http://ajax1.nl/?q=node/423quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ajax-supporter vast in Dubai
Voor de mensen die niet weten waarvoor Roger moest zitten.
Wat een focking kansloze opmerking!quote:
Yup teletekst supporter ish the wins. Ik fluit nooit iemand uit maar een rode kaart voor Kennedy zou mij echt geen fuck uitmaken vooral omdat we hem totaal niet nodig hebben in zijn huidige vorm.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:49 schreef denthemen het volgende:
Verkeerde quote
Maar je gaat toch niet hopen op een rode kaart voor een Ajax speler? Of ben jij er zo'n 1 die normaal gesproken vanaf zijn tv zit te fluiten?
Dan nog, als Ajacied zijnde gun je je eigen spelers geen rode kaartquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Yup teletekst supporter ish the wins. Ik fluit nooit iemand uit maar een rode kaart voor Kennedy zou mij echt geen fuck uitmaken vooral omdat we hem totaal niet nodig hebben in zijn huidige vorm.
Mag ik?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat een focking kansloze opmerking!
Die gozer kan er misschien wel wat aan doen, maar je gaat er toch niet zo een semi-grappige opmerking over maken?
Gewoon negeren, hij droomt waarschijnlijk over dat soort dingen. Maar wel mooi nieuws en die wet komt precies op tijdquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat een focking kansloze opmerking!
Die gozer kan er misschien wel wat aan doen, maar je gaat er toch niet zo een semi-grappige opmerking over maken?
Je gelooft nog echt dat het waar is ook? Elke krant maakt zijn eigen interviews, ze verzinnen er alles bij. Als we alles uit de krant moeten geloven , dan hadden we nu een wereldteam met alleen maar ruzie en sex feestenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
vooral na dat gezeik van hem in zijn oostblok krantje.
Mijn usenet account is net weer verlopenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Real - Ajax van 95 staat op usenet. Voor de liefhebbers.
quote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:10 schreef albertfriet het volgende:
[..]
http://www.thrillist.com/pics/bkgpoop.jpg
quote:Van der Vaart: 'In de toekomst terug naar Nederland maar alleen naar Ajax'
11-03-08
Rafael van der Vaart laat in een interview met voetbalvandaag.nl weten ooit terug te willen keren naar Ajax: "Ajax verlaten deed me pijn. Ajax blijft mijn club en ik zou er ooit weer willen spelen. Nu nog niet, maar als ze me over een aantal jaren willen hebben sta ik daar open voor. Mocht ik terugkeren naar Nederland dan zal dat alleen voor Ajax zijn, voor geen enkele andere club. Ook voor PSV maak ik geen uitzondering als Stevens daar dan nog trainer is." De liefdevolle manier waarop hij over Ajax spreekt valt op. "Ik heb alles aan Ajax te danken", aldus de 25-jarige Van der Vaart.
Van der Vaart heeft de recente ontwikkelingen omtrent zijn oud-werkgever, zij het van een afstand, dan ook gevolgd. "Het doet me pijn om te zien hoe het daar gaat. Een club als Ajax moet ieder seizoen meedoen om de titel. Vorig jaar waren ze er weliswaar dichtbij, maar dat kwam omdat PSV veel punten morste. Meer geluk dan wijsheid dus. Overigens was dat wel erg spannend, dat maak je nooit meer mee! Ik heb het in mijn appartement gevolgd. Toen duidelijk werd dat AZ het niet meer kon worden, stond ik al te juichen met mijn Ajax-shawltje. Toen werd het alsnog PSV, dat was een ongelooflijke ontknoping."
De Nederlander denkt ook te weten wat het probleem is in Amsterdam: "Ze hebben nu niet genoeg topspelers. Huntelaar en Heitinga doen het goed, maar dat is te weinig. Bovendien breekt er niet zoveel jeugd meer door. Maar een club als Ajax komt er altijd weer bovenop."
Met Marco van Basten als nieuwe oefenmeester zal het herstelproces versneld worden, meent Van der Vaart. "Het doet me goed dat hij trainer wordt. Hij heeft ervaring opgedaan met het bondscoachschap en heeft veel meegemaakt in het voetbal. Door de naam Van Basten zullen spelers eerder geneigd zijn te kiezen voor Ajax."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |