hij moet voorlopig nog even wachten. En aan de andere kant is de leiding helemaal gesneuveld.
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:48:50 #68
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_57326850
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:05 schreef Jill-RMC het volgende:

[ afbeelding ]

Hij moet voorlopig nog even wachten. En aan de andere kant is de leiding helemaal gesneuveld.
Nou, haal die ouderwetse, op hout gestookte trams maar weer van stal
pi_57327105
Vind het ook wel meevallen allemaal, maar ik was wel blij dat na het omroepbericht 'wegens een blablastoring is het treinverkeer van en naar dit station ontregeld, houdt u rekening met uitvallende treinen en vertragingen' mijn trein braaf aan kwam tuffen Trein naar DH viel wel uit
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_57328072
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 22:17 schreef Atreidez het volgende:
Illegale criminelen teisteren Haagse regio

Bleek dat om de hoek hier, in Scheveningen dus, 6 auto's waren opengebroken vannacht. Deuren verbogen, raampjes getikt, radiootjes weg.. Maar ook gewoon radio's waar ze niks aan hebben (Opel inbouw radio's die alleen met een opel code weer in werking kunnen worden gesteld na stroomverlies). Ik durf niet gelijk met vingertjes te wijzen, maar in mijn auto ligt iig niets zolang deze groep nog rondwandelt
Vandaar de politie in de Schipperstraat gisteren. Had btje haast dus en zag niets bijzonders dus ik ben doorgereden. Wel jammer mijn auto stond in de Wantstraat en die was ik vergeten op slot te doen. Hadden ze een echte roadstar radio van de mediamarkt heel makkelijk kunnen jatten Hij's toch kapot dus ze zouden me er een plezier mee doen

Morgen als ik weer zin heb om te werken eens de politie lastigvallen hierover. Zit mss nog wel een verhaal in.

[ Bericht 41% gewijzigd door Jill-RMC op 12-03-2008 15:43:29 ]
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:09:04 #71
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_57328157
Den Haag - Ede heen: 1 uur 2 minuten
Ede - Den Haag terug: 2.5 uur

ggrrrrr
pi_57328930
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:05 schreef Jill-RMC het volgende:

[ afbeelding ]

Daar stap ik elke ochtend op en moet ik zo ook weer heen
  woensdag 12 maart 2008 @ 17:20:00 #73
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57330605
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:09 schreef becky27 het volgende:
Den Haag - Ede heen: 1 uur 2 minuten
Ede - Den Haag terug: 2.5 uur

ggrrrrr
en toch om 3 uur alweer terug zijn en waarschijnlijk zelfs thuis?

Ambtenaren
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 12 maart 2008 @ 17:48:38 #74
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_57331187
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:20 schreef XL het volgende:

[..]

en toch om 3 uur alweer terug zijn en waarschijnlijk zelfs thuis?

Ambtenaren
ik ben net thuis! ben om 8 uur begonnen en was om half 6 klaar, wat nou ambtenaren
  woensdag 12 maart 2008 @ 18:02:30 #75
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_57331496
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 17:48 schreef becky27 het volgende:

[..]

ik ben net thuis! ben om 8 uur begonnen en was om half 6 klaar, wat nou ambtenaren
8:00 tot 17:30
Dat is 10 uur 30.

2,5 uur reizen eraf (Ede-Den Haag)

Dat is stipt 8:00

Ambtenaren

Ik ga maar eens naar huis, ik zit hier al sinds 07:30
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')