Kennedy rood in de 90ste minuut.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:37 schreef Noshiba het volgende:
[..]
+ klaas en gabri geen geel en niemand rood!
Mwah, liever dat ie gewoon niet het veld op komtquote:
Neen, kaarten zijn al binnenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Mwah, liever dat ie gewoon niet het veld op komt
http://ajax1.nl/?q=node/423quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ajax-supporter vast in Dubai
Voor de mensen die niet weten waarvoor Roger moest zitten.
Wat een focking kansloze opmerking!quote:
Yup teletekst supporter ish the wins. Ik fluit nooit iemand uit maar een rode kaart voor Kennedy zou mij echt geen fuck uitmaken vooral omdat we hem totaal niet nodig hebben in zijn huidige vorm.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:49 schreef denthemen het volgende:
Verkeerde quote
Maar je gaat toch niet hopen op een rode kaart voor een Ajax speler? Of ben jij er zo'n 1 die normaal gesproken vanaf zijn tv zit te fluiten?
Dan nog, als Ajacied zijnde gun je je eigen spelers geen rode kaartquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Yup teletekst supporter ish the wins. Ik fluit nooit iemand uit maar een rode kaart voor Kennedy zou mij echt geen fuck uitmaken vooral omdat we hem totaal niet nodig hebben in zijn huidige vorm.
Mag ik?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat een focking kansloze opmerking!
Die gozer kan er misschien wel wat aan doen, maar je gaat er toch niet zo een semi-grappige opmerking over maken?
Gewoon negeren, hij droomt waarschijnlijk over dat soort dingen. Maar wel mooi nieuws en die wet komt precies op tijdquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat een focking kansloze opmerking!
Die gozer kan er misschien wel wat aan doen, maar je gaat er toch niet zo een semi-grappige opmerking over maken?
Je gelooft nog echt dat het waar is ook? Elke krant maakt zijn eigen interviews, ze verzinnen er alles bij. Als we alles uit de krant moeten geloven , dan hadden we nu een wereldteam met alleen maar ruzie en sex feestenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
vooral na dat gezeik van hem in zijn oostblok krantje.
Mijn usenet account is net weer verlopenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Real - Ajax van 95 staat op usenet. Voor de liefhebbers.
quote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:10 schreef albertfriet het volgende:
[..]
http://www.thrillist.com/pics/bkgpoop.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |