XP is ook niet allesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:04 schreef Gamer_V het volgende:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens, inderdaad domme beveiligers. Je herkent een laptop toch wel.
Of jij bent gewoon te dom om met een computer om te gaanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Microsoft slogan: Don't innovate, imitate.
Jammer genoeg is het na al die jaren nog steeds bagger software in het ultieme kwadraat. Je moet wel van zelfmutilatie houden als je Microsoft programmatuur in je huis hebt.
Nee. In Mac OS X heeft elk programma dezelfde shortcuts, itt Windows (waar bijv. afsluiten afwisselend CTRL+W, ALT+F4 of ESC is, en waar sowieso shortcuts de ene keer ALT hebben, dan weer CTRL of soms zelfs de Windows toets). In Mac OS X heeft elk programma dezelfde menubalk, namelijk de transparante rand bovenaan het scherm. Alleen de menu's zijn verschillend (wat natuurlijk logisch is). Behalve het gemeenschappelijke applicatie-menu: daar vind je QUIT, HIDE, HIDE OTHERS, MINIMIZE, etc. consistenter kan haast niet. Nee, dan Windows: je hebt 1 knop om af te sluiten, maar de ene keer sluit-ie het programma, dan weer alleen het venster en soms minimizet-ie 'm zelfs naar de trayquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:43 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
Mac OSX. Dat is dat samenraapsel van een oude UNIX omgeving? Waar niks op elkaar afgestemt is? Waar iedere programma anders shortcuts gebruikt? Is dat niet waar ieder programma een andere menubalk heeft? Is dat niet dat merk waar je veels te veel voor betaald?
Oja, die Mac
Jah en dat ligt aan windows of de applicatie zelf ? ... pff niet zeiken op het moment dat er net zoveel mac app's zijn als Ms app's gaan we nog is vergelijkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:09 schreef Wallinator het volgende:
[..]
Nee. In Mac OS X heeft elk programma dezelfde shortcuts, itt Windows (waar bijv. afsluiten afwisselend CTRL+W, ALT+F4 of ESC is, en waar sowieso shortcuts de ene keer ALT hebben, dan weer CTRL of soms zelfs de Windows toets). In Mac OS X heeft elk programma dezelfde menubalk, namelijk de transparante rand bovenaan het scherm. Alleen de menu's zijn verschillend (wat natuurlijk logisch is). Behalve het gemeenschappelijke applicatie-menu: daar vind je QUIT, HIDE, HIDE OTHERS, MINIMIZE, etc. consistenter kan haast niet. Nee, dan Windows: je hebt 1 knop om af te sluiten, maar de ene keer sluit-ie het programma, dan weer alleen het venster en soms minimizet-ie 'm zelfs naar de tray.
Je bent bekend met het feit dat veel mac gebruikers werkzaam zijn in hard- en/of software industrie? Daarnaast hebben meer mac gebruikers langdurige ervaring met windows dan andersom.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon te dom om met een computer om te gaan
Ik heb hier nooit ergens last mee hoor.
In de war met Linux ofzo?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:43 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
Mac OSX. Dat is dat samenraapsel van een oude UNIX omgeving? Waar niks op elkaar afgestemt is? Waar iedere programma anders shortcuts gebruikt? Is dat niet waar ieder programma een andere menubalk heeft? Is dat niet dat merk waar je veels te veel voor betaald?
Oja, die Mac
Dat ligt aan Windows, én aan de applicaties.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:11 schreef Mitchelll het volgende:
[..]
Jah en dat ligt aan windows of de applicatie zelf ? ... pff niet zeiken op het moment dat er net zoveel mac app's zijn als Ms app's gaan we nog is vergelijken
Ja...je moet over veel intellect beschikken om met een computer om te gaanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon te dom om met een computer om te gaan
Ik heb hier nooit ergens last mee hoor.
Computeren is net als lego-en. Als je bouwsel eenmaal af is, is de lol eraf.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja...je moet over veel intellect beschikken om met een computer om te gaanBen je ook in de 'The WoW starts now' getrapt? Of de slogan bij Paradigit 'We recommended Vista'..?
Erg eenvoudig: wil je auto-monteur zijn, gebruik je Windows. Wil je auto-coureur zijn, gebruik je OSX.
Ja, moet ik het nou gaan herhalen ofzo, doofus? Veel consistenter ontworpen besturingssystemen als OsX kom je niet tegen hoor, en ook 3rd party developers houden zich 9 van de 10 keren keurig aan de HIG.quote:
Oh..die .dll-hell. Dan toch liever de terminal van OSXquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Computeren is net als lego-en. Als je bouwsel eenmaal af is, is de lol eraf.
Windows dus. [ afbeelding ]
Dan ben je gewoon een imbecielquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:02 schreef md204 het volgende:
Grootste probleem wat ik met windows heb is dat het NOOIT doet wat ik ervan verwacht. Ik kan me ontzettend frustreren om rare pop-ups, "Weet u het wel zeker", errors en meer. Om nog maar te zwijgen van virussen, spyware, adware en al die ellende.
Spot on!quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dan ben heb je gewoon een imbeciel OS
conclusie: hoax om troep te promoten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:53 schreef DJJoris het volgende:
Maar als je je vlucht hebt gemist omdat ze de band stilzetten ben je dan niet a) eigenlijk al te laat en b) hebben dan niet meerdere mensen die vlucht gemist?
Dat zal allemaal best maar een beetje ervaren werknemers in de hard en software industrie is niet zo dom om dan MS kortzichtig te gaan bashen. Die reactie was dan ook gericht aan een fanboy die waarschijnlijk amper weet hoe een pc werkt en domweg op het design afgaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bent bekend met het feit dat veel mac gebruikers werkzaam zijn in hard- en/of software industrie? Daarnaast hebben meer mac gebruikers langdurige ervaring met windows dan andersom.
Oh? Ik ben nou inmiddels al heel wat bureaus binnen geweest hoor, maar kwam er verdomd weinig Wintelbakken tegen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:39 schreef Chewie het volgende:
Zelfs in de grafische sector zijn ze hun dominantie kwijt.
Hangt van het kantoor af denk ik. Heb al aardig wat projecten gedaan waar mac's vervangen werden door intel bakken omdat mac zijn voorsprong kwijt was (begon een kleine 10 jaar geleden al) en intel bakken (met windows of linux) goedkoper waren. Uiteraard zul je altijd bedrijven houden die vasthouden aan wat ze gewend zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oh? Ik ben nou inmiddels al heel wat bureaus binnen geweest hoor, maar kwam er verdomd weinig Wintelbakken tegen.
Of custom skinsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
XP is ook niet alles
Doe dan iig vista, das tenminste nog mooi, XP altijd in classic mode gedraaid.
Geen bashen. Constateren dat Vista een gedrocht is is een professionele mening.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best maar een beetje ervaren werknemers in de hard en software industrie is niet zo dom om dan MS kortzichtig te gaan bashen.
Waar haal je dat vandaan?quote:Die reactie was dan ook gericht aan een fanboy die waarschijnlijk amper weet hoe een pc werkt en domweg op het design afgaat.
Gek, de hele marketing afdeling werkt hier op Macs, en de mobiele gebruikers hebben allemaal macbooks.quote:Het is niet voor niets dat Apple zich, zeer slim overigens, richt op gadgets. Zelfs in de grafische sector zijn ze hun dominantie kwijt. Apple is domweg niet meer geschikt voor profesionele omgevingen.
hoi. ik heb nooit beweerd dat dat niet zo was. Ik beweer alleen dat linux niet inconsistenter is dan windows.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:51 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, moet ik het nou gaan herhalen ofzo, doofus? Veel consistenter ontworpen besturingssystemen als OsX kom je niet tegen hoor, en ook 3rd party developers houden zich 9 van de 10 keren keurig aan de HIG.
Er zijn zat argumenten tegen een mac te verzinnen, maar hierover zit je gewoon te ijlen.
Vista is nog steeds een gedrocht.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Mhaw, de C!T heeft net een heel artikel over "VIsta na 1 jaar" gepubliceerd en de meeste problemen zijn inmiddels wel verholpen eigenlijk. Dus een gedrocht is ook weer overdreven.
OSX is per 10.x ook al 3 versies verder voordat de Active Directory integratie weer werkt zoals op de vorige versie. Dus 10.1 werkte niet, 10.1.3 weer wel. 10.2 niet, 10.2.3 weer wel. etc. En dat dus tot aan de huidige versie.
Elk OS heeft weer zijn problemen. Vista was nog niet af helaas, maar dat was elke OSX 10.x.0 versie ook niet.
OK, wat jij wil.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vista is nog steeds een gedrocht.
En OSX zit aan 10.5, niet aan 10.0
Op gamen en AutoCAD na is er niets, maar dan ook helemaal niets, wat niet zou kunnen op een Mac.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mac... Ik-koop-een-te-dure-"pc"-waar- ik-vervolgens-vrij-weinig-mee-kan, maar-hey-er-staat-wel-een-appeltje-op. Kijk mij eens tof zijn..
Fucking artards. En dan nog dat crappy Mac OS tegenover XP willen positioneren als zijnde veel stabieler. JA GEK HE ALS JE ER BIJNA GEEN FUCK MEE KAN EN ER NAUWELIJKS APPLICATIES ZIJN. (ivm XP)
Hoi i-Spy trouwens.
1998 meningquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mac... Ik-koop-een-te-dure-"pc"-waar- ik-vervolgens-vrij-weinig-mee-kan, maar-hey-er-staat-wel-een-appeltje-op. Kijk mij eens tof zijn..
Fucking artards. En dan nog dat crappy Mac OS tegenover XP willen positioneren als zijnde veel stabieler. JA GEK HE ALS JE ER BIJNA GEEN FUCK MEE KAN EN ER NAUWELIJKS APPLICATIES ZIJN. (ivm XP)
Hoi i-Spy trouwens.
Nou ik bedoelde dat dat een tijd geleden wel klopte. Want tegenwoordig kan je echt alles op je Mac wat je ook op windows doet. Ik gebruik beide trouwens.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, de mening van iemand die nagenoegs dagelijks op een Mac muziek maakt.
Behalve gamen. Dus niet alles.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde dat dat een tijd geleden wel klopte. Want tegenwoordig kan je echt alles op je Mac wat je ook op windows doet. Ik gebruik beide trouwens.
Ja dat klopt. Maar ik game eigenlijk altijd op de mac (WoW) maar glider werkt alleen op windows dat dan weer wel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Behalve gamen. Dus niet alles.
Maar ik bedoelde het ook een beetje als fish-bait omdat die Mac adepts altijd zo over de top achterlijk reageren...
Relativeermietje.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar ik bedoelde het ook een beetje als fish-bait omdat die Mac adepts altijd zo over de top achterlijk reageren...
Dus je hebt eigenlijk geen argumenten...? Niet verrassend hoor. Windows is zo passé.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Behalve gamen. Dus niet alles.
Nee. Mac OS X 10.5 ís (een) UNIX 03 systeem.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:43 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
Mac OSX. Dat is dat samenraapsel van een oude UNIX omgeving?
Maar MS is wel wat meer dan vista en in kantooromgevingen kom je nog maar heel weinig vista tegenquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geen bashen. Constateren dat Vista een gedrocht is is een professionele mening.
Uit die reactie in dit topicquote:Waar haal je dat vandaan?
Goh een voorbeeld van 1 bedrijfjequote:Gek, de hele marketing afdeling werkt hier op Macs, en de mobiele gebruikers hebben allemaal macbooks.
"The Macintosh may only have 10% of the market, but it is clearly the top 10%."quote:En wat is het marktaandeel van mac in kantooromgevingen?
Jawel, je kan er niet op gamen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk geen argumenten...? Niet verrassend hoor. Windows is zo passé.
Je gevatte inside info is outdated.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gast, ga Sophie lekker lastig vallen en laat mij met rust.
Wat een drama! Gelukkig doet het door mij geliefde Football Manager het er wel op. En werkt m'n Wii perfect.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jawel, je kan er niet op gamen.
Het staat er echt hoor.
Ik als gamer vind dat nogal essentieel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat een drama! Gelukkig doet het door mij geliefde Football Manager het er wel op. En werkt m'n Wii perfect.
Okayquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je gevatte inside info is outdated..
Dan is dat toch jóuw probleem en niet het mijne? Dat jij geen vrienden hebt en thuis achter je pc zit te rukken op de eerste screenshots sinds 5 jaar van Duke Nukem Forever, kan ik verder ook vrij weinig aan doen en zal me aan m'n aars oxideren.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik als gamer vind dat nogal essentieel.
Dat jij van (infantiele) kutspellen houdt is prima, maar daar kan ik vrij weinig mee.
Je eerste conclusie is van een dermate achterlijk niveau dat ik er niet eens op in ga.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dan is dat toch jóuw probleem en niet het mijne? Dat jij geen vrienden hebt en thuis achter je pc zit te rukken op de eerste screenshots sinds 5 jaar van Duke Nukem Forever, kan ik verder ook vrij weinig aan doen en zal me aan m'n aars oxideren.
Dus ik snap je punt, in hoeverre je het überhaupt al zoiets zou kunnen noemen, niet.
Wauw, stoer hoor. Mag je nu een lolly van je mammie?quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Beetje een epic fail, maar goed... Je speelt op de Wii, gebruikt een Mac en bent voor Feyenoord. Dus mijn verwachtingen wat dat betreft waren sowieso al laag..
Geen idee. Vast wel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wauw, stoer hoor. Mag je nu een lolly van je mammie?
Nekharen overeind? Don't flatter yourself..quote:De rest vind ik niet de moeite waard om op in te gaan. Jij bent hier degene die tegen een platform aan te schoppen, dan kan je verwachten dat je ook reacties terug krijgt. Gevolg is dat je bij wat voor tegenspraak dan ook je nekharen nóg verder overeind gaan staan.
Je kan er prima op gamen. Zowel onder OSX als onder XP. Vandaar ook mijn 'je hebt eigenlijk geen argumenten'.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jawel, je kan er niet op gamen.
Het staat er echt hoor.
Sorry, maar onder OSX doen maar weinig games het.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je kan er prima op gamen. Zowel onder OSX als onder XP. Vandaar ook mijn 'je hebt eigenlijk geen argumenten'.
Dat staat nog steeds.
Ah...van niet-gamen naar weinig-gamen: je verandert van stelling. Erg standvastig en niet echt tekenend voor goede argumentatiequote:Op woensdag 12 maart 2008 16:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry, maar onder OSX doen maar weinig games het.
En als ik XP op een Mac zou moeten installeren om te kunnen gamen, dan neem ik liever een windows bak. Dan zijn m'n upgrademogelijkheden dan ook meteen een stuk uitgebreider.
Dus nee, je weerlegt hier mijn argument niet echt mee. Op een Mac met OSX kan je namelijk nog steeds niet gamen zonder XP. Met XP wel, dus dan heeft XP sowieso een streepje voor op OSX.
Je versterkt alleen een eerder gemaakte opmerking van mij, captain Obvious..
quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ah...van niet-gamen naar weinig-gamen: je verandert van stelling. Erg standvastig en niet echt tekenend voor goede argumentatie![]()
Leuk, maar die speelde ik een aantal set-ups geleden al.quote:En als je even de Apple online-store bekijkt, kun je er zo een aantal games bestellen. Hoef je geen XP voor te installeren.
Ik werk vaak genoeg met een mac (wel lezen he?), dus dat valt ook wel mee.quote:Ik denk dat je het allemaal niet zo goed begrijpt. Een typisch gevalletje van een klok en klepel en maar wat strooien met argumenten-at-the-moment.
Vermakelijk, dat wel.
Ik heb ook nooit begrepen waarom er zo weinig nieuwe games voor zijn.. Het aantal mac users wordt steeds groter terwijl de games echt ongelooflijk achterlopen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:40 schreef Jarno het volgende:
Ik denk zelfs dat OS X zich bijzonder goed leent voor gaming maar dat het vooral een gebrek aan interesse is vanuit de developers, en een gebrek aan dezelfde krachtige hardware. Volgens mij heb ik Carmack daar wel eens wat over zien schrijven, dat hij aangenaam verrast was door de kracht van OS X.
Tja, ik ben zelf een groot Apple fan, maar ik snap deze kritiek wel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:40 schreef Jarno het volgende:
Ik denk zelfs dat OS X zich bijzonder goed leent voor gaming maar dat het vooral een gebrek aan interesse is vanuit de developers, en een gebrek aan dezelfde krachtige hardware. Volgens mij heb ik Carmack daar wel eens wat over zien schrijven, dat hij aangenaam verrast was door de kracht van OS X.
Mooi..dat is al twee posts waarin je zelf aangeeft dat je wel kunt gamen onder OSX. En waarom kom je nu weer kijken met upgraden (gaat prima bij een MacPro), want daar heb ik nooit iets over gezegd. Kun je wel melden 'wel lezen he?', maar jij bent degene die blijkbaar van voren niet weet wat er van achteren bij je speelt, he...?quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!
Dat lijstje met games. You've got to be fucking kidding me.... Allemaal minstens een jaar oud.
[..]
Leuk, maar die speelde ik een aantal set-ups geleden al..
Voor de rest, zie boven.
[..]
Ik werk vaak genoeg met een mac (wel lezen he?), dus dat valt ook wel mee.
Verder is upgraden nog steeds kut.
Je kan je wel blijven verzetten, maar voor gamen is het gewoon 3x niets.
De hamvraag die we bij jou neerleggen is of TS nu eigenlijk ook Ispy is?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:08 schreef Slarioux het volgende:
Het is niet bepaald vreemd dat bepaalde platformen zich niet of minder voor een bepaald doel lenen. Wat ik leuk vind, is dat gamen niet het platform is waarbij Apple het slechtst uit de bus komt. Linux is nog veel rampzaliger.
Apple is alleen veel leuker om tegenaan te schoppen, ondanks het feit dat de meeste Apple-fans relatief volwassen reageren. Ik bedoel, er komt nooit iemand in de Linux reeks om te lopen janken dat de laatste Fifa niet op Ubuntu draait, terwijl de kritiek even terecht is. Noch Apple, nog Linux wordt als game-platform aangeprezen.
Apple Gestapo!quote:Op donderdag 13 maart 2008 03:50 schreef thloreg het volgende:
GVD waarom wordt mijn topic zo verneukt? Rot eens ff op want hier heb ik helemaal geen zin in en jullie verneuken m'n topic!
100% relevantquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:42 schreef The_Terminator het volgende:
Zullen we de niet-relevante I-Spy reacties maar even achterwegen laten? Bedankt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |