quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:10 schreef kalinho het volgende:
Ik heb het vandaag ook maar weer eens op stand 1 gezet (al was het volgens degene die het de vorige keer bij mij deed toch echt stand 2)
Van:
[ afbeelding ]
Via
[ afbeelding ]
Naar
[ afbeelding ]
Ik ben er nog steeds niet uit wat het beste staat. Kort zit wel het lekkerst vind ik
Uiteraard, het gaat mij er alleen om in welke vorm het het minste opvaltquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou Ronald, ik vind het sexy. Een kutkop blijf je toch wel hebben.
een beetje zelfspot staat meestal wel goed in combinatie met een kale kopquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:15 schreef kalinho het volgende:
[..]
Uiteraard, het gaat mij er alleen om in welke vorm het het minste opvalt(zichtbaar heb ik het dan over voor het geval je scherp probeert te zijn
)
Voor de rol van T-Bag?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:52 schreef Larcie het volgende:
Na tijden te hebben meegelezen als gast
als dank mij aangemeld en me haar der af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uiteraard al gesoliciteerd voor de nieuwe prison break ...
Een hele transformatie zo te zien ondergaan.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:52 schreef Larcie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind jou een van de meer succesvolle transformaties.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:52 schreef Larcie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit, vind het zelfs beter staan dan het langere haar bij jou...quote:Op maandag 30 juni 2008 23:52 schreef Larcie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
9 mm is inderdaad een goeie lengte, langer is het niets met tondeuse, heb zelf bovenop ook 9 mm, misschien over een tijdje 6 mm proberen..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb vorige week de tondeuse weer over mn hoofd laten gaan. 9mm is het nu en dat vind ik persoonlijk wel een relaxte lengte, kreeg echt lang haar en was er (zoals zo vaak) op een gegeven moment gewoon flauw van en de tondeuse er over laten gaan.
Ik heb 6 en 3mm ook wel eens gehad, maar vind 9 toch het beste staan. Anders ben ik net een criminele hangjoegoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:03 schreef Brandwacht het volgende:
[..]
9 mm is inderdaad een goeie lengte, langer is het niets met tondeuse, heb zelf bovenop ook 9 mm, misschien over een tijdje 6 mm proberen..
Vooral als ik me een dagje niet scheer, dan valt het echt opquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:39 schreef Brandwacht het volgende:
hahahaha is het zo erg dan ?
Ligt er inderdaad net aan hoe het je staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |