Toen Lurling dat zei (die noemde zelfs de Steek er nog bij) werd ie door iedereen hier neergesabeldquote:De Nederlander denkt ook te weten wat het probleem is in Amsterdam: "Ze hebben nu niet genoeg topspelers. Huntelaar en Heitinga doen het goed, maar dat is te weinig. Bovendien breekt er niet zoveel jeugd meer door. Maar een club als Ajax komt er altijd weer bovenop."
Di Canio in Ajax-tenue.quote:
Lurling mag van mij altijd 'neergesabeld' worden, maakt niet uit wat ie zegt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toen Lurling dat zei (die noemde zelfs de Steek er nog bij) werd ie door iedereen hier neergesabeld![]()
Moet stukje en inderdaad Rafaelquote:
Graag.quote:
quote:
Wat jij wil RubberenRobbie, misschien moet je nog maar ff wanken op Anthony.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Rafael heet ie gewoon hoor.
Maar lurling is ook gewoon staatskakkerlak nummero uno!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Toen Lurling dat zei (die noemde zelfs de Steek er nog bij) werd ie door iedereen hier neergesabeld![]()
Misschien moet jij gaan hopen dat je eigen spelers geschorst wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:31 schreef _Mike_ het volgende:
Wat jij wil RubberenRobbie, misschien moet je nog maar ff wanken op Anthony.
Wel een mislukte kakkerlak.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:31 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Maar lurling is ook gewoon staatskakkerlak nummero uno!
en ik vind hem persoonlijk een arrogante kwal
"ik zweer het op alles, mn vriendin is 6 weken over tijd dus ik zou nooit liegen"quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:31 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Maar lurling is ook gewoon staatskakkerlak nummero uno!
en ik vind hem persoonlijk een arrogante kwal
Zoals ik al zei boeit het mij echt geen fuck als Kennedy geschorst word, alle andere Ajax spelers gun ik het niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Misschien moet jij gaan hopen dat je eigen spelers geschorst worden
Ik heb ook wel eens voor de kroeg gestaan, was het vol ging ik weg, kwam meneer lurling, ja maar ik ben meneer lurling, ik voetbal bij feyenoord dus je moet me naar binnen laten want jij bent maar een portier blablabla toen mocht ie nog niet naar binnen en toen haalde ie zelfs de politie erbij die hem wegstuurdequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:33 schreef toma het volgende:
[..]
"ik zweer het op alles, mn vriendin is 6 weken over tijd dus ik zou nooit liegen"
Die kaart is gewoon geseponeerd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:33 schreef toma het volgende:
"ik zweer het op alles, mn vriendin is 6 weken over tijd dus ik zou nooit liegen"
Touchéquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Mwah, liever dat ie gewoon niet het veld op komt
het gaat er om dat ie tijdens dat interview de aller domste excuses bij elkaar raapt om zn standpunt te verdedigen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die kaart is gewoon geseponeerd.
Als je het zelf maar gelooft hequote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:35 schreef Noshiba het volgende:
Ik heb ook wel eens voor de kroeg gestaan, was het vol ging ik weg, kwam meneer lurling, ja maar ik ben meneer lurling, ik voetbal bij feyenoord dus je moet me naar binnen laten want jij bent maar een portier blablabla toen mocht ie nog niet naar binnen en toen haalde ie zelfs de politie erbij die hem wegstuurde
Moet je nagaan hoe snugger meneer Uilenberg is om in dat soort slappe smoesjes te trappenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:37 schreef toma het volgende:
[..]
het gaat er om dat ie tijdens dat interview de aller domste excuses bij elkaar raapt om zn standpunt te verdedigen.
FC Den Bosch #57 - Best midfield in the league!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |