klopt, nu nog een waarschuwing voor windstoten tot 90km/hquote:
quote:Huizen getroffen door blikseminslag
LEERSUM - In Leersum heeft woensdagochtend een blikseminslag veel schade aangericht. Bij een twintigtal huizen zijn alle ruiten gesprongen.
Bij een van woningen sloeg de bliksem via de tv-aansluiting naar binnen. Een woordvoerder van de woningbouwstichting Leersum laat weten dat de bewoner van dit huis pas volgende week terug naar zijn woning kan.
In de getroffen woning is alle elektra stuk, ligt er een kozijn uit en is er brandschade. De eigenaar van de woningen heeft de bewoner tijdelijk ondergebracht in een vakantiehuisje in de buurt, aldus een woordvoerder.
Ongeveer vijftig huizen van de woningbouwvereniging zijn getroffen. Niet alleen ruiten zijn gesneuveld, maar ook veel computers en televisies zijn kapot.
oehja, dat was een memorabele dag met die fan-tas-tische wolkquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:14 schreef Fredo55 het volgende:
Ik heb het 1 keer gedaan, dat was bij het zwaarste onweer in mijn hele leven.
17 Juli 2004.
Jaha, dat is echt een memorabele weerdagquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:14 schreef Fredo55 het volgende:
Ik heb het 1 keer gedaan, dat was bij het zwaarste onweer in mijn hele leven.
17 Juli 2004.
Ik wil dat dit weer gebeurt op 17 juli 2008!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jaha, dat is echt een memorabele weerdag
En wij zagen hem hier op FOK! natuurlijk al lang van tevoren aankomen
De atmosfeer staat op ontploffen #035
Oh god, loopt die lul weer te zwammen? Wat je zegt: er zijn hele duidelijke criteria om een weeralarm te geven, en gezien de computermodellen werd daar ook deze keer (net) aan voldaan. Voor hetzelfde geld valt het dubbeltje net de andere kant op en zitten we in het halve land met 120+ windstoten. En dan gaat meneer natuurlijk weer zeiken dat er niet goed gewaarschuwd isquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:41 schreef maniack28 het volgende:
CDA loopt weer te janken over een onterecht weeralarm... Wat onterecht? Aan de criteria is voldaan, alleen hadden ze het verkeerde criteria gebruikt voor de verwachting. Die lul zat te vertellen dat ze duidelijke criteria moeten opstellen, je kan ze fucking lezen op de site van het KNMI...
Wanneer kapt de politiek nou eens met dat eeuwige bemoei met van alles en nog wat waar ze niks eme te maken hebben en gaan ze de echte problemen eens aanpakken... blegh...
Ik zat nog te typen toen jij je bericht postte...quote:
op zich hebben we al een systeem met kleurcodes. groen, geel, oranje, rood.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:54 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Een systeem met kleurcodes of een schaal (1 t/m 10) lijkt me voor de hand liggender.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |